Zoover

9,7

Hotel aanrader!

Ryan
3-10-2019

Prima hotel, aangenaam verrast. Vooral zeer vriendelijk personeel en prima eten. Wij komen zeker nog eens terug,langer. Toffe bars buiten en leuke mensen..

Gereisd Met vrienden in september 2019

Super

Matthijs van Os
1-9-2019

Net terug van vakantie, zeer fijn verblijf gehad. Prachtige en schone hotelkamers, wij hadden een familiekamer. Eten goed en gevarieerd, leuke thema-avonden, gala, Turkse en sushi avond, vriendelijke mensen, wel veel Russen en Polen, maar geen last van, nogmaals kan alleen maar positief zijn. Komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastisch !!!

Kelly ringoir
4-8-2019

Super hotel een echte aanrader alles was tiptop inorde , heel vriendelijk personeel een super tijd gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2019

FANTASTISCH!

Super Hotel
3-8-2019

Het is een geweldig hotel en zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Het eten is uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch maar nooit meer door zoveel russen

Simone
20-7-2019

Alles was fantastisch... eten kamers schoon. Maar t sterft er van de russen en dat is echt verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Familie Caroen
13-7-2019

Het hotel ligt redelijk ver van de luchthaven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Dick
28-6-2019

Hotel ligt op een geweldige plek aan het strand. Personeel is super vriendelijk. Een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 8-7-2019

Dear Mister Dick

Thank you very much for rating our hotel. We are pleased to hear that you liked it here.

We hope to see you again soon.

With kind regards

Your Quattro Beach Team

Always again

Jany
26-6-2019

Quattro Beach & Spa er is echt geen nee te koop. Zeer royale kamers en zeer vriendelijk personeel. Het is een groot hotel maar daar merk je niets van er is voldoende plek voor iedereen. Het hotel ligt wel buiten Alanya maar met de taxi zit je er zo. Alanya zelf is een leuke plaats.

Special thanks to Sabrina, Mert, Katya, Serkan, Ugur and all the others. But please, dear management, dünya from the reception should learn to have some more respect to guests. she is really rude.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 8-7-2019

Dear Jany

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover. We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us! We all looking forward to welcoming you back again in the nearest future!

Kind regards,

We hebben een heerlijke vakantie achter de rug.

Aliceen
24-6-2019

Leuke kamers, de familiekamer is ruim en netjes,bars en restaurants kregen we bijna altijd de perfecte service! We genoten dagelijks van de lunch aan het strand waar we keer op keer in de watten werden gelegd.Het entertainment team geeft het Hotel een extra boost!

@Baran(entertainment manager) compliments to you for all the above, you have a nice team with beautiful people.Special Thx aan Mert,

Een aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Guest Relation Officer, Asst. Front Office Manager, 25-6-2019

Dear Aliceen,

We all looking forward to welcoming you back again in the nearest future!

Ryan
20-6-2019

Heel erg mooi hotel, lieve mensen die daar werken. Zeker een aanrader! Mijn verblijf was geweldig!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 25-6-2019

Dear Ryan

We all look forward to welcoming you back again in the near future!

Your Quattro Beach Team