Zoover
Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotel Aska Lara Resort & SPA

Hotel
8

Fantastisch

Score uit 640 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,1
  • Service8,2
  • Prijs/kwaliteit8,0
  • Eten8,2
  • Kamers8,3
  • Kindvriendelijk8,5
  • Zwembad8,2
  • Hygiëne8,2

6

Niet meer door het vieze zwembad

Jessica van der vinde
18-9-2019
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad1
  • Hygiëne7

afgelopen week op vakantie geweest in Aska lara spa en resort. Al meer dan 10 jaar in Turkije geweest op vakantie.

Plus punten:

- Mooie kamer - Heerlijke douche! - service drinken super heel snel bij onbijt,lunch en diner, - hotel is schoon, 20 min lopen van de winkels wij gingen na 2 avonden wel met de taxi vanwege de hitte 10 euro totaal heen en terug- onbijt veel keuze.

Min punten- Zwembad echt vies!!!!!! nog nooit meegemaakt laatste dag zoveel vuil op de bodem en de randen van de rooster op zwembad zijn zwart! snap dit totaal niet.

- bedjes zijn drama liggen geen kussens op en zijn gewoon bagger vooral voor mensen met een slechte rug!! ik ontspan totaal niet!

De stoelen buiten bij het eten ook slecht gaten zaten er in! en kom op kussens moeten erop de strepen stonden in mijn benen van het zitten!

De airco is centraal geregeld snachts megaaaa warm amper geslapen door de hitte , en de onprettige kussens

Gereisd Met partner in september 2019
CRM Ass. Manager, CRM, 19-9-2019

Dear Jessica Van Der Vinde,

We are grateful for the detailed review of your recent stay in Aska Lara Resort & SPA. Nice to hear that many hotel aspects as hotel general cleanliness and service in the restaurant were to your liking. Special thank you for appreciating the gastronomical efforts of our chefs. However we have saddened to see that you have not been satisfied with comfort of your bed and pillow. We would offer you a pillow menu if you would have shared it with us while staying. We would like to assuıre all our pools are regularly cleaned and it is absolutely impossible to see black mold in them. However we apologize for any inconveniences during your holiday. We are searching for solutions to prevent such a cases of dissatisfaction as yours. And we do hope that you will give us one more chance in future.

Sincerely,

Jana Revina

CRM Ass. Manager

Aska Lara Resort & SPA

4

Niet meer voor ons

Bo
28-8-2019
  • Ligging8
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten6
  • Kamers2
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad5
  • Hygiëne2

Momenteel verblijven wij in Aska. Meerdere malen bezocht. Altijd in hoofdgebouw, dit keer in bijgebouw. Wij hebben hier veel spijt van. Ramen staan open op de gang, waardoor het bloedheet is in het gebouw. Er is geen plek om de koffer neer te leggen of om kleding te laten drogen. Kamers zijn erg gehorig. Airco's werken niet naar behoren. Kamer wordt slecht schoongemaakt, zelfs het bed wordt niet opgemaakt. Gebouw is vies. Meerdere keren aangegeven, maar zowel receptie als guest service doet hier niks aan. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Al gevraagd om andere kamer, helaas geen plek. Als jong stel word je niet serieus genomen. In de bar loopt personeel langs je heen en helpen je niet. Eten is erg achteruit gegaan. Bij het zwembad moet je vechten om een plekje. Wel complimenten aan het personeel in de restaurants en het animatieteam, erg vriendelijk. Maar wij komen hier niet meer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 29-8-2019

Dear Bo,

Thank you very much for sharing your holiday impressions while being at our hotel. Your opinion as an opinion of a returning guest is extremely important to us and we are deeply sorry that this time we let you down. First of all, we apologize for all the shortcomings occured in your room. We assure you that we treat all guests with equal respect regardless of age, religion, national origin or ethnicity and we always do our best to fulfill allocation requests of our guests in case if we have availability. But at the moment we are unfortunately unable to relocate you as the hotel is fully occupied. We are grateful that you contacted our guest services team regarding your concerns and thus gave as a chance to assist you with your concerns and take measures timely. As we see in our records our colleagues have since followed with our Housekeeping and Technical managers and you expressed your gratitude and satisfaction to our guest services team member for their assistance. She has also brought necessary explanation on the situation with noise disturbances. We are sorry for all inconveniences and apologize if you felt some of our staff to be impolite or unhelpful in any way. This was certainly not the intention. Special thanks for mentioning our restaurant and entertainment staff. We would like to remind you that you can always contact our 7/24 call center and guest services team for any inquiries during your stay. Rest assured we’ll do our best to make your holiday a comfortable and enjoyable one.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & SPA

10

Super fantastisch hotel en personeel.

