Zoover
Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotel
8

Fantastisch

Score uit 640 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,1
  • Service8,2
  • Prijs/kwaliteit8,0
  • Eten8,2
  • Kamers8,3
  • Kindvriendelijk8,5
  • Zwembad8,2
  • Hygiëne8,2

9

Fantastisch hotel en aardig personeel

Charlotte
12-7-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

We hebben genoten van onze vakantie. Heerlijke kamer in een goed hotel. We hebben goed gegeten er was voor iedere eter voldoende keus en meer dan voldoende, het personeel was aardig en heel gemakkelijk als je wat vroeg ondernamen ze meteen actie, voor zo’n groot hotel was van en naar het waterpark en de zee ook picobello in orde. Het is een hotel wat zeker met jonge kinderen het bezoeken waard is!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 13-7-2019

Dear Charlotte,

We were happy to read your wonderful review about your recent visit to Aska Lara Resort & Spa. Thank you for sharing your valuable comments about our comfortable rooms, varied food and helpful staff with our future guests. It would be a great pleasure to welcome you again in the future.

Warmest regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

9

Prijs kwaliteit helemaal oke.

Cor Stienstra
8-7-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

Vriendelijke attente bediening. Eten heel goed en gevarieerd.

Ruime kamer

Genoten van een fijne vakantie in een veilige omgeving.

Niet voor mensen die rust zoeken. Het blijft een familieresort.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-7-2019

Dear Cor Stienstra,

Thank you for your wonderful review! It's great to hear that you found our delicious food, spacious rooms and attentive service to your liking. We look forward to meeting you again soon!

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Geweldige service, ga niet in de winter alles is d

Familie Nour
28-4-2019
  • Ligging6
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad7
  • Hygiëne8

Geweldige servies, binnen het hotel is alles perfect geregeld, echter kom je in de winterperiode dan zijn de attractiepark dicht. Dus voor gezinnen met kinderen is het niet leuk. Ook de buiten zwembaden dicht.

De park is niet achter het hotel. Hij is achter de hotel tegenover aska lara resort.

Echter in de zomer is alles open.

Niets is teveel voor hun.

Geweldige Animatie, zij hebben een leuke sfeer voor jong en oud.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 29-4-2019

Dear Family Nour,

We are grateful for your positive feedback and we highly appreciate your comments regarding our high-quality services and animation. Unfortunately, some of the outlets are not operated in winter season due to the weather conditions. In any case, we are glad thet in overall you enjoyed your stay and hope that you will find an opportunity to visit us again in the future.

Best wishes,

Mira Leylek CRM Agent Aska Lara Resort & SPA

10

Fantastisch hotel , super lekker eten

Filip
30-10-2018
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10

Fantastisch hotel , super lekker eten en geweldig aquapark

De kamers zijn zeer ruim en heel proper

Het aquapark is geweldig voor gezinnen met kinderen

Iedereen in het hotel is enorm kindvriendelijk

Een echte aanrader

Mij zien ze hier nog terug

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Jana Revina CRM Assistant Manager, Guest Relations Manager, 19-11-2018

Dear Filip,

On behalf of our hotel staff, I would like to thank you for taking the time to write your impressions concerning your stay at the Aska Lara hotel. We are pleased to see that you had a fantastic holiday experience in our resort. We hope to have the opportunity to see you again back soon

Sincerely,

Jana Revina

CRM Assistant Manager

Aska Lara Resort & SPA

8

Goed maar vroeger beter !

Fam. Peleman
10-7-2018
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne7
  • Zwembad8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging8

Het was voor ons de 3de keer dat we verbleven in Aska Lara. We hebben een fijn verblijf gehad maar we merken wel dat er een aantal zaken veranderd zijn. Er is geen thema-avond meer in het restaurant, de bar (lounge) in het aquapark is niet meer open s' avonds terwijl je er vroeger kon nagenieten, … . Maar wat ons vooral stoorde zijn de vele katten die in het hotel aanwezig zijn zowel in het restaurant, op het terras, in de lobby van het hotel enz. Dit vinden wij omwille van verschillende redenen echt niet kunnen en zeker niet voor een 5 sterren hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
CRM Assistant Manager, Guest Relations Manager, 12-7-2018

Dear family Peleman,

Many thanks for your review. Your opinion as an opinion of repeat guest is extremely important to us. And we feel saddened to see that we a little bit let you down this time. we stll have same theme nights as we had before, we do not announce them but you can notice that by specific food in buffet. We are sincerely sorry that your experience was not as you had expected. We will check every point mentioned in your review to make the necessary adjustments as soon as possible, as a company we greatly value the feedback which we receive from our guests as we constantly strive to maintain high standard of service.

Kindly,

Jana Revina

CRM Assistant Manager

Aska Lara Resort & SPA

10

Fantastisch hotel een aanrader.

Spelt
22-5-2018
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10

Een gemoedelijk hotel met fantastisch eten.

Niet te massaal en heerlijke zwembaden. De mensen zijn uiterst vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Eten en drinken zijn er in overvloed.

Verder vind ik dat het hotel een positieve zet heeft gedaan om gehandicapten in dienst te nemen, deze mensen hebben veel plezier in hun werk en worden daardoor gewaardeerd voor al het meisje bij de handdoeken bij het waterpark maakte er een feestje van fantastisch. Ik heb maar een klein minpuntje dat zijn de ligbedden bij het hotel die ‘smorgens al vroeg bezet worden met handdoeken waardoor je geen ligbed hebt als je wat later bent. Verder een fantastisch hotel juli zijn we er weer voor 2 weken heerlijk kunnen niet wachten.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
CRM Assistant Manager, Guest Relations Manager, 12-7-2018

Dear Spelt,

First of all thank you for taking the time to give us your valuable feedback and sharing your comments of Aska Lara. We are happy to read that you are amused with such a main holiday options as food, pools and friendliness of the staff. Special thank you for appreciating the work of our family members, so our "Just as I am" team, they are our honour. We are looking forward to see you coming back when your travels will bring you back to Antalya coast!

