Zoover

Prima locatie

Edine
8-3-2018
  • Activiteiten9

Ik verbleef in het hotel en deze was echt prima. Niks gemerkt van achterstallig onderhoud, zoals in veel reacties wordt geschreven. Ook de Market Dome en het zwembad waren prima.

De kamer was ruim en schoon. Wifi had niet overal even goed bereik, alleen dicht bij de deur.

Ontbijt was érg uitgebreid en heel erg lekker, daar was ik erg van onder de indruk. Het diner in het Market restaurant vond ik wat minder.

Medewerkers zijn erg vriendelijk.

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen skiën in Winterberg of Willingen. Ik kom graag een keer terug.

Gereisd Alleenreizend in maart 2018
Valentina, Mitarbeiter Central Office, 14-3-2018

Beste Edine,

Dank je wel voor je review, we horen graag als onze gasten het naar hun zin gehad hebben!

We hopen op terugzien, om jou en je familie/vrienden opnieuw een fijne, ontspannende vakantie te kunnen bieden!

Groetjes uit Medebach!

Duur voor wat je krijgt

Dennis
2-5-2016
  • Activiteiten5

Restaurants karig en duur. Buffet uitermate slecht. Koud en werd niet bijgevuld. Slechte service op het park. Nooit meer. Huisjes zijn wel redelijk.

Ben normaal nooit zo kritisch maar dit is echt slecht. Centerparcs is niet meer wat het ooit was. Vergane glorie!!!

Gereisd Alleenreizend in mei 2016
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 3-5-2016

Hartelijk dank voor deze review Dennis.

De inhoud ervan hebben we doorgestuurd naar onze horeca-afdeling en we gaan met de informatie meteen aan de slag.

Onze welgemeende excuses voor de teleurstellende ervaring!

prima accomodatie

j van heel
14-3-2011
  • Onderkomen9

voor een paar dagen heerlijke ontspanning is dit een zeer goede accomodatie ook voor jongere ouderen.

Gereisd Alleenreizend in maart 2011

Via aanbieding, anders is het wel duur lijkt me

caroline
30-5-2007
  • Onderkomen8

Via aanbieding, anders is het wel duur lijkt me. De receptie viel me tegen; geen vriendelijke begroeting of bv. prettige terugreis gewenst. Volgens hen had de braadpan nooit en nergens een deksel gehad! Klopt niets van.

Na lang aandringen kreeg ik een schone en hele snijplank. Koelkast koelde nauwelijks en het ijs smolt in het vriesvakje. Slaapkamers ruim, maar helaas kussen van bank in zitkamer te klein.

Prima zwembad , maar geen personeel dat optrad bij 'wilde' jongeren op de glijbanen of ouders met kleintjes in het diepe zonder zwembandjes/hesjes.

Leuk, de gratis aqua-gym. Veel te doen op het park en in de omgeving. Het park zelf is een aardige kuitenbijter om naar en van bungalow te komen; goed nadenken wat je meeneemt ! zo'n trolley is wel erg handig. Neem vaatwastabletten mee - de cottage heeft een afwasmachine. En zoals bekend koffiefilters. Het bier smaakte prima; 40 cl is niet mis en het minimum. Dan liever een Polaner op eigen terras.

Heerlijk BTL.