Zoover
Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotelstersterstersterster
7,9

Goed

Score uit 691 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,2
  • Service8,1
  • Prijs/kwaliteit7,8
  • Eten7,8
  • Kamers8,1
  • Kindvriendelijk8,5
  • Zwembad8,3
  • Hygiëne8,2

10

Heel fijn hotel

Nathalie brusselaars
24-1-2020
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Het is geweldig, en wij komen dit jaar terug.

Dit wordt de 3e keer naar dit hotel.

Eten drinken top,!

Wij hadden wat kleine dingen, gelijk opgelost bij de receptie.

Lief en aardig personeel.

Wel wat gladde tegels bij zwembad, maar ja gewoon niet rennen.

Wij gaan met schoonouders en ons kind dus wij hebben altijd een hele fijne vakantie in dit hotel

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2020
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 24-1-2020

Dear Nathalie,

Thank you very much for your maximum rating. We appreciate your praiseful words about our attentive staff and your continued loyalty to Aska Lara Resort & Spa. It will be our pleasure to welcome your family back this year!

Sincerely,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

7

Fijne, relaxte vakantie

Goudt
31-10-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

Zeer goed hotel wij en onze kleine meid hebben het ontzettend naar ons zin gehad.

Er zijn wel een paar puntjes.

Mini disco voor de kleintjes begint te laat en is alleen in het waterpark.

Wij zaten op de bovenste verdieping onder een afzuiger (niet te doen met een kleintje) en de liften duren een eeuwigheid. Jammer dat er in het hotel zelf weinig te doen is en alles op her aquapark kwa “overlast” is dat wel positief.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 4-11-2019

Dear Fam.Goudt,

Thank you so much for the review following your recent stay at Aska Lara Resort & Spa. It's really nice to hear that you enjoyed your overall holiday. Indeed, our main building is considered as a relax area while the Wet'n Wild park is full entertainment options - it has been divided intentionally in order to offer our guests two alternatives they can choose from. We appreciate your feedback and hope to meet you again when your tavels bring you back to Antalya area.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

10

Echt geweldig resort!

Westdijk
27-10-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Het was echt een top resort het eten is goed de kamers zijn prima de bedden liggen prima

Het is schoon en het is druk maar goed te overzien.

Het waterpark is prima te lopen en super leuk met kinderen! Zeker een aanrader.

Onze dochter van 1 werd ziek en ze regelden super snel een taxi naar het ziekenhuis en ze belde regelmatig hoe het ging kregen wat lekker op de kamer met een kaart erbij we konden bellen als er iets verschoond moest worden in de kamer (vanwege het overgeven van onze kleine) ik ga zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
CRM Ass. Manager, CRM, 29-10-2019

Dear family Westdijk,

Thank you for your review of your stay at Aska Lara Hotel. We are happy to hear that you appreciated the work of our entire team who could make your stay memorable though your little daugter got sick. We hope she is fine right now. Many thanks for all the positive comments concerning the work of departments you have listed, we will share it with them. We wish we will get the chance to welcome you back to Aska Lara!

Sincerely,

Jana Revina

CRM Ass. Manager

Aska Lara Resort & SPA

9

Was perfect

Marcel Van Der sanden
27-10-2019
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne8

Alles was goed op een ding na dat was als de minn bar werd aangevuld dan kreeg je aangebroken water flesjes

Dat was minder

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Marcel,

Thank you so much for sharing your experience on Zoover. We are pleased to hear that you enjoyed your overall holiday. At the same time we are concerned about your comment regarding the bottles of water. Honestly, we haven't got such comments before. You did the right thing by informing us on this matter - we will definitely proceed the necessary investigations. Please accept our apologies. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.

Kindly,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA

9

Heerlijk zoals altijd!

Jolijn Schoenmaekers
27-10-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Voor de derde keer Aska. Altijd een feestje om hier te komen! Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Jolijn,

We appreciate your continued loyalty to Aska Lara Resort & SPA. Thank you very much for taking the time to share these wonderful comments following your recent stay. You're always a welcome guest at our sunny resort!

