Zoover
Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotelstersterstersterster
7,9

Goed

Score uit 691 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,2
  • Service8,1
  • Prijs/kwaliteit7,8
  • Eten7,8
  • Kamers8,1
  • Kindvriendelijk8,5
  • Zwembad8,3
  • Hygiëne8,2
2019
8

Heeeeerlijkkkkkk

F&T
6-11-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Fijn hotel. Niet direct aan het strand maar goed te doen met busje dat continue aan en af rijdt

Gereisd Met partner in september 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 11-11-2019

Dear F&T,

Many thanks for taking a moment to rate our hotel and share your holiday impressions. It's great to see you enjoyed your overall stay. We would love another opportunity to welcome you back someday.

With best wishes,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

9

fantastich en we gaan zeker een keer terug

joke geert wilborts
28-10-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

heerlijk gegeten mooie kamers prachtig complex...1 klein min puntje de gladde tegels bij het zwembad

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Joke Geert Wilborts,

We appreciate you taking the time to share your holiday impressions on Zoover. Thank you for highlighting our delicious food and comfortable rooms. Please know that all pool side area have been applied with Nanogrip solution which decreases slippery levels below EU standards. Non-slip mats are an extra precaution for running people with dripping wet feet. We value your feedback and hope to meet you again on your next visit to Antalya area.

Kind regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

3

Ontzettende tegenvaller !

H.Rutten
28-10-2019
  • Ligging4
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten7
  • Kamers1
  • Hygiëne2

Wij hadden geboekt in het Aska Lara hotel met als voorkeur zo laag mogelijk.Wij kwamen echter terecht in een bijgebouw op 6 hoog en het leek een soort zolderkamertje. Het was erg klein en er zat een keukentje in dat niet was aangesloten.

Wij hadden all inclusive geboekt wat moet je dan met een onaangesloten keukentje.

Wij hadden 10 overnachtigen en het beddegoed is 1 x verschoond!!!

Wij hebben alles gemeld bij de receptie maar er werd niets mee gedaan.

Gereisd Met partner in september 2019
CRM Assistant Manager, CRM, 29-10-2019

Dear H. Rutten,

We would like to make a heartfelt apology that your stay was not up to your expectations. Our team works very hard to ensure our facilities and services are superior and strive to be the best hotel around. We are very surpriced to read that your bed linen wasn't changed as you say during entire holiday except one day. We have checked all possible reports and no one is showing any irregularity of bed linen changing in your room. We are grateful for your comment and will check twice. Our kitchen is used by guests who haven't booked AI concept, kitchen gets attached to elecrik power upon request. We have duly noted your comments and will evaluate these with our team for improvement measures wherever possible and necessary. Hoping to welcome you back soon for an enhanced holiday experience.

With respect,

Jana Revina

CRM Ass. Manager

Aska Lara Resort & SPA

7

Niet zo snel meer

Kloens
27-10-2019
  • Ligging5
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten3
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Eten slecht reste wel oke jammer strand met busje

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Fam.Kloens,

Many thanks for taking a moment to rate our hotel and share your comments. We are happy to see that in general you enjoyed your holiday. At the same time we are concerned to hear that the food on offer didn't appeal to your taste. Our chefs team puts a lot of effort into offering our guests the best dining experience possible and we usually receive only positive comments in this regard. In any case, we will share your comment with the relevant department. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Warmest regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Eerste keer all-inclusive en is zeer goed bevallen

edward van de velden
27-10-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Goede service,Aardige staff medewerkers,Zeer uitgebreid onbijtbuffet,Zeer schoon hotel en We hadden zelfs wifi op het strandt enige minpuntje was dat er in de loop van de week zoveel russen bijkwamen dat maakte gelijk een ander sfeertje in het hotel.

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Edward,

Many thanks for posting the review following your recent visit to Aska Lara Resort & Spa. It's great to hear that you found our varied food, attentive staff, extensive facilities and cleanliness to your liking. We hope to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Leuk maar voorlopig niet meer

Fam. Reijm
27-10-2019
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Het resort is geweldig, alleen toen wij er waren half oktober was het enorm

druk wat betreft ouders met kleine kinderen,er word wat af gegild.

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Fam.Reijm,

Many thanks for sharing your holiday impressions on this page. It's nice to read that you found your stay with us to be enjoyable. We would love to have an opportunity to provide you another lovely vacation in the future.

Warmest regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

9

top resort. voor elk wat wils

jacoba
27-10-2019
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Eten en kamers top.

Alleen misten we een balkon.

Bij boeken goed kijken of je in het hoofdgebouw een kamer krijgt.

Anders zit je erg afgelegen in het bijgebouw

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Jacoba,

Thank you for choosing our hotel and for sharing your feedback on Zoover. We are glad to see that in overall you enjoyed your stay at Aska Lara Resort & Spa. We look forward to welcoming you back soon.

Kindly,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Mooi hotel

Dhr van Beek
27-10-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten5
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

Goede kamers. Matig tot lauw eten. Iedere dag zowat hetzelfde eten. Groot buffet met heel veel keuze. Tip. Zet wat minder op het buffet maar zorg voor meer kwaliteit. Entertainment was goed. Maar pas op met geven van fooi. Geef het persoonlijk aan het personeel zonder dat de leiding het ziet. Want ze moeten het anders afgeven en steekt de leiding het in eigen zak.

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Dhr van Beek,

Thank you for taking the time to share the feedback about your recent holiday at Aska Lara Resort & Spa. We appreciate your kind comments regarding the entertainment and comfortable rooms. Rest assured your comments about the food will deifintely be shared with our chefs team. It would be a pleasure to welcome you back soon for another enjoyable vacation.

Kindly,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Heel goed voor de 2de keer geweest

Van der list
27-10-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Niks op aan te merken.

Alles gewoon super netjes

Eten drinken kamers.

Voor de 2 de keer geweest.

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Fam.van der List,

It was our pleasure to welcome you back to our resort. Thank you for your willingness to return and for sharing your positive comments. The entire team is already looking forward to your next visit.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Super

Erwin
27-10-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne8

Mooi waterpark. Goed eten vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in oktober 2019
CRM Assistant Manager, CRM, 29-10-2019

Dear Erwın,

Thanks a lot for rating ASKA Lara Resort & Spa, we are glad to know that you liked in here! Hope to see you again!

Kindly,

Jana Revina

CRM Ass. Manager

Aska Lara Resort & SPA