Zoover
Hotel Quattro Beach Spa & Resort

Hotel Quattro Beach Spa & Resort

9,6

We hebben een prachtige tijd gehad

IJPELAAR
5-8-2019

We hadden een geweldige tijd. We hadden plezier. Het eten op Turkse nachten was vooral leuk. de zeetemperatuur was ook erg goed en we konden comfortabel zwemmen. De netheid van het hotel, de inrichting was ook geweldig. internetsnelheid was goed in vergelijking met andere hotels, maar kon worden verbeterd. bedankt voor alles.

Geweldig Hotel

Mark Martin
4-8-2019

Net hotel met prima eten en gastvrij personeel. Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht. Met name het uitzicht van de ondergaande zon.Nette kamers. Zeker een aanrader voor een heerlijk relaxed verblijf.

Perfect verblijf

Mattias R
4-8-2019

Het hotel is modern, het personeel is vriendelijk en bekwaam en het ontbijt zeer goed en gevarieerd. Wij kregen een upgrade naar een suite en dat maakte het verblijf alleen maar perfecter.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

FANTASTISCH!

Super Hotel
3-8-2019

Het is een geweldig hotel en zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Het eten is uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldige gastvrijheid

umut soguet
3-8-2019

De slaapkwaliteit was erg goed. We zijn erg blij hier en volgende keer zullen we weer dit hotel kiezen.

Aanrader

Y.
31-7-2019

Tijdje op de bus van de luchthaven richting hotel maar dit valt al bij al goed mee (kleine 2 uur).

Het hotel zelf is slechts enkele jaren oud en dat is er aan te zien. Kamers zeer mooi en kraaknet, evenals de rest van het hotel.

Ook het restaurant wordt heel proper gehouden itt andere Turkse hotels waar we reeds verbleven. Personeel in het restaurant heel vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is lekker en gevarieerd. Regelmatig is er een thema-avond (Turkse avond, sushi avond, chocolade avond,...) of thema-middag (burgerfestijn, fruitbuffet met chocoladefontein).

Rond het zwembad is het vrij druk en het aantal bedjes vonden wij eerder beperkt. Handdoeken leggen is in dit hotel jammer genoeg ook van toepassing ook al is het volgens het hotelreglement in principe verboden.

Net buiten het hotel is het best gezellig met wat winkeltjes, kermis en terrasjes.

Alanya (met de taxi ongeveer 20 minuten) is zeker een bezoek waard!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Om nooit te vergeten!

Sarah
25-7-2019

1,5 uur rijden van de luchthaven, maar meer dan de moeite waard!

Vlakbij een winkelstraat, Konaklı ligt op 5 min rijden met taxi/dolmus of shutllebus, Alanya ligt op 20min rijden. Prijzen taxi zijn echt oke!

Reeds verschillende 5* hotels in Turkije bezocht , maar dit is echt het beste in jaren!

Supervriendelijk personeel, enorm proper, fantastisch lekker eten (wie hier over durft te klagen ... dan ben ik echt benieuwd wat deze mensen thuis eten), kamers perfect, spa & wellness is een aanrader, a la carte = top (zeker de Mexicaan)... zo kunnen we nog wel even doorgaan.

We kiezen nooit 2x voor zelfde hotel, maar hier komen we zeker nog eens naar terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Komen zeker terug ! Een aanrader

Jens De Winter
24-7-2019

Vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. Animatie super ! Lekker eten en drinken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch maar nooit meer door zoveel russen

Simone
20-7-2019

Alles was fantastisch... eten kamers schoon. Maar t sterft er van de russen en dat is echt verschrikkelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Familie Caroen
13-7-2019

Het hotel ligt redelijk ver van de luchthaven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019