Sincerely,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA

6

Niet goed

Laura
17-10-2019
  • Ligging6
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten1
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Het hotel is erg netjes(kamers, restaurant, zwembad etc.).Kwaliteit van het eten is super slecht. Iedere dag hetzelfde eten muv de turkse avond waarbij er eindelijk iets anders werd geserveerd(dit was eenmalig). We zijn al in veel hotels geweest in Turkije maar hier zullen we niet nog eens naartoe gaan. Het eten bij het aquapark is ook niet van de beste kwaliteit en ligt er kant en klaar, wordt alleen opgewarmd wanneer je dit besteld. Voor de kinderen wel genoeg activiteiten dat was een pluspunt. Echter na 00.00 alleen mogelijkheid tot de disco of de brasserie( waar de lampen zo vel aanstaan dat dit absoluut niet gezellig is, hier zat overigens ook nooit iemand). Het enige dat je na 21.00 kan eten zijn broodjes of soep (niet erg ultra all inclusive dus). Kortom wij zullen hier niet terugkomen er zijn veel betere hotels in Lara.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 18-10-2019

Dear Laura,

Thank you so much for taking the time to review your recent holiday at Aska Lara Resort & SPA. We are glad to read that you found our comfortable rooms, main restaurant, pools and kids facilities to your liking. At the same time we are concerned to hear that you were not happy with the food on offer. We put a lot of effort into offering our guests the best dining experience possible, especially a wide range of food choice in the main and snack restaurants. However, we will give all due consideration to your comments for further improvements. We hope that, despite the negative points you are mentioning, you will give us another opportunity to welcome you again to our property in the future.

Kind regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA

9

Zeker doen!!

DL
4-10-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Zwembad is aan de overkant van de straat maar vervoer 3 min is geregeld en gaat elke 15 min

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-10-2019

Dear DL,

Thank you for taking a moment to rate our hotel and share your comments. It was our pleasure to host you and we hope to do so many more times in the future.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA

10

Geweldig

Rina
30-9-2019
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Super goed en kindvriendelijk Hotel

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 2-10-2019

Dear Rina,

Many thanks for taking a moment to rate our hotel and share your comment. We are glad you had such a nice experience at our resort and hope to repeat that with you in the very near future.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA

8

Goed Hotel

Sarah
30-9-2019
  • Ligging9
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

We zijn voor een 2de keer naar Aska Lara geweest. Heel leuk hotel, lekker eten, mooie zwembaden en zeker genoeg te doen. Zee ligt op wandelafstand, maar dit is goed te doen te voet. Het enige nadeel is dat men s'morgen al handdoeken legt, Je bent dus bijna verplicht om hieraan mee te doen, anders heb je geen plaats. We hadden een kamer met uitzicht op een grote appartementsblok, aangezien het de 2de keer was dat we naar dit hotel kwamen heb ik gevraagd of we geen andere kamer konden krijgen met een beter uitzicht, hier heeft men totaal geen moeite voor gedaan om ons eventueel te verplaatsen, wel jammer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 2-10-2019

Dear Sarah,

We very much appreciate your kind feedback and willingness to return. Your opinion as an opinion of a returning guest is extremely important to us and it's great to see that once again you have had a pleasant stay at Aska Lara Resort & Spa. Please know that there are enough sunbeds for all our guests at the resort. However, some spots remain more popular than others and we are unfortunately, unable to allocate all two thousand guests around the pool at the same time. But we take steps to prevent sunbed reservation by collecting the stuff of the guests who reserve the sunbed and do not come back for a while. We assure you that our front office team do their best to fulfill our guests' allocation requests in case if there is any availability. However, in high season when the hotel is fully occupied we usually and unfortunately, cannot fulfill the allocation requests. That is why we never promise to do it in advance. We are sorry for being unable to assist you with this. We value your comments and sincerely hope to welcome you many more times in the future.

Sincerely,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA

7

Heerlijk hotel

Roeper
29-9-2019
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad7
  • Hygiëne6

Voor de 2keer naar Aska lara geweest, heerlijk hotel. Eten lekker en warm, wel wat eenzijdig, vaak hetzelfde. Animatie en shows wel slecht. Tevens geen nederlandse animatie, terwijl dat wel op de website staat. Houd wel rekening met het pendelbusje richting het waterpark. In het hoogseizoen erg druk in de bus. En ook hier moet je vroeg je handdoekje leggen voor een plekje.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 1-10-2019

Dear Fam.Roeper,

Thank you so much for your comments and for willingness to return. We are glad to see that we once again were able to provide you another enjoyable holiday. However, we are disappointed that this time you were not satisfied with our entertainment program. Your feedback will be shared with the relevant department. Your comment about the Dutch animation came to us as a surprise as it's actually not advertised on our website as well as in the catalogs of our partners. We have animators who speak Dutch in our entertainment team including the mini club, but the program itself is not held in Dutch. We wish you have contacted us before your holiday, so we would be happy to assist you with this question. We very much appreciate your loyalty and hope to welcome your family many more times in the future.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA