Zoover
Hotel Quattro Beach Spa & Resort

Hotel Quattro Beach Spa & Resort

9,7

We hebben een prachtige tijd gehad

IJPELAAR
5-8-2019

We hadden een geweldige tijd. We hadden plezier. Het eten op Turkse nachten was vooral leuk. de zeetemperatuur was ook erg goed en we konden comfortabel zwemmen. De netheid van het hotel, de inrichting was ook geweldig. internetsnelheid was goed in vergelijking met andere hotels, maar kon worden verbeterd. bedankt voor alles.

Geweldig Hotel

Mark Martin
4-8-2019

Net hotel met prima eten en gastvrij personeel. Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht. Met name het uitzicht van de ondergaande zon.Nette kamers. Zeker een aanrader voor een heerlijk relaxed verblijf.

Geweldige gastvrijheid

umut soguet
3-8-2019

De slaapkwaliteit was erg goed. We zijn erg blij hier en volgende keer zullen we weer dit hotel kiezen.

Komen zeker terug ! Een aanrader

Jens De Winter
24-7-2019

Vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. Animatie super ! Lekker eten en drinken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Goede spa(massages) maar nooit meer!

Lena
12-7-2019

In veel goede all inclusives geweest van Mexico, Egypte & Turkije, dit is het niet. Als je hierheen komt om Mojito’s te drinken, dan stel ik je gelijk teleur: dit hotel kent namelijk GEEN mojito. Heel bizar, ze hebben in hun All-inclusive pakket alleen enkele eigen gemaakte cocktails waar wij met z’n 4en niks van lustten. Na aandringen bij meerdere barren, kregen we te horen dat we extra moesten betalen. €5 betaald, iets anders gekregen. Verder, te weinig ligplaatsen/te kleine zwembaden en te weinig animo voor de kinderen. In het zwembad gelden helemaal geen regels, iedereen gooit met ballen, complete flamingo’s van 1.5 x2m. zwemmen op je als je niet op let en er zijn ontzettend veel Russen, zelfs het programma word erop aangepast. Op de zaterdag (en nog 1 dag in de week) word je al om 15:00 van je ligbed geknikkerd vanwege Turkish night. Eten smaakt altijd hetzelfde. Kamers zijn wel heel mooi! Spa heerlijk!

Maar 1 keer en nooit meer!

Geweldig

M. Blom
11-6-2019

Geweldige vakantie gehad. Hotel zeer goed, schoon en gastvrij. Eten is ruim voldoende maar mag iets gevarieerder en warmer zijn.

Dear M. Bloom

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover.

We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us!

Your Quattro Beach Team

Fantastisch Resort, dikke aanrader !

Patrick
31-5-2019

Heerlijk weekje Quattro Beach. Ondanks de vele goede recensies nog boven verwachting. Wat een waanzinnig mooi en schoon resort ! Het resort en de kamers zijn perfect. Heel veel en supervriendelijk personeel die er alles aan doen om je vakantie onvergetelijk te maken. Het eten is enorm gevarieerd en prima verzorgd. Complimenten aan alle medewerkers, met name Yuksel die er alles aan doet om je zwembad verblijf zo fijn mogelijk te maken en Mehdi en Cem van de animatie, Top !!!! Dikke aanrader dit resort, wij komen zeker terug.

Dear Patrick

joseph beynaerts
20-5-2019

Wij waren er van 04/05 tot 18/05 en gaan zeker terug , nog nooit zo een proper hotel gezien en wat een service ! uitmuntend .Wat het eten betreft :het was zeer goed en veel afwisseling in het bijzonder de vis ;de Turkse avond was uniek alsook de dranken worden zeer goed verzorgd proficiat Ismail en zijn barmannen we zullen je nooit vergeten. Verder een Aanrader zeker doen

Dear Joseph Beynaerts

Algmeen aanrader

Giuseppe Milano
9-12-2018

Mooi hotel, bijvullen van mini bar niet consequent!

Wifi is een ramp

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zou er wel 2x in het jaar heen willen.

Agaath V Arkel
9-12-2018

Als mensen hier naar toe gaan ,vooral genieten.

Vriendelijk personeel schoon,eten goed en voldoende.

Keuze en ruimte genoeg bij zwembad en strand.

Voor kinderen niet veel te doen.

Was er voor de 2de keer en zou zo weer heen gaan.

Prachtig hotel.

Gereisd Met partner in september 2018