Best regards,

Jana Revina

CRM Assistant Manager

Aska Lara Resort & SPA

4

Voor de prijs zijn er echt veel betere hotels

Fam R
5-5-2018
  • Ligging4
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten8
  • Kamers4
  • Kindvriendelijk3
  • Zwembad7
  • Hygiëne5

Ten tijde dat ik dit schrijf zijn we nog hier . Het is een hotel waar zoveel meer uit te halen valt en wat dik achteruit is gegaan . Het eten is goed en gevarieerd . De receptie helpt waar ze kunnen . Maar het animatie team komt niet gemotiveerd over . Ze moeten maar daar is alles mee gezegd . Alleen mustapha van het schieten was oke . Totaal geen sfeer in de bars en geen muziek . De familie kamers in river suits zijn echt veel te klein . We Zijn naar andere hotels geweest Savonds voor de sfeer dat zegt genoeg . En de shuttle bus begint ook een punt te worden . Russen worden respectvoller behandeld en dat is helemaal een min punt . Had er zoveel meer van verwacht en er zijn echt veel betere hotels in de buurt .geen aanrader dus .....

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
Jana Revina CRM Supervisor, CRM, 6-5-2018

Dear guest,

I would like to thank you for your appreciation. We also appreciate the time you spent writing a review. We are pleased to hear that the hotel itself, and the gastronomic efforts of our chefs suited you. We apologize for all the inconveniences listed by you, most of them, of course, are entirely our responsibility and we will take all measures to correct aspects in which we could not meet your expectations, especially regarding staff attitude toward the guests. We sincerely regret that you have such an impression of the attitude towards the guests of Russian nationality, while the hotel staff is the same for guests of different nationalities, since the hotel is very international. But we will certainly take into account your remark and try to ensure that guests do not remain dissatisfied with the attitude of staff to guests of one or another nationality.. Thanks again for criticism and positive statements. We sincerely hope that you will visit our hotel in the future and give us the opportunity to demonstrate improvements in the provision of our services. Your opinion is extremely important to us, and we sincerely hope to see you among our guests again.

Yours faithfully,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA

5

Niet meer

MJ
30-4-2018
  • Kindvriendelijk3
  • Hygiëne7
  • Zwembad8
  • Eten7
  • Kamers4
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service6
  • Ligging3

Waardeloze entertainment . Niets te doen Savonds . Familie kamers in river suits echt kippenhok zo klein . Eten goed maar zoveel betere hotels gehad . Geen aanrader voor deze prijs

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
Jana Revina, CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 2-5-2018

Dear MJ,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Kind regards,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA


Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


9

Fantastische vakantie gehad.

Fam. Bultiauw-Van de Walle
29-7-2017
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne9
  • Zwembad10
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service10
  • Ligging8

Gisteren terug gekeerd van een fantastische vakantie bij Aska lara,we hebben er echt genoten van alles waar dit hotel voor staat.Prachtige nette kamers,lekker eten,zalige bars en terrassen met heerlijke drankjes.Als we 1 minpuntje hebben dan is dit ' s avonds in het "main restaurant",het kan daar echt heel druk zijn aan de buffetten maar dat hebben we opgelost met een tafeltje buiten te kiezen.Heel rustig en gezellig daar.Grote pluspunt van dit hotel is het vriendelijk personeel die je echt alles kan vragen en ze helpen je telkens weer met een grote glimlach... echt top!,zelden hebben we dit meegemaakt en gaan toch al jaren naar Turkije.

Een echt paradijsje voor mensen die gewoon willen genieten en plezier maken.

Bedankt Aska Lara team om onze reis onvergetelijk te maken

Familie Bultiauw-Van de Walle

CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 30-7-2017

Dear Guests,

Thanks so much for a wonderful review! Its always super nice to hear how our staff was extremely friendly and helpful. They are what brings our guest coming back and we all would love to see you again at Aska Lara next time you're in Antalya city. We all are looking forward to your return!

Best regards,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA

6

nooit meer!!!

koen goessens
29-7-2017
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne4
  • Zwembad7
  • Eten2
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit4
  • Service9
  • Ligging6

mooi hotel en zwembaden,maar de rest véél minder:het eten te ééntonig,om de twee dagen zelfde terug!!!soms lange rijen aanschuiven!ook bij zwembaden veel teveel turken die hun uitwerpsel of hun wassen erin!!!(schandelig)en spijtig dat men telkens een shutlle busje moeten nemen om naar wet wild tegaan,of avonds naar shows tegaan kijken!!!!!dit hotel voor dat nog maar 5jaar bestaat zal het snel naar beneden gaan met slechte beoordelingen!

CRM Supervisor, Guest Relations Manager, 30-7-2017

Dear guests,

First of all thank you for taking the time to give us your valuable feedback.We are saddened to see a low rating and would like to apologize for all kind of inconveneinces you have experienced during your stay. We are especially sorry for the behavior of some other guests which had such a big impact for you and I pesonally understand your emotions. We always warn the guests about pool usage regulations in case it breaks, perhaps we should bring even more attention to this fact. I will also forward your comments regarding the food with our chef who will be very upset as most of our guests are happy about food variety and taste. However we are always opened to the criticism and promise to make a good note of it.

Best regards,

Jana Revina

CRM Supervisor

Aska Lara Resort & SPA