Zoover

Hotel Aska Lara Resort & SPA

Paradijs voor kinderen

BeJas
11-7-2015

Een absolute topper voor kinderen. Leuke kinderzwembaden, speeltuinen, springkastelen, apart buffet en tafels en stoeltjes in het restaurant, buggy's ter beschikking, noem maar op...

Ook voor ouders en andere was het een paradijs. Heel lekker, mooi gepresenteerd eten. De keuze is zeer uitgebreid. We hebben op een avond de desserten eens geteld: maar liefst keuze uit 45 verschillende. De kamers waren schoon, nieuw, proper en luxueus met een heerlijke regendouche in de badkamer.

De handdoeken werden wel degelijk weggehaald en wij ervaarden dat enkel maar als positief. Het wet 'n wild park gaat open om 8 uur. Om te vermijden dat iedereen tegen 8 uur gaat aanschuiven, snel zijn stoel reserveert en dan terug gaat slapen / ontbijten wordt dat gedaan. Als je komt moet je blijven zitten / zwemmen. Tijdens de namiddag of middageten worden geen handdoeken meer weggehaald, dat is enkel 's morgens!

Jana Revina Guest Services, Guest Relations Manager, 12-7-2015

Dear BeJas,

Thank you so much for reviewing your recent stay at Aska Lara Resort, we are happy to hear that you left satisfied with such a main hotel facilities as food, comfort of the room and kids facilities. We appreciate your loyalty according our politics trying to find the optimal way of preventing the sunbeds reservations.

It was a pleasure for us having you as our guests and we hope to see you here again very soon!

Best regards,

Jana Revina

Guest Services

Aska Lara Resort & SPA

Heel mooi hotel, minpunt schoonmaak kamers

Margriet
22-10-2014

Op dit moment verblijf ik in het hotel. Het is erg mooi, het enige wat een ergenis is, is de schoonmaak van de kamers. Omdat mijn moeder s'middags graag een dutje wil doen hadden wij verzocht om in de ochtend de kamer schoon te maken. Dit zou geen probleem zijn. Helaas hebben wij hier steeds problemen mee (bv vandaag, niet schoongemaakt, dus ook geen schone jammer want verder is alles heel goed!

Selim Imre, Guest Relations Manager, 23-10-2014

Geachte Margrietzengerink, aller eerst willen we als Aska Lara Resort & Spa u bedanken voor het kiezen van ons hotel. We vinden het heel prettig te horen dat u naar u zin heeft. We vinden het alleen heel erg voor u dat u niet tevreden bent over onze schoonmaak service. We hebben wel voor al onze gasten een schoonmaak service tussen 09:00 - 16:00 uur tenzij de gasten een specifieke tijd voor vragen. Bij een DND (niet storen bord) kaart die op de deuren opgehangen wordt, word op een latere tijd stip nogmaal gecontroleerd. We hebben u verzoek ontvangen van onze Nederlands sprekende college aan de receptie. Vanaf vandaag wordt u kamer op de verzoekde tijdstippen schoongemaakt + minibar gevuld. We wensen u een hele fijne overnachting en het was ons genoegen u te mogen verwelkomen in Aska Lara Resort & spa. We hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet.

leuke verzorgde vakantie met veel waterpret

daisy scholtes
28-8-2014

Wij, gezin met 3 kinderen (leeftijd 15, 11 en 4 jaar), hebben voor dit hotel gekozen ivm de korte afstand van luchthaven naar het hotelmet zwembad, het nabijgelegen aquapark/zee speelden bij onze keuze een rol. De familiekamer was geweldig, 2 douches/2 wc's/1 jacuzzi/2 balkons/airco/2 tv's (maar 1 ned/belg zender), gratis minibar, goede bedden, regelmatige handdoek wissel en grondige schoonmaak. De 4 liften lieten op zich wachten, maar de meesten nemen zelfs voor een verdieping de lift ipv de trap. Het eten was goed verzorgd en ruime keuze. Jammer dat de meeste toeristen hun borden nog gevuld lieten afruimen, de au bain maries open lieten staan, waardoor het eten afkoelde en niet het fatsoen hadden om te wachten. Het zwembad werd iedere dag en avond gecontroleerd. Geen muggen en/of wespen gezien. Om de 5 min gaat er een pendelbusje vanuit het hotel richting aquapark/zee. Aan de weg van het hotel liggen verspreid enkele winkels, welke qua loopafstand goed te doen zijn.

Super hotel

Nel
6-7-2014

Zijn net terug van een heerlijke vakantie in Aska Lara Resort & spa. De bediening en service van het personeel was geweldig, niet eerder meegemaakt dat al het personeel zo aardig, netjes en beleefd is. Ook de mensen bij de incheckbalie en de informatie balie zijn erg behulpzaam bij alles. Geen minpuntje kunnen vinden. Wij hebben erg goed gegeten en elke avond anders. Zijn in veel hotels geweest zoals Cornelia diamond en Maxx Royaal en vele andere 5 sterren hotels, maar dit hotel heeft het beste personeel. Gaan graag nog een keer terug.