Zoover

Nooit meer

Fam.Gregorowitsch
17-9-2019
  • Onderkomen1

We hadden een 6 pers cottages geboekt bij aankomst te vies voor woorden bedden waar de poten deels onderuit waren! Klacht ingediend kregen een ander huis voor 8 pers. Ook dit was te vies. Wij begrijpen niet dat deze huisjes voor zoveel geld verhuurd worden van maandag tot donderdag ruim 400 euro echt schandalig. Glasservies waar je je lippen aan openhaalt afzuigsysteem op badkamer dat er spontaan uitviel . Pannen servies echt alles smerig . Dan nog het personeel met een instelling van voor jou 10 anderen en weigeren andere taal te spreken wij gaan hier nooit meer heen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 17-9-2019

Beste familie Gregorowitsch,

vriendelijk bedankt voor deze recensie.

Het spijt ons zeer, dat u zo teleurgesteld was over de toestand van het huisje. Bij aankomst had dit goed schoon moeten zijn, ongeacht of u voor een vernieuwde cottage heeft gekozen of niet.

Ondanks het aangeboden alternatief heeft u geen prettig verblijf gehad en dit spijt ons werkelijk zeer! We bieden u onze welgemeende excuses aan voor alle ongemak.

Hartelijke groeten uit Medebach

Superpark.Een echte aanrader!!!

Els
2-9-2019
  • Onderkomen7

We hebben genoten van een prachtig schoon park.met mooi en ook schoon zwembad met veel faciliteiten.

Schoon ruim huis voor 6 personen.Goede service en vriendelijk/behulpzaam personeel.

Het park ligt in de natuur vanwaar je prachtige wandelingen kunt maken.Wat ook heel leuk is voor jong en oud is de klim en klauter berg Aventura.

Er zijn veel mogelijkheden om een hapje te eten op het park. ook heerlijk schepijs

Silke, Mitarbeiter Central Office, 4-9-2019

Beste Els, heel hartelijk bedankt voor de genomen moeite om deze review te schrijven. Fijn, dat u van fijn verblijf heeft kunnen genieten.

Groeten uit Park Hochsauerland

Ontzettend mooie groene omgeving

Ilse Bouwmeester
  • Onderkomen9

Mooi park, veel groen, veel bergen. Mooie opgeknapte huisjes.

Leuk voor de sportieve en minder sportieve mensen..

Beste Ilse,

hartelijk dank voor deze fijne terugkoppeling.

Groetjes uit Medebach en graag tot de volgende keer.

Een weekje voor herhaling vatbaar.

Robert
  • Onderkomen9

We verbleven in een 8 personen cottage. Deze zijn onlangs vernieuwd dus netjes en modern. Het is een groot park maar zeer rustig. Verzorgd en netjes. De accommodaties en eetgelegenheden voldeden aan onze wensen. Om de cottages te bereiken gaat het soms eens bergop. Ook mooi uitvalspunt voor wandelingen in de mooie natuur van Hochsauerland. Wielerfans kunnen hier hun hartje ophalen maar opgelet het gaat hier bergop en bergaf. Het stadje Winterberg met zijn Panoramabrug is zeker een aanrader. Andere steden hebben we niet bezocht want op het park zelf is er veel te doen. Onze grote kinderen en kleinkinderen genoten vooral van de Aquadome en laser shooting. En het weer was ons gunstig gezind zodat we konden genieten van een mooi weekje Center Parcs.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Beste Robert,

wat een leuke en uitvoerige recensie! Hartelijk dank voor de genomen moeite.

Fijn, dat jullie met z'n allen hebben kunnen genieten en er voor elk wat wils te doen is.

Graag tot de volgende keer op Park Hochsauerland

Geweldig

Fam. Hoogerwaard
  • Onderkomen9

Mooi park, net vernieuwde bungalow, parkplaza gaat op de schop en zal ook geheel worden vernieuwd.

Enige minpunt: de Duitse slagroom zonder suiker op onze ijscoupe :)

Beste familie Hoogerwaard,

hartelijk dank voor de genomen moeite om deze recensie te schrijven.

Ik ga toch met de keuken overleggen, of we Nederlandse slagroom kunnen kopen ;-)

Graag tot ziens op Park Hochsauerland

Genieten in een mooie omgeving.

Gonnie
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie omgeving en zeer ruime huisjes . Veel vertier voor alle leeftijden

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 30-8-2019

Hartelijk dank voor de mooie recensie, beste Gonnie.

Graag tot ziens in Medebach

Park nooit meer omgeving 10

Robert
27-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Park zelf stelt niet veel voor mooie huisjes ,maar weinig te doen ,omgeving is prachtig en mooi ,willingen mooi gezellig dorpje vooral de roddelbaan ,voor eten in medembach naar de pizza tent gaan lekker en knus piccolo,voor de rest naar de mijn grot geweest in Ramsbeck ook leuk

Beste Robert,

vriendelijk bedankt voor het doorspelen van uw ervaringen.

Wat jammer, dat het park niet voldoed aan uw verwachtigen. Toch fijn, dat u wel van het mooie Sauerland heeft kunnen genieten.

Hartelijke groeten uit Medebach

Wordt super mooi

Monique
24-8-2019
  • Onderkomen7

Met 2 kinderen 7 en 14 jaar verbleven we in een huisje dicht bij de plaza. Was nog niet gerenoveerd. Het raam in de slaapkamer ging niet open. Afwasmachine maakte niet goed schoon. Verder was het huisje schoon. Ze zijn druk bezig met het verbouwen van de huisjes dus als je over een paar maanden komt is het top. Er is veel nieuw de speeltuin kinderboerderij kluisjes omkleden zwembad. Bandenglijbaan. Ook aventura de speeltuin op de berg is af. Super gaaf geworden stormbaan en waterspeeltuin meerdere glijbanen. Ook voor oudere kinderen erg leuk. Bowlen is erg oud de bumpers komen niet omhoog ballen rolle niet goed. Zonde van je geld om te doen. Wat wij miste is goede info over activiteiten in de omgeving. Wel wat gehaald bij de receptie maar we miste echt wandelroutes in de omgeving. Als alles klaar is echt een top park. Hou er rekening mee dat je op een berg zit. Geen betaalde activiteiten op het park gedaan kosten zijn veel te hoog.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 27-8-2019

Beste Monique,

hartelijk dank voor deze mooie review en de genomen moeite.

Inderdaad zijn we volop aan het vernieuwen.En we gaan door: In November is de sporthal (met bowlingbanen) in de Market Dome an de beurt. Het blijft dus spannend!

Fijn, dat jullie van een leuk verblijf hebben kunnen genieten.

Graag tot gauw!

Fantastisch park en geweldig zwembad

Jacqueline
23-8-2019
  • Onderkomen7

Vandaag thuis gekomen van 12 dagen Hochsauerland. Wat een prachtige omgeving. Wij zaten in een niet gerenoveerd huisje, dat kon je zien maar alles werkte. De basis van de huisjes is meer dan prima, geen geluid van de buren en goed geïsoleerd. Het park is vrij heuvelachtig maar geeft het park veel charme. Leuk om naar het klimpark Avontura te lopen. Het nieuwe gedeelte werd tijdens ons verblijf geopend en was voor onze zoon van 13 ook erg leuk! Het zwembad is GEWELDIG! Overzichtelijk, netjes, goed systeem met de bandjes, leuke glijbanen. Niets op aan te merken. Waar wel wat op aan te merken is, de bediening bij het café. Een aantal hebben geen overzicht, worden onnodige fouten gemaakt als foute drankjes en lang wachten. Hier wat aandacht op vestigen zou geen overbodige luxe zijn. Verder vriendelijk personeel en klachten werden heel goed opgelost! Zeer tevreden over ons verblijf en komen zeker nog eens terug.

Barbara, Mitarbeiter Central Office, Mitarbeiter Central Office, 24-8-2019

Beste Jacqueline,

hartelijk dank voor deze terugkoppeling, je feedback heeft ons zeer geholpen. We zijn heel blij dat ons park en de faciliteiten goed bevallen zijn, en hopen jou en je familie gauw terug te zien.

Groeten uit Park Hochsauerland

Voor herhaling vatbaar.

k.o
19-8-2019
  • Onderkomen8

Fijn center parcs. We zijn hier al ca 5 x geweest en gaan weer er naar toe. Mooi zwembad en fijne omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-8-2019
Hartelijk dank voor deze recensie en graag tot ziens in Medebach