Zoover

9,8

Helemaal SUPER!!!!

Willeke van Olst
8-8-2019

Never a dull moment!! Alles fantastisch, de hele dag word je vermaakt en verrast. Het dakterras is echt een aanrader. Wij zijn net weer thuis en hebben nu al heimwee. Wij hadden een swim-up kamer, helemaal super!!! Heb al vele hotels gezien maar deze is echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Dorela H. Customer Care HRHI, Social Media, 12-8-2019

Beste Willeke van Ost,

Bedankt voor je goede beoordeling! We zijn heel blij dat je bij ons bent gebleven en we hopen je snel weer bij Hard Rock Hotel Ibiza te hebben!

Beste rocking groeten,

Onwerkelijk gaaf en fantastisch!!

Anne
17-1-2019

Wat een geweldige ervaring, nog nooit in zo’n fantastisch en luxe hotel verbleven. Werkelijk aan alles is gedacht, tot in de kleinste details. Zeer mooie en luxe kamers, een ontbijt om je vingers bij af te likken; incl. live muziek (goede!) Rondom de zwembaden vaak lekkere beats of een live DJ. Wij waren er met onze 2 kids, 4 en 6 maanden. Super kindvriendelijk en niets is teveel. De kidsclub die inclusief is, is van zeer hoge kwaliteit; de dames zijn allen academisch geschoold en de materialen zijn geweldig. Dochterlief wilde altijd blijven als we haar kwamen halen :) Ik kan totaal geen kritische punten bedenken, niets dan lof!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Beste Anne,

Wat een genot om te weten dat uw verblijf in het Hard Rock Hotel Ibiza onverslaanbaar was. Opmerkingen zoals de uwe motiveren ons om te blijven werken en onze gasten een service van de beste kwaliteit aan te bieden.

We hopen dat je ons binnenkort opnieuw bezoekt om nog veel meer onvergetelijke momenten te creëren!

Vriendelijke Groeten,

Echt een top vakantie!

Mandy heesakkers
28-11-2018

Super mooi/schoon hotel met een mooi uitzicht op zee. Zeker een aanrader! Als je van feesten houd is dit hotel de perfecte locatie. Je kan er rustig verblijven en bent binnen een paar minuten lopen bij het feest gedeelte. Geen geluidsoverlast in het hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Beste Mandy,

We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons, de beste motivatie voor ons is dat onze gasten tevreden zijn!

We hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Ibiza.

Komen u spoedig terug!

Mit rockigen Grüssen,

Simply amazing

Khadika
27-4-2018

Service was heel goed! Jong en proactief team die je overal bij willen helpen. Ik werk zelf ook in de hospitality en weet hoe belangrijk service is. Ligging is perfect. Als je opzoek bent naar een combinatie van relaxen en feesten is dit zeker de juiste plek! Leuke feestjes in het hotel waarvoor je niet hoeft te betalen als je gast bent. Probeer ook het tapas restaurant op het dakterras! Simply amazing!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016
Customer Care HRHI, Social Media, 2-5-2018

Beste Khadika,

Dank u voor uw feedback!

We zijn blij dat ons personeel u een goede service heeft gegeven en The Ninth Restaurant genoten hebt.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen!

Customer Care HRHI

Prima hotel...goede faciliteiten .

Caroline
19-10-2017

Hotel met veel faciliteiten en moderne, schone en fijne kamer. Wel hele dag muziek buiten bij het zwembad en beach house dus daar moet je van houden.😉Personeel is vriendelijk in restaurants (zeker bij 3rdhalf) maar geen 5star, zeker niet de service bij de zwembaden en buitenbad en de zwembad bar. Er zijn dverse zwembaden en de spa is heel lekker (Tegen betaling) Mid Oktober is al vrij rustig dus huur een auto en ga lekker op pad. Er zijn prachtige baaien te vinden waar je lekker rustig kunt genieten. Kwaliteit eten en prijs verhouding is niet ok. Wel uitgebreid ontbijt wat prima was.

Customer Care HRHI, Social Media, 2-4-2019

Hartelijk dank voor uw tijd om ons hotel te beoordelen.

Het spijt ons te horen dat we niet volledig aan uw verwachtingen voldoen, maar we nemen uw opmerkingen erg in mening. We danken u voor het op de hoogte brengen van hen, omdat ze ons helpen om dagelijks te verbeteren.

We blijven erg hard werken om onze gasten de best mogelijke service te bieden. We hopen dat we u snel weer verwelkomen bij Hard Rock Hotel Ibiza.

Mit rockigen Grüssen,

We hadden meer verwacht van Hard Rock

Tony
6-10-2017

Vliegtuigen vliegen constant over. Personeel is vriendelijk maar de ganse ervaring is niet wat je zou verwachten van Hard Rock specifiek en van een hotel in deze prijsklasse in het algemeen.

Gereisd Met partner in oktober 2017
Customer Care HRHI, Social Media, 11-10-2017

Dank u voor uw feedback

Het spijt me om te horen dat uw verblijf niet uwe verwachtingen vervullt heeft door de vliegtuigen. Veel van onze gasten vinden het geweldig, en het is hier heel vaak in Ibiza. In zo'n klein eiland en zo dicht bij de luchthaven, is het bijna een nieuwe attractie geworden. Maar ik begrijp uw standpunt. Echter, onze kamers zijn zeer goed geïsoleerd en ik hoop dat uw kamer comfortabel en aangenaam was.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

Customer Care HRHI

Mooi hotel maar proleterig publiek

Melien
3-7-2017

Mooi luxe hotel, mooie schone kamers, geweldig ontbijt. Aardig personeel. Het eten in het restaurant en de beachclub was niet zo best. Prijs kwaliteit niet goed. Amerikaans concept, beetje over de top. Zelfde geld voor het publiek. Ongelukkige mensen met teveel geld.

Gereisd Met partner in juni 2017
Customer Care HRHI, Social Media, 11-7-2017

Beste Melien,

We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons en we hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Ibiza!

Vriendelijke groeten,

Nooit meer

Verschuren
31-5-2017

Er is niets te doen, geen borrel in de avond te krijgen .. mensen hangen maar wat rond.

Gereisd Met partner in mei 2017
Customer Care HRHI, Social Media, 10-6-2017

Beste Verschuren,

Danku voor de recensie van ons hotel.

Wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken die u heeft meegemaakt.

We werken heel hard om onze gasten de best mogelijke service te bieden.

We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.

absoluut top

Michel van Haaren
1-6-2016

kamers superschoon, top douche, lekker groot bed, kamer aan zwembad met prive stoelen, ontbijt ongeevenaard

Gereisd Met partner in mei 2016
Hard Rock Hotel Ibiza, Social Media, 9-6-2016

Lieber Michel van Haaren,

Vielen Dank für ihre super Bewertung!

Unsere Gäste in Fans zu verwandeln ist unser Erstreben hier und Feedback wie Ihres ist die beste

Motivation dazu!

Nochmals vielen Dank!

mit rockigen Grüssen

Rocking holiday!

Schouwenaars
27-7-2015

Als je van een feestje houdt, moet je zeker heen. Voor alle leeftijden!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Manuel R., Social Media, 8-1-2017

Dear guest!

Thank you so much for your review and for choosing Hard Rock Hotel Ibiza for you stay on the island.

All our facilities will be ready for you, we can´t wait to have you back again!!

Next seaslon 2017 is full of novelties and amazing surprises.

My kindest regards,

Guest Service Manager HRHI