Zoover

9,7

fantastisch

karel
28-8-2018

is zijn prijs waard spijtig te veel russen en teveel polen en Kroaten.

Hebben voor niemand respect.

wij zelf zijn al 3 x naar hotel Quattro Beach geweest .Bij aankomst werden we goed ontvangen aan de info kregen we ook terug te horen dat we bedankt waren dat we terug om hun of voor hun hotel hadden gekozen de 2 dag stond der een fruitkorf en een fles lekkere rode wijn op de kamer. zelfs in het restaurant hadden ze een tafel voorzien die was prachtig versiert met bloemen .

en zijn mogen gaan eten in het Mexicaans restaurant. wel spijtig het Beach party was weer niet te doen vecht partijen tussen die oost blokkers .

van alles in het zwembad gooien tot glas scherven toe. er is op een moment bij het zwembad met de waterglijbaan een kind in glasscherven terecht gekomen dat het al bloedend met de ambulance moest af gevoerd worden naar het hospitaal.

Die mensen moesten ze het hotel verbieden . zelfs het personeel spreekt der scande over volle borden op schepen en der niets van opeten en wat een combinatie dessert met friet echte varkens. en van morgens vroeg liggen te zuipen dat ze voor de middag al strot zat zijn en ander mensen die staan te wachten om een drankje te bestellen voorsteken .ik kots nog van dat volk en zeker de russen .bij mij kregen die geen ultra al inclusief meer . Wat het eten betreft niet slecht maar is wel minder dan de andere jaren je krijgt der rap genoeg van .

Gereisd Met partner in augustus 2018

Familie van den Goorbergh
25-8-2018

Prachtig resort, vriendelijk personeel, heerlijk eten.... Wij hebben een fantastische vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug!

Top top top

Heel vriendelijke mensen

Het eten was ook super

Fam de vos
18-8-2018

Super Mooie tijd gehad,de mensen die daar werken doen er alles aan om de gasten

Naar het zin te maken.lekker eten,leuke thema avonden,super schoon zowel de kamers als hotel, mooi groot zwembad .klein puntje er zijn veel russen verder geen last van gehad

GEWELDIG

Kim258
8-8-2018

Top hotel! Nog nooit zo'n schoon hotel gehad en het was onze 9e keer in Turkije.

Goed eten en vriendelijk personeel.

Aanrader is de upgrade naar een kamer met jacuzzi op het balkon. Je kijkt dan vanuit de jacuzzi op de zee en je hebt een extra groot balkon.

Wel weinig Nederlanders in de tijd dat wij er waren, vooral Russen en Polen maar we hebben dit totaal niet als negatief ervaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastich

Marjolein
4-8-2018

Wat een prachtig hotel ,t personeel was TOP .mooie Schoone kamers ,eten voor ieders was er wel wat .heel veel te doen ivm animatieteam , goede kapper zit er in t hotel ,t enige nadeel was dat je heel moeilijk de zee in kon ,ivm rotsen maar als je een stukje naar rechts liep kon je daar zo de zee in lopen , wil je savonds er ff tussen uit dat kan ,als je de straat helemaal uit loopt terug naar de hoofdweg daar heb je leuke winkeltjes ,t enige wat ze zouden moeten verbieden is daar op de hoek daar kun je of op een kameel rijden of op een ezeltje zo zielig in die hitte en zo mager ,gewoon verbieden . Maar we hebben een prachtige ,mooie ,fijne vakantie gehad

Gereisd Met vrienden in juli 2018

fantastisch

kayleigh de jong
30-6-2018

het is een super goed maar vooral mooi hotel, als je binnenkomt denk je echt wauw! eten is er gevarrieerd en is een groot aanbod. leuke thema avonden met het eten. bij het beach grill restaurant staat dan ook elke avond een bqq/grill mer verschillende soorten vlees en vis. het annimatie team is ook erg aanwezig maar dat is juist erg gezellig. enige wat wij jammer vonden is dat de ijsjes alleen zijn van 15:00 tot 17:00. ultra all inclusive met drinken is TOP! Veel soorten cocktails. bedjes bij zwembad en strand gratis. de luxe bedjeshuisjes die je ziet op afbeeldingen zijn 43 TL dus dat is ongeveer 8 euro. echt een aanrader! je kan eventueel ook je kamer upgrade met een jacuzzi op ke balkon dat is 20 euro per dag!

Gereisd Met partner in juni 2018

goed net hotel lekker eten

adri
8-2-2018

het was een mooi hotel lekker eten zijn er 22 dagen geweest

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer, vanwege koud eten en geen nederlanders

Mindel Dam
2-10-2017

Wij zijn een stel van 23 en 25 jaar, reizen ieder jaar naar een warm land met all in concept en waren dit jaar eind september in Quattro.

Oke, laat ik positief beginnen, want onze aankomst was grandioos! Zeer vriendelijk ontvangst en ze spraken perfect Engels. We hadden extra betaald voor een kamer met zeezicht en we kregen gratis een upgrade naar een kamer met prive jaccuzi op het balkon met zeezicht. Kamer is super schoon en we hadden een derde bed langs ons tweepersoonsbed staat (volgens mij hebben alle kamers dit).

Zwembad is groot, ook al dacht ik aan de hand van de foto's dat dit niet zo was. Schoon en er is een overvloed aan bedjes. Muziek staat wel een beetje hard bij t zwembad. Glijbanen open van 10 tot 12 en van 15 tot 17, maar dit vond ik prima. Ook het strand is mooi.

Nadelen: al het eten is koud. Zeer zeer lauw. Sommige avonden aten we liever niks of chips op de kamer. Vooral lunch en diner. All la carte is waardeloos. Ziekenhuiseten is nog beter dan dit, en tenminste warm. Ze hebben ook live cooking, iedere dag een ander vleesje, maar dit maakte ze al een uur van te voren en stopte ze dan achter in een warmhoudbak, waardoor het koud was als je het serveerde. Ook was de smaak van het eten vaak heel flauw en waarschijnlijk bedorven, want mijn vriend is ziek geworden. Met de klacht die we hebben ingediend, werd helaas niks gedaan. Er werd ook geen drinken bezorgd tijdens het eten of bij t zwembad.

Verder waren er veel mensen uit Oost-Europa, voornamelijk uit Rusland. We hebben maar een Nederlands stel gezien. Dit contact miste we heel erg, aangezien de russen erg op zichzelf waren en vaak dronken waren. Het personeel sprak ook allemaal Russisch en trok hierdoor deze mensen ook voor.

Nog een nadeel is de transfer tijd vanaf ons vliegveld Antalya. In een kleine bus zaten we de heenreis 2 uur en n kwartier en de terugreis in een grote bus 3 uur en een kwartier. Afstand met dolmus naar Alanya is 20 minuten.

Gereisd Met partner in september 2017