tania en dominique
30-7-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Voor de vijde keer bij ASKA LARA en werden terug in de watten gelegd .Bij de lobby konden we beroep doen op Nederlandstalige assistente.Hebben terug 15 fantastische dagen beleefd. Heel lekker eten en zeer gevarieerde buffetten.In het aquapark aan de overzijde kan je de ganse dag verbijven en er is niets te kort van eten en drank.Ligt op slechts 10min wandelen (is voor ons geen enkel probleem op vakantie) of met de nieuwe shuttlebussen die continue heen en weer rijden.Dikke pluim voor Erdem,Sedat,Kadri,Alper en nog vele andere heel vriendelijk personeel(te veel om allemaal op te noemen.)die ons jaarlijks heel goed bedienen.

Gereisd Met partner in juli 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 2-8-2019

Dear Tania & Dominique,

Thank you very much for choosing our hotel once again and for taking the time to express your valuable opinion. We appreciate your loyalty and kind commendations toward our devoted staff. They will be delighted to hear your praise! Please know that you're always a welcome guest at Aska Lara Resort & SPA.

Best regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Geweldige SPA

Jurgen
8-7-2019
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad7
  • Hygiëne9

De massages in de SPA waren geweldig.

Eten is lekker en afwisselend.

Wel veel lawaai in gedeelte aan zee. Rust vind je aan gedeelte aan rivier.

Inderdaad het resort is opgesplitst in 3 delen!

Gereisd Met partner in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-7-2019

Dear Jurgen,

Thank you for taking the time to leave a feedback about our property. It's nice to read that you found your stay with us enjoyable. We appreciate your comments and hope to welcome you again in the near future.

Sincerely,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

fantastisch

m
7-7-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne7

Goed hotel met goed eten. Wij zaten in de bijgebouwen deze kamers zijn erg mooi. Het waterpark is geweldig voor jong en oud.

Gereisd Met partner in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-7-2019

Dear guest,

We appreciate your positive review and comments about your holiday at Aska Lara Resort & Spa. It's nice to know that you felt comfortable at our River Suites and found our varied food to your liking. Thank you for your time. We would love another opportunity to provide you a great stay!

Warmest regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

10

Perfect

Denny
7-7-2019
  • Ligging7
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Super hotel wij waren als koppel en hebben genoten alles was top eten service alles niks te klagen ze doen daar alles eraan om hun gasten gasten te laten genieten.

Maar mijn tip is heb je kinderen klein of groot dan is dit hotel zeker een aanrader . Of hou je van een actieve gezellige vakantie zeker gaan.

Gereisd Met partner in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-7-2019

Dear Denny,

Thank you very much for your amazingly positive feedback and recommendation! It's flattering to read that you thoroughly enjoyed your stay at our resort. We already look forward to your next visit.

Best wishes,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

9

fantastisch

Henri Daniels
7-7-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne10

heel goed hotel lekker eten te veel om op te noemen

Gereisd Met partner in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-7-2019

Dear Henri Daniels,

Thank you so much for taking a moment to share your experience with us. We appreciate your comments and hope to see you again on your next visit to Antalya!

Kindly,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Heel goed.

Andre Beausaert
7-7-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten8
  • Kamers7
  • Hygiëne8

Goede service.Gezien onze ouderdom wat de kinderen betreft net iets te veel.

Gereisd Met partner in mei 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-7-2019

Dear Andre,

Thank you for staying with us and taking the time to write this review of our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your holiday at Aska Lara Resort & Spa. It would be a great pleasure to welcome you again someday.

Sincerely,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Fijn verblijf gehad

Bartolozzi
7-7-2019
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten6
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

Strak hotel met goede kamers. Fijne bedden en geen geluid van buitenaf. Onze kamer had een tussendeur waardoor we de buren wel konden horen.

Ontbijt en lunch mogelijkheden waren goed, diner wat eentonig.

Zwembaden en bedjes waren uitstekend en schoon.

Fitnessruimte ook voldoende.

Gereisd Met partner in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 8-7-2019

Dear Bartolozzi,

Thank you for sharing your holiday impressions on Zoover. We're glad that you found our breakfast and lunch options, cleanliness of the hotel and immaculate pools. We appreciate your comments and hope to welcome you many more times in the future.

Warmest regards,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa

8

Zeer goed maar wat afgelegen.

Soens M.A.
7-7-2019
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne8

Vooral voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2019
Mira Leylek CRM Agent, CRM, 10-7-2019

Dear Soens M.A.,

We appreciate you taking a moment to share your experience with us. It's nice to see that you found your stay at Aska Lara Resort & Spa enjoyable. Thank you for your time. We hope to welcome you many more times in the future!

Kindly,

Mira Leylek

CRM Agent

Aska Lara Resort & Spa