Zoover

9,7

Fantastisch echt een aanrader

Blok
2-6-2019

Alles was super! Alles schoon, goed verzorgd, netjes, veel en lekker verschillend eten, drinken ( ook alcohol) helemaal goed! Genoeg te doen voor de kids. Elke avond kinder disco en daarna een show of feest voor de volwassenen! Niks te klagen, echt een aanrader!! Veel mensen uit Rusland en polen waar niks mis mee is alleen valt er geen praatje mee te maken!! Kan geen glimlach of een sorry vanaf als ze dwars door je heen lopen!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Dear Blok

We would like to thank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay at Quattro Beach SPA & Resort Hotel on Zoover.

We are glad that you have enjoyed in your vacation and thank you for recommending us!

Your Quattro Beach Team

Fantastisch Resort, dikke aanrader !

Patrick
31-5-2019

Heerlijk weekje Quattro Beach. Ondanks de vele goede recensies nog boven verwachting. Wat een waanzinnig mooi en schoon resort ! Het resort en de kamers zijn perfect. Heel veel en supervriendelijk personeel die er alles aan doen om je vakantie onvergetelijk te maken. Het eten is enorm gevarieerd en prima verzorgd. Complimenten aan alle medewerkers, met name Yuksel die er alles aan doet om je zwembad verblijf zo fijn mogelijk te maken en Mehdi en Cem van de animatie, Top !!!! Dikke aanrader dit resort, wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2019

Dear Patrick

joseph beynaerts
20-5-2019

Wij waren er van 04/05 tot 18/05 en gaan zeker terug , nog nooit zo een proper hotel gezien en wat een service ! uitmuntend .Wat het eten betreft :het was zeer goed en veel afwisseling in het bijzonder de vis ;de Turkse avond was uniek alsook de dranken worden zeer goed verzorgd proficiat Ismail en zijn barmannen we zullen je nooit vergeten. Verder een Aanrader zeker doen

Gereisd Met partner in mei 2019

Dear Joseph Beynaerts

Your Quattro Beach Team

Prima hotel, alleen niet geschikt voor jonge kids.

M
17-5-2019

Heel mooi hotel, direct aan het strand netjes. Het eten is prima. Toch zijn er wat puntjes van kritiek. Het hotel is niet ideaal voor kinderen, ze hebben een klein badje en dat was het, geen speeltuintje of dergelijke. Verder wordt er niet echt rekening gehouden met kinderen, er is hele dag door kei & dan ook kei hard muziek bij het kinderbad. Super veel Russen, het hotel legt de focus ook echt op de Russen helaas. Veel dronken Russen, grof & luidruchtig.

Verder doen ze hun best wat animatie betreft, investeren ook echt in animatie. Kinderanimatie met name Jim is heel aardig, betrokken & grappig met de kids. Ze hebben elke avond wel een thema en investeren daar ook in.

Zullen wij hier nog eens verblijven, nee dat komt omdat er voor kinderen weinig te doen valt & door de doelgroep die daar overheerst.

Verder is het een net, mooi en schoon hotel & eten is prima genoeg variatie.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Dear "M"

Your Quattro Beach Team

nooit weer.wat een verschrikkelijk hotel!!

linda
11-5-2019

wat een verschrikkelijk hotel in hoogseizoen! veel russen op 500 kamers 5 kamers met Nederlandse gezinnen. eten is een hel! smaakt allemaal hetzelfde.veel katten op resort deze liepen met dode ratten in hun bek.bij melding personeel werd er niks aan gedaan je werd uitgelachen en gevraagd op een "vriendelijke" manier of je de foto's wílde verwijderen. hier krijg je rabiës van!!!! kamers heel schoon. personeel liep voor de oost-europeanen,de westerlingen waren niets zij kwamen niet over de brug met geld voor een drankje extra. 5 sterren No Way, 2 houdt t op!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Algmeen aanrader

Giuseppe Milano
9-12-2018

Mooi hotel, bijvullen van mini bar niet consequent!

Wifi is een ramp

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zou er wel 2x in het jaar heen willen.

Agaath V Arkel
9-12-2018

Als mensen hier naar toe gaan ,vooral genieten.

Vriendelijk personeel schoon,eten goed en voldoende.

Keuze en ruimte genoeg bij zwembad en strand.

Voor kinderen niet veel te doen.

Was er voor de 2de keer en zou zo weer heen gaan.

Prachtig hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Laura
16-10-2018

Zeer kindvriendelijk, prachtig hotel! Ons zoontje van 20 maand had de tijd van zijn leven! En wijzelf ook! Alles erop en eraan! Super vriendelijk personeel.

*ons zoontje kreeg een allergische reactie op noten (ongekend ervoor) op de 3de dag en dankzij de snelle reactie van de dokter zijn we super geholpen, binnen de 10minuten stond de ambulance er en is alles in goede banen verlopen! Bedankt hiervoor! Hebben hierna alsnog optimaal kunnen genieten van de ultra all in service!

Zeker aan te raden voor jong EN oud!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Meer dan de moeite waard

Yvonne De vreede
5-10-2018

Goed vertoeven hier. Eten grandioos, geen lege bakken, geen wachttijden.

De schoonmaak overal in het hotel is perfect. Veel hotels bezocht in turkije, maar dit hotel was de lange busreis (dik 1,5 uur) naar alanya zeker waard.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Dear Yvonne De Veede

Your Quattro Beach Team

Een heel goeie vakantie gehad.

Vermeulen B
11-9-2018

Een prachtig hotel, zeer goede ligging. Maar men zou wat strenger moeten zijn vanuit de directie. Vb Bij de buffetten de mensen er op wijzen dat iedereen graag warm eten heeft. (bain marie's dicht doen )

Gereisd Met partner in augustus 2018