Zoover
Hotel Long Beach Harmony

Hotel Long Beach Harmony

Leuke disco, heerlijke pier en mooie kamer

Anja
18-8-2019

We zaten in swimup kamer in mei. Was prachtige kamer. Onze kinderen sliepen boven en wij beneden. Beide kamers hebben tv en koelkastje. Vanaf de familiekamers loop je makkelijk naar het zwembad of restaurant. Eten was prima. Je kunt alles krijgen. Als je het complex uit loopt heb je een paar winkels, maar je kunt ook iets verder lopen en dan heb je een shoppingcentre. s avonds werd er van alles georganiseerd en ook de disco wat erg leuk. De mensen werken er erg hard en vele uren. Knap dat je dan nog steeds vriendelijk blijft. Wij hebben hier enorm genoten van het grote maar daardoor afwisselende complex.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit meer

D
20-7-2019

Wij hebben in een swim up kamer gezeten. We werden in een vieze kamer geplaatst met op het bed haren, de grond rond uit smerig, een enorme spleet onder de deur waar we enorm veel overlast van hebben gehad en de gordijnen die we voor de helft dicht konden doen. dit was onze aankomst, na dit gemeld te hebben, zouden ze naar de kamer komen kijken en hebben ze de kamer nogmaals schoongemaakt. 5 dagen verder en er is nog niet naar gekeken, na nogmaals aan te geven zou ze weer doorgeven aan haar collega’s. Zelf vroeg ze of we geen last hadden van de Russen, en gaf hierbij ook aan dat de Russen bij alles eerst wordt geholpen omdat ze er anders onenigheid veroorzaken. Het is te belachelijk voor woorden! Het stikt er van de Russen die overlast veroorzaken en het voordringen tijdens het buffet. Geen tafels vrij tijdens het eten omdat de Russen de tafels ‘reserveren’ doormiddel van eigendommen neer te leggen. VERSCHRIKKELIJK!

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastisch!

Marianne
1-5-2019

Wij hadden een Swim Up Room in Long Beach Harmony. Een fijne kamer aan één van de zwembaden. Het resort van Long Beach Harmony is prettig en gezelliger dan het bijbehorende Long Beach Resort. Wel konden we van beide resorts gebruik maken. Hoewel het eten van het buffet na een paar dagen wat gaat vervelen, is het prima. Geen reden om ergens anders te gaan eten! Het personeel van de restaurants en van het hele resort doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Naast alle zwembaden, heeft het resort een lang strand met zwembaden en zandstrand. Vooral het zoutwaterzwembad was favoriet bij ons. Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Goed resort, smerig eten.

R.
26-11-2018

We verbleven in een swim-up room. Prachtige hotelkamer (schoon!) met een luxe terras aan het zwembad. Deze kamer is een absolute aanrader!

Wij waren zeer tevreden over het resort. Alles was mega luxe, het personeel was vriendelijk. Lekkere drankjes! Veel verschillende barretjes waar je cocktails, wijn, champagne etc. kon bestellen. (all inclusive)

Bij zwembaden zeer druk en bijna geen bedjes beschikbaar. Een goede oplossing is de pier. Rustig, luxe bedden en een bar binnen handbereik.

Wat maakt dat wij niet meer zullen terug keren naar dit resort, het eten. Een Drama! Alles koud, elke dag het zelfde, veel mensen gehoord over buikklachten/salmonella. De lunch prima: Hamburgers/salades/pizza (maar goed, elke dag het zelfde dus na 10 dagen ben je het echt zat) maar 's avonds was het gewoon ronduit smerig. Wij gingen dan ook elke dag uit eten. Wij zijn geen moeilijke eters of luxepaarden maar het eten was gewoon echt Ranzig.

Gereisd Met partner in augustus 2018

leuk, maar niet voor herhaling vatbaar

Sabina
2-9-2018

Zwembaden mooi, strand mooi en schoon, lekkere restaurant bij het strand, mooie boulevard maar het hotel is erg gericht op oost-europese gasten en de service kan veel beter.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke plek om vakantie te vieren!!

themimssy
29-7-2018

Heerlijk hotel, een waar paradijs voor onze jongens van 13 en 9. Overal genoeg te doen, maar wel moet je wat meer lopen, omdat het complex gewoon heel groot is (Harmony en Resort samen). Ik kwam elke dag makkelijk aan mn 10.000 stappen op mn stappenteller :-). Het eten is goed, vers en meestal warm, maar wel weinig variatie. Geen Mexicaanse of Italiaanse thema avond, wel turks. De a la carte hebben wij 1x gedaan (Mexicaans) maar dat was vooral pittig, de taco taai en de fajitas beef viel tegen. De witte wijn en de cocktails smaken prima. Shows vonden wij niet echt boeiend , maar op het terras bij Harmony stond vaak een band of wat zangeressen te zingen, heel gezellig!

De kermis s'avond na de show belachelijk druk, dus je kan beter om half 5 gaan. lekker rustig! Toen wij er waren (17-7-28-7) waren er heel veel Nederlanders! Geen last van russen. Voor 10 uur geen handdoeken leggen, altijd wel plek! Heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeer mooi hotel voor iedereen wat te doen

Geweldig !
7-8-2017

Ons gezin met oudere kinderen heeft zich zeer goed vermaakt. We zaten in de zeer mooie swimup kamer kinderen lagen een verdieping hoger. Genoeg zwembaden eet en drink gelegenheden. Voor de oudste was de discotheek perfect deze ging door tot in de late uurtjes. Voor de jongste was er een kunstgrasvoetbalveld waar elke avond wedstrijden werden gespeeld. Naast het standaard eten was er elke dag een bbq met iedere dag variatie. Alanya zeer makkelijk te bereiken met dolmus 8 euro 4 personen.Enig minpuntje Tunnel naar strand nog in aanbouw, als deze klaar is heb je verbinding met het mooiste stukje zwembad en pier van long beach.

Ge-wel-dig

Fam.van Mil
18-6-2017

3 maal van dit heerlijke hotel mogen genieten.

Long beach harmony verdient een dikke 10!

Dit jaar gaan we naar Aska Lara.

Hopelijk gaat ons dit net zo goed bevallen, anders gaan we volgend jaar zeker weer terug naar long beach harmony.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

geweldig!!

fam. van Mil
10-8-2016

Wij zijn op dit moment aan het genieten van dit mooie hotel!!! Voor de 3e maal..Zoals als altijd weer fantastisch! Ook helemaal niks van onrust te merken! Gewoon lekker chill:)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Super mooi hotel op zich.

Margit
24-5-2016

Helaas door ontmoedigingsbeleid was er in dit hotel niets te doen en te beleven,alle gasten wilde ze eigenlijk liever in Long beach zelf...Er was maar een bar open tot half 11 's avonds, geen kamers schoonmaken, Vanaf 's ochtends Nirvana depri muziek.Alle ala carte restaurants waren dicht.. toch was long beach niet ver lopen, dus dan maar daar vertoeven.Goed hotel,maar jammer