Zoover

Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,2

Gezellig en mooi kindvriendelijk park

Angela
9-9-2019
  • Onderkomen7

Ontzettend mooi en kindvriendelijk park. Veel speeltuintjes, kinderboerderij en veel activiteiten om binnen te doen.

Mooi groot zwembad waar kleintjes ook zelfstandig veel lol kunnen beleven.

Aventura klimpark/speeltuin is ook ontzettend leuk aangelegd en heeft een fantastisch uitzicht.

Het nabijgelegen dorpje Medebach is gezellig en vriendelijk. Ook zit er op loopafstand een supermarkt (REWE) in Medebach voor als je nog dingen mist in het winkeltje van Centerparcs.

De vernieuwde kindercottages zijn al net zo leuk en fris ingericht. Onze kinderen van 6 en 8 wilde niet meer naar huis.

Ik raad dit park zeker aan voor jonge gezinnen.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 10-9-2019

Beste Angela,

hartelijk dank voor de genomen meoite om deze mooie recensie te schrijven.

Wat fijn, dat jullie het echt naar jullie zin hebben gehad en er voor de kids een heleboel te beleven viel!

Graag tot ziens en groetjes uit Medebach

Heel goed!

Daphne
6-9-2019
  • Onderkomen9

Een fijn park op een prachtige locatie. Zeer geschikt voor een verblijf met kleine kindjes. Wij zaten in een vernieuwd premium huisje nr 340 voor 8 personen. Zo hadden we lekker veel ruimte met z’n 4 en konden opa’s en oma’s ook een dagje komen. 340 ligt aan de buitenrand van het park waardoor we een fantastisch uitzicht hadden aan de achterkant van het huisje. Een huisje aan de randen van park is dus aan te raden, hoe hoger hoe beter, maar je loopt dan dus wel een paar keer de berg op maar wij vonden het fijn loopje, het park is niet groot. De bedden in het huisje zijn nieuw maar te hard voor ons doen en het traphekje was als een van de weinig dingen niet vernieuwd.

Het zwembad is leuk, nadeel is dat er in de familie kleedkamers geen hoge plank of commode is, je moet je baby’tje apart omkleden in het zwembad want de commodes staan op andere plekken.

Spielberg avontura en erlebnisberg Kappe zijn een bezoekje waard!

Barbara, Mitarbeiter Central Office, Mitarbeiter Central Office, 7-9-2019

Beste Daphne,

hartelijk dank voor deze fijne terugkoppeling en voor de genomen moeite! Het is zeer fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en jullie van een ontspannend verblijf hebben kunnen genieten. We hopen heel graag op terugzien, dus tot heel gauw.

Groetjes uit Park Hochsauerland

Mooi park en zeer kindvriendelijk

Christa
1-9-2019
  • Onderkomen6

Het is een erg mooi park met veel faciliteiten. De Aquadome is heel mooi met een geweldige waterspeeltuin. Veel dingen op het park worden vernieuwd. Mooie nieuwe kinderboerderij. De huisjes worden ook vernieuwd. Helaas hadden wij een oude kindercottage en die was qua grootte prima, maar heel hoog op het park en echt verouderd. Groot verschil met de nieuwe kindercottages. Aventura bovenop het park is geweldig voor de kinderen om lekker te spelen en te klimmen. Er wordt nu gebouwd aan een gedeelte voor de allerkleinsten. Qua ligging is er buiten winterberg weinig te doen.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 2-9-2019

Hartelijk dank voor deze mooie review, Christa.

Jullie hebben genoten van een actief verblijf en zo moet het zijn.

Trouwens: de nieuwe kinder cottages zijn een droom!

Graag tot ziens en groetjes uit Medebach

Fantastisch, wij gaan zeker terug!

Kim Van Rompuy
30-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Heel mooi en verzorgd park. Leuke glijbanen in het zwembad. De speeltuin Aventura is geweldig! Bungalows werden heel mooi vernieuwd.

Fijn dat er personeelsleden waren die Nederlands spraken. De bingo en Orry shows werden in het Duits en het Nederlands gegeven. Hierdoor was het voor de kinderen ook leuker. Omgeving is heel mooi om te wandelen. Winterberg is vlakbij.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 2-9-2019

Wat een geweldige review, Kim.

Heel hartelijk bedankt voor de genomen moeite.

Fijn, dat jullie een fantastisch verblijf hebben gehad.

Groetjes uit Medebach en graag tot ziens!

Relaxed en luxe

Sandra Van Puffelen
26-8-2019
  • Onderkomen9

Weekendje weg in een hotelkamer. Lekker alles dichtbij. Luxe. Goed verzorgd.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 27-8-2019

Perfekt!

Hartelijk dank voor deze fijne review en de genomen moeite.

Superpark! Voor herhaling vatbaar

Kim
22-8-2019
  • Onderkomen9

Wat een ontzettend leuk, mooi en zuiver park. Wij zijn hier twee weken geweest in een 8 persoonspremium cottage. De cottage was van alle gemakken voorzien (bijv satelliettelevisie en een combi oven). Ook het zwembad was top! In de omgeving was veel te doen en de supermarkt zit om de hoek. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 23-8-2019

Wat een fijne review, beste Kim!

Heel hartelijk dank voor het enthousiaste doorspelen van je ervaringen!

Graag tot de volgende keer.

Fantastische

Merkus
22-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hebben het super naar ons zin gehad leuk park een echte aanrader

Barbara, Mitarbeiter Central Office, Mitarbeiter Central Office, 22-8-2019

Beste Merkus,

hartelijk dank voor deze recensie en graag tot ziens op Park Hochsauerland.

Groetjes uit Medebach

Fantastisch park in prachtige omgeving!

Fam. Reedijk
19-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Ruime en vakantiehuisjes die allemaal gerenoveerd worden of dat al zijn. Mooi zwembad met veel glijbanen een golfslagbad en een groot water speel toestel. Ook voldoende wc's en douche gelegenheid. Ook in de market Dome is voldoende variatie wat betreft eetgelegenheden. Ook is er iedere dag animatie voor de kinderen. Wij hebben hier een topvakantie gehad met onze kinderen van 3 en 6.

Beste familie Reedijk,

hartelijk dank voor deze mooie en uitvoerige review.

Het is fijn te mogen lezen, dat jullie van een afwisselende en actieve vakantie hebben genoten.

Graag tot de volgende keer en groetjes uit Medebach

Volgend jaar zeker weer naar Hochsauerland! !

Anita
18-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Met mijn volwassen kinderen, hun partners en eerste kleinkind (nu 2 jaar) ook dit jaar weer een lang weekend naar Hochsauerland geweest. Deze keer een (gerenoveerd) premium 8 persoons cottage gehad. Erg mooi huisje, mooi gerenoveerd, mooie nieuwe inrichting, betere bedden en heel schoon! Op het park is nu ook een kinderboerderij, erg leuk. Kleedruimtes en kluisjes bij Aquamundo (zwembad) ook vernieuwd. Was weer een heerlijk weekend, eigenlijk veel te kort!

Beste Anita,

wat gezellig, zo'n familieweekend!

Hartelijk dank voor de mooie review en graag tot ziens op Park Hochsauerland.

geweldig

jansen
17-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

we hadden een hele mooie vernieuwde cottage voor 6 personen in een prachtige omgeving er was voldoende vermaak voor de kinderen en het personeel was erg vriendelijk

Beste familie Jansen,

fijn, dat alles naar wens was en u van een heerlijk verblijf heeft kunnen genieten.

Graag tot ziens in Medebach