Zoover
Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotelstersterstersterster
7,9

Goed

Score uit 691 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,2
  • Service8,1
  • Prijs/kwaliteit7,8
  • Eten7,8
  • Kamers8,1
  • Kindvriendelijk8,5
  • Zwembad8,3
  • Hygiëne8,2

8

Heeeeerlijkkkkkk

F&T
6-11-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Fijn hotel. Niet direct aan het strand maar goed te doen met busje dat continue aan en af rijdt

Gereisd Met partner in september 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 11-11-2019

Dear F&T,

Many thanks for taking a moment to rate our hotel and share your holiday impressions. It's great to see you enjoyed your overall stay. We would love another opportunity to welcome you back someday.

With best wishes,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

een goed htl waar we nu 2 keer geweest zijn

Mo
4-11-2019
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

kwaliteit eten was super , wel erg druk in de eetzaal

Gereisd Met vrienden in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 5-11-2019

Dear Mo,

We appreciate you taking the time to share your valuable comments. It was our pleasure to host you and we hope to repeat that one day in the future.

Warmest regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

7

Fijne, relaxte vakantie

Goudt
31-10-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

Zeer goed hotel wij en onze kleine meid hebben het ontzettend naar ons zin gehad.

Er zijn wel een paar puntjes.

Mini disco voor de kleintjes begint te laat en is alleen in het waterpark.

Wij zaten op de bovenste verdieping onder een afzuiger (niet te doen met een kleintje) en de liften duren een eeuwigheid. Jammer dat er in het hotel zelf weinig te doen is en alles op her aquapark kwa “overlast” is dat wel positief.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 4-11-2019

Dear Fam.Goudt,

Thank you so much for the review following your recent stay at Aska Lara Resort & Spa. It's really nice to hear that you enjoyed your overall holiday. Indeed, our main building is considered as a relax area while the Wet'n Wild park is full entertainment options - it has been divided intentionally in order to offer our guests two alternatives they can choose from. We appreciate your feedback and hope to meet you again when your tavels bring you back to Antalya area.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Geweldig

3 vriendinnen
29-10-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne7

Wij vonden , de ligging , accommodatie, het personeel , de kamers , het eten

Geweldig

Groot minpunt , de hoeveelheid Russische gasten , zo respectloos naar het personeel en overige gasten , wat n asociaal volk , dat was echt heel jammer

Gereisd Met vrienden in september 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 30-10-2019

Dear Guests,

Thank you very much for taking the time to share your holiday impressions. As an international family resort we are committed to providing all our guests with comfortable and friendly accommodations. It's great to hear that you enjoyed your overall stay and we hope to welcome you back someday for another lovely vacation.

Sincerely,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Over t algemeen top

Anoniem
28-10-2019
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten6
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

Het eten kan wat variabeler. En de bediening kan af en toe wat logischere routing aannemen.

Verder is er alles prima tot zeer goed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019
CRM Assistant Manager, CRM, 29-10-2019

Dear Guests,

thanks a lot for rating ASKA Lara Resort & Spa, we are glad to know that in general you liked in here. We have duly noted your comments and will evaluate these with our team for improvement measures wherever possible and necessary. Hope to see you again!

Kindly,

Jana Revina

CRM Ass. Manager

Aska Lara Resort & SPA

9

fantastich en we gaan zeker een keer terug

joke geert wilborts
28-10-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

heerlijk gegeten mooie kamers prachtig complex...1 klein min puntje de gladde tegels bij het zwembad

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Joke Geert Wilborts,

We appreciate you taking the time to share your holiday impressions on Zoover. Thank you for highlighting our delicious food and comfortable rooms. Please know that all pool side area have been applied with Nanogrip solution which decreases slippery levels below EU standards. Non-slip mats are an extra precaution for running people with dripping wet feet. We value your feedback and hope to meet you again on your next visit to Antalya area.

Kind regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

3

Ontzettende tegenvaller !

H.Rutten
28-10-2019
  • Ligging4
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten7
  • Kamers1
  • Hygiëne2

Wij hadden geboekt in het Aska Lara hotel met als voorkeur zo laag mogelijk.Wij kwamen echter terecht in een bijgebouw op 6 hoog en het leek een soort zolderkamertje. Het was erg klein en er zat een keukentje in dat niet was aangesloten.

Wij hadden all inclusive geboekt wat moet je dan met een onaangesloten keukentje.

Wij hadden 10 overnachtigen en het beddegoed is 1 x verschoond!!!

Wij hebben alles gemeld bij de receptie maar er werd niets mee gedaan.

Gereisd Met partner in september 2019
CRM Assistant Manager, CRM, 29-10-2019

Dear H. Rutten,

We would like to make a heartfelt apology that your stay was not up to your expectations. Our team works very hard to ensure our facilities and services are superior and strive to be the best hotel around. We are very surpriced to read that your bed linen wasn't changed as you say during entire holiday except one day. We have checked all possible reports and no one is showing any irregularity of bed linen changing in your room. We are grateful for your comment and will check twice. Our kitchen is used by guests who haven't booked AI concept, kitchen gets attached to elecrik power upon request. We have duly noted your comments and will evaluate these with our team for improvement measures wherever possible and necessary. Hoping to welcome you back soon for an enhanced holiday experience.

With respect,

Jana Revina

CRM Ass. Manager

Aska Lara Resort & SPA

9

fantastisch

hj
28-10-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

restaurant bij het aqua park slechte kwaliteit. weinig keus en is vaak lauw als het geserveerd word. Jammer

Gereisd Met vrienden in september 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear HJ,

Thank you so much for reviewing your recent holiday at Aska Lara Resort & Spa. It's great to hear you thoroughly enjoyed your lovely stay with us. We are just disappointed to read that you were not happy with the food in one of our snack restaurants. Your comment will be shared with our chefs team. It's nice that everything else was perfect for you. The entire team is already looking forward to your next visit.

Kindly,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

7

Niet zo snel meer

Kloens
27-10-2019
  • Ligging5
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten3
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Eten slecht reste wel oke jammer strand met busje

Gereisd Met partner in oktober 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear Fam.Kloens,

Many thanks for taking a moment to rate our hotel and share your comments. We are happy to see that in general you enjoyed your holiday. At the same time we are concerned to hear that the food on offer didn't appeal to your taste. Our chefs team puts a lot of effort into offering our guests the best dining experience possible and we usually receive only positive comments in this regard. In any case, we will share your comment with the relevant department. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

Warmest regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

7

Een goed hotel maar wel wat afgelegen.

John Wil Alie Piet
27-10-2019
  • Ligging5
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne6

Waterpark goed bus rijd af en aan naar het park en hotel.

Winkels wel wat ver om te lopen maar met taxi voor €5 goed te doen.

Hotel mag wel wat aan vernieuwen doen zeer slechte strandstoelen.

Wat meer onderhoud.

Te veel kleinen kinderen en te weel hoofddoekjes !!

Gereisd Met vrienden in september 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 28-10-2019

Dear John,

Thank you very much for the review following your recent visit to Aska Lara Resort & Spa. We are pleased to see that in overall you were satisfied with your stay. Rest assured your comments will be taken into consideration for further improvements needed. We hope to meet you again when your travels bring you back to Antalya area.

Sincerely,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa