Zoover

7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,2
2008

Mooi park, echter "luxe" huisje was minder

Frank Bauling
18-11-2008
  • Onderkomen4

Mooi park met veel gelegenheid voor kinderen om te spelen. Voor baby's is er een baby badje die wel iets warmer zou mogen zijn. Maar er was wel genoeg speelgoed voor de wat oudere kinderen.

Park ligt op loopafstand van het dorp medebach en daar heb je een paar goedkopere restaurantjes. niet al te kwalitatief eten maar wel voordelig ;-)

Enige jammere van centerparks was het "luxe" huisje. veel mankementen zoals slechte douche kop, water werd super langzaam warm (en een niet al te grote straal). lampen waren kapot, tv was verkeerd ingesteld. 1 bed was kapot, DVD/CD speler was kapot.

Dus niet iets wat wij van Centerparks verwachten. Volgende keer beter, het blijft namelijk een mooi park (met super aardig personeel)

Toppie!

Fam. de Louw
12-11-2008
  • Onderkomen9

Lang weekend in dit park geweest met ons viertjes.

Prachtige kinder cottage de luxe (Nr. 225) met fijne keuken (met vaatwasser!) en grote woonkamer met LCD TV en DVD speler. Twee badkamers. Geweldig leuke kinderkamer met een leuk stapelbed incl. speelgoed en spelletjes.

Ouderslaapkamer ook erg groot en voorzien van een LCD TV.

Ik vond de supermarkt niet duurder dan bv een AH en het steakrestaurant was m.i. ook niet duurder dan een vergelijkbaar restaurant in Nederland. Neemt niet weg dat we een volgende keer eens buiten het park gaan eten.

Zwembad was voor onze kinderen (2 en 8 jaar) perfekt. Maar mooiste Centerparc zwembad is m.i. toch nog steeds Erperheide in Peer (B).

Minpunt is de reis ernaar toe; Het lijkt wel één grote bouwput daar.....overal wegwerkzaamheden!

Aanrader

familie De Jonghe
6-11-2008
  • Onderkomen8

Wij zijn een weekje in de herfstvakantie op park hochsauerland geweest, we hadden cottage 679 een 4 vip, het huisje was echt de top. Het zwembad is ruim maar weining zetels. Het waterplayhouse is leuk maar soms gevaarlijk. Het eten op het park is niet overdreven lekker/prijs kwaliteit. Een eindje uit het park is er een goed restaurant de Pfefermeulen zeer lekker. WE GAAN ZEKER NOG EENS TERUG, AANRADER

Leuk met een paar minpuntjes

Danielle Elbers
1-11-2008
  • Onderkomen7

We zijn net terug van een midweek Hochsauerland. Het park is geweldig gelegen zo tussen de bergen en het is heerlijk wandelen in de omgeving. Wij zaten in een 6 persoons VIP cottage. Zoals de schrijver hieronder al aangaf is de leefruimte voor 6 volwassenen en een dreumes best aan de krappe kant. Jammer, want zo heb je het idee dat je continue op elkaars lip zit, dus bedenk goed met wie je gaat! ;-) Bedden waren iets doorgezakt en dat is voor een buikslaper niet echt lekker voor je rug. De Market Dome heeft een hoop winkels, die niet echt goedkoop zijn. Wij hebben dan ook niet van de restaurants gebruik gemaakt maar zijn net buiten het park wezen eten bij de Pfeffermuhle. Heerlijk voor een goede prijs! De Aquamundo is leuk, maar het was zo druk dat we met moeite stoelen konden bemachtigen. Wel jammer, want je sleept al genoeg mee met een kleintje en dan 2 keer dat zwembad rondlopen is niet leuk..... Kortom:leuk park, met enkele minpuntjes!

een droom vakantie

fam goris
1-11-2008

wij zijn 10 oktober een week geweest.

wehebben het heel leuk gehad .

het park ligt heel mooi zeer mooie ruime huisjes .

de kinderen hadden genoeg te doen op het park en daarbuiten.

een prachtige omgeving.

we hebben gelijk weer geboekt,maar dan 2 weken.alleen het water in het zwembad mag wel wat warmer.

al vonden de kinderen het niet erg ,wanthet zwembad op zich is heel leuk voor groot en klein.

mooi park met slechte huisjes

koekkoek
25-10-2008

wij zijn net terug van een weekje hochsauerland. Een prachtige herfstige omgeving. Leuke aktiviteiten in winterberg (sommerrodelbahn) en Willingen. Maar wat wij toch even kwijt willen. we zaten in de 6-persoons economy huisjes met verdieping en wijvonden de leefruimte erg krap. De slaapkamers mooi groot, maar zeer slecht onderhouden(veel dingenkapot) bank en stoelen van riet (niet echt relaxen dus..) en in de stoel zaten allemaal spijkers. weinig stopcontacten. verder een supermooi zwembad. onze kinderen van 7 en 5 jaar genoten vooral van de aquadrome. Erg leuk. Wij vinden het duur voor wat je krijgt (naast zwembad moet je overal voor betalen).

SUPERPARK

taymans
31-8-2008
  • Onderkomen10

Voor de 3de maal gingen we 1ste 2 weken van aug.en er zullen nog minstens 3x volgen!Prachtig park: ruim,cottages rustig gelegen,vriendelijk personeel. wel stevig stuk klimmen om aan cottage te raken, maar je kan niet verwachten dat daar alles vlak is onder je voeten. De avondanimatie is fél verbeterd tegen vroeger. Voor de kinderen zijn er leuke aktiv. (oa muurklimmen).Omgeving is super: Willingen (zeer mooie wandelwegen boven), Winterberg (bobsleebaan en omgeving), Bad Wildungen, Korbach, Mais-labyrinth in Vöhl (+ Bogenschiessen),diemelsee&Edersee. Het Weddelberghof (manege) vlakbij organiseert mