Zoover

9,7

Fantastisch !!!

Kelly ringoir
4-8-2019

Super hotel een echte aanrader alles was tiptop inorde , heel vriendelijk personeel een super tijd gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fantastisch maar nooit meer door zoveel russen

Simone
20-7-2019

Alles was fantastisch... eten kamers schoon. Maar t sterft er van de russen en dat is echt verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Always again

Jany
26-6-2019

Quattro Beach & Spa er is echt geen nee te koop. Zeer royale kamers en zeer vriendelijk personeel. Het is een groot hotel maar daar merk je niets van er is voldoende plek voor iedereen. Het hotel ligt wel buiten Alanya maar met de taxi zit je er zo. Alanya zelf is een leuke plaats.

Special thanks to Sabrina, Mert, Katya, Serkan, Ugur and all the others. But please, dear management, dünya from the reception should learn to have some more respect to guests. she is really rude.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 8-7-2019

Dear Jany

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover. We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us! We all looking forward to welcoming you back again in the nearest future!

Kind regards,

Ryan
20-6-2019

Heel erg mooi hotel, lieve mensen die daar werken. Zeker een aanrader! Mijn verblijf was geweldig!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relation Office, Asst. Front Office Manager, 25-6-2019

Dear Ryan

We all look forward to welcoming you back again in the near future!

Kind regards,

Your Quattro Beach Team

Fantastich

Marjolein
4-8-2018

Wat een prachtig hotel ,t personeel was TOP .mooie Schoone kamers ,eten voor ieders was er wel wat .heel veel te doen ivm animatieteam , goede kapper zit er in t hotel ,t enige nadeel was dat je heel moeilijk de zee in kon ,ivm rotsen maar als je een stukje naar rechts liep kon je daar zo de zee in lopen , wil je savonds er ff tussen uit dat kan ,als je de straat helemaal uit loopt terug naar de hoofdweg daar heb je leuke winkeltjes ,t enige wat ze zouden moeten verbieden is daar op de hoek daar kun je of op een kameel rijden of op een ezeltje zo zielig in die hitte en zo mager ,gewoon verbieden . Maar we hebben een prachtige ,mooie ,fijne vakantie gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Tot volgend jaar!

Josefien
26-9-2017

Dit is echt een geweldig hotel, niks kwam ons te kort.

Het animatieteam is heel spontaan en spreekt verschillende talen.

Personeel doet er alles aan om je goed van dienst te zijn.

Wij hadden kamer op de hoogste etage met zicht over het zwembad en de zee.

Ik kan iedereen dit hotel aanraden, en volgend jaar zit ik hier zeker weer!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Relaxen, schoon, goede service en leuk personeel

Janssen-Wallhof
15-9-2017

Afgelopen jaar zijn wij hier ook geweest.

Dit jaar hebben wij Quattro Beach voor 24 dagen bezocht. De transfer van het vliegveld naar het hotel duurt ongeveer 2 uur. Dat is wel een zit maar het is het wachten waart.

Wij zijn met een jong gezin met kleine meid van 3 jaar en de schoonouders zijn nagereisd. Het hotel is echt super schoon. Dagelijks wordt de hotelkamer echt goed schoongemaakt incl. schone handdoeken. Alles is overzichtelijk aangegeven. Het personeel is echt super vriendelijk. Yavuz zorgt ervoor dat niemand iets te kort komt. De dames, Sevgi, Asel, Ayperi van de Patisserie halen echt alles uit de kast om het naar je zin te maken, niets is te veel. Per week kun je een maal a-la-cart eten. Alles ligt binnen handbereik. Een goede Spa, fijne en ruime zwembaden. Links is de relax zone en rechts de Actieve zone. Er is een klein waterpark en een apart kinderbad met zonnedoek.

Er is een heerlijke pier om te kunnen relaxen. Bedjes op de pier, het strand en op de stijger zijn schoon, voorzien van kussens en je kunt gebruik maken van de handdoekservice. Je kunt de hele dag je handdoeken ruilen wel 10x per dag als je dit wilt.

Tijdens ons verblijf waren er leuke shows, verschillende activiteiten, foam party in het zwembad, gala avond, turks avond etc.

Een verbeterpunt: sommige gerechten waren lauw omdat het personeel altijd zorgt dat van alles voorradig is en er vooruit gekookt wordt maar hierdoor koelen sommige gerechten af.

Animatieteam: De Poolse animateur deed echt haar best. De Russische juffrouw was meer bezig met feesten dan met de kinderen. Daar kwam weinig output uit. Alles was te veel.

Voor de rest top vakantie, zeker op het gebied van prijs kwaliteit.

Een absolute aanrader

prachtig nieuw hotel

corina v
12-9-2016

het hotel is nieuw toen wij er waren was t net een jaar geopend denk ik.. de kamers zijn prachtig en ruim.. bedden zijn ook goed.. de badkamer is ook erg fijn met grote douche lekker ruim.. het eten vond ik prima heb er goed gegeten.. mensen die klagen over weinig variatie zullen thuis vast ook 6 soorten groente enz klaar maken.. er is keus genoeg voor ieder wat wils .. salades om zelf samen te stellen was ook erg vers en lekker ..

handdoeken waren ook goed geregeld in de ochtend even naar beneden voor nieuwe en aan t eind van de vakantie je borg terug prima..

de fitness zaal was wel wat beperkt de airco deed t er niet dus dat was jammer..

de spa hebben we geen gebruik van gemaakt dus ook geen mening over..

animatie was voor ons prima we hebben er niet aan mee gedaan maar wel leuk om te kijken..

als je buiten t hotel komt zijn er wat winkeltjes maar niet echt veel we zijn 1 keer even wezen kijken maar niet echt bijzonder..

wij hebben t prima naar ons zin gehad een heerlijke rustige vakantie met veel zon een heerlijk hotel en prima eten

redelıjk

liesbeth brouwers
28-8-2016

Het hotel zıet er mooı uıt maar te kleın op gesteld bıj zwembad lıggen de bedjes bıjna op elkaar en te weınıng bedjes. Eten ıs ıedere dag het zelfde ın het restaurant het zelfde en bıj zwembad ook elke dag het zelfde het smaakt wel goed maar weınıg varıatıe.

Je moet heel goed op letten het ıs zeer glad op de tegels veel mensen uıt gegleden. mıjn oom ıs gevallen en had 3 hechtıngen ın ellenboog. annımatıe 0.0 word nıks gedaan en geen sfeer ıngebracht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel,een aanrader!

Heurckmans Michael
7-7-2016

Winkels in de directe omgeving is niet veel,zijn gewend van op andere plaatsen in Turkije daar is meer aanbieding.Maar ja,men gaat niet op vakantie om te winkelen.Voor de rest alles goed daar.

Gereisd Met vrienden in juni 2015