Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen9,1

Nooit weer! Absoluut geen vakantiepark!

M.W. van der Meer,
12-1-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

In augustus 2018 zijn wij hier met ons gezin geweest. Nog nooit zo'n saai park meegemaakt! Er is echt, buiten het zwembad, niets te beleven. Dit is echt geen vakantiepark maar een park met tweede huizen van een aantal welgestelde Nederlanders die verhuurd worden op de momenten dat ze er zelf niet zijn. Het terrein rond de huizen is netjes maar het speelveld lag verborgen onder een halve meter onkruid. De beheerder nam niet eens de moeite om je te groeten als je langs reed. We hadden 2 weken gereserveerd maar zijn na 1 hele lange week vertrokken (gelukkig via touroperator wel ons geld teruggekregen dus dat was top geregeld). De animatie op het naastgelegen park Les Forges bestond meestal uit een uurtje golfles en was voor kinderen tot 11 jaar. Het huis op zich was prima maar de wifi is nog veel slechter dan de inbelverbindingen van de jaren 90 in Nederland, een drama! Als er 1 op internet zit kan de rest van het gezin het wel vergeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
FranceComfort Vakantieparken, directeur, 29-1-2019

Beste fam. van der Meer,

Wat jammer dat u op deze manier een review plaatst. Volgens ons ligt het toch iets anders. Zoals u zegt zijn het prachtige villa's die voorzien zijn van alle luxe.

U heeft geboekt als gezin met 2 tieners die, zoals u aangaf, normaal de hele dag op internet zitten. Op het villapark is prima internet, maar op het platteland in Frankrijk is de snelheid nu eenmaal minder snel dan in Nederland. Dus af en toe haperde de film als beiden apart naar films etc keken.

Daarnaast was het uw kritiek dat er voor tieners weinig te beleven valt. Tja, er is inderdaad geen disco op het park of uitgaansgelegenheden op 5 min. afstand. Dat wist u van tevoren. Dit gaf u ook toe in ons gesprek dat u de informatie niet goed gelezen had.

Vervolgens bent u behoorlijk gaan dreigen en hebt de touroperator en ons onder druk gezet.

Uiteindelijk, omdat u ook op het park negativiteit uitstraalde als pressiemiddel om geld terug te krijgen, hebben we u een volle week terug betaald (terwijl we die niet meer konden verhuren).

U uitte zich op dat moment in dankbaarheid, maar zo te zien is dit volledig verdwenen.

Het is goed als gasten reviews plaatsen, maar dan wel graag een eerlijke.

Wij wensen u voor 2019 alvast een fijne vakantie toe!

Heerlijke plek om tot rust te komen....

Fam. Pierik,
31-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

De woningen in L’Aveneau zijn heerlijke ruime gezinshuizen met alle benodigde apparatuur en ingetogen inrichting.Dit vrijstaande huis ligt op een mooie ruime kavel met een goed aangelegde tuin en een praktische ‘carport’. Alles verkeert in een goede staat van onderhoud. De ligging is super met de achterzijde op het westen en een prachtig vrij uitzicht.

L’ Aveneau park is mooi aangelegd , heeft een eigen wegennet en een verwarmd zwembad , en er is een beheerdersechtpaar waar een ieder bij terecht kan ook als uw Frans wat minder is, zij spreken gewoon Nederlands en ook goed Frans.

Centraal in de gehele ontwikkeling is een 27 holes golfbaan die heel prettig bespeelbaar is, ook voor minder getalenteerde golfers. Het clubhuis is leuk passend in het landschap aangelegd maar de uitbater zou er een hogere kwaliteit moeten bieden en 7 dagen per week open moeten zijn. Les Forges is een heerlijk plek om tot rust te komen, te golfen, te fietsen

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Desiree van der Voet,
20-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het huis is geweldig. Je leeft er echt als God in Frankrijk. De omgeving is heerlijk en rustgevend. Wat men niet weet is dat een bezoek aan de kust ook goed te doen is.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prima om eevn te ontspannen en af te schakelen van

Bert van Kuijck,
3-5-2018
  • Onderkomen9

Lekker weekje gegofd op de mooie 27 holes baan.

Mooi huis met alles erop eneraan. Ga eigenlijk elk jaar een keer omdat het so god bevalt. Rustige omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2017

fantastisch

Ursula,
  • Onderkomen9

Wat hebben we genoten van ons verblijf in de villa VV7 in Les Forges, mooi gemeubileerd en ook een mooi terras(op het zuiden) aan de golfbaan, met een mooi uitzicht over de golfbaan. Ook het park ziet er erg goed uit. Prachtige 27 holes golfbaan met clubhuis/restaurant op loopafstand. Zeker voor ons een herhaling waard.

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig !

Wil,
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Geweldige golfbaan, mooie woning met fantastisch uitzicht.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Fantastisch en rustig oord met 1001 mogelijkheden

Otto Terol,
  • Onderkomen9

Een heerlijk rustig vakantieoord in een prachtig ruime bungalow met alle voorzieningen. Prima wandelen en fietsen in de omgeving die kenmerkend is voor het departement Deux-Sèvres. En... natuurlijk niet te vergeten de prachtig gelegen golfbanen (3x 9 holes), zwembad en tennisbaan direct naast het vakantiepark.

Plaatsen zoals Poitiers, Noirt, Parthenay en Futuroscoop zijn zeker een bezoek waard. Een dagje La Rochelle met een bezoek aan de vismarkt en/of een boottochtje naar fort Boyard. Kortom, een verblijf in Domaine Les Forges kent 1001 mogelijkheden.

Wij hopen hier nog regelmatig terug te komen.

Gereisd met partner in september 2017

Rust, ruimte en tot jezelf kunnen komen...

Dhr. Kraaijevanger,
24-4-2018
  • Onderkomen10

De rust, ruimte van de streek, de aantrekkelijke gevarieerde golfbaan met prachtige greens... en dan de luxe van de compleet ingerichte bungalow... de stilte 's nachts, het prettige vergezicht overdag.

Voor de grotere supermarkten moet je wel even rijden, maar dan heb je mega supermarkten. Voor het dagelijkse en lokale genot kan je "om de hoek" terecht, bijvoorbeeld voor je Franse pains et vins... Ook voor een hapje buiten de deur: laagdrempelig in de buurt. Voor heel goed een stukje rijden. Maar daarvoor is het op locatie dus ook zo lekker rustig.

Gereisd met partner in juni 2017

In september gaan we weer!!

Anne-Marie Duijndam,
19-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Vieille Vigne 15, prachtige vakantie villa en een mooie omgeving. Mogelijkheden zijn legio, golfen, wandelen en fietsen. Er zijn ook leuke stadjes in de omgeving, kortom, wij hebben een prima paar weken vakantie gevierd!

Gereisd met partner in maart 2018

mooie vakantie in mooi huis en mooi park.

chris,
19-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

We hebben genoten van ons verblijf in de villa VV5 in Les Forges, mooi gemeubileerd en ook mooi terras op het zuiden. Ook het park ziet er erg goed uit. Prachtige 27 holes golfbaan met clubhuis/restaurant op loopafstand. Zeker voor ons een herhaling waard.

Gereisd met vrienden in juni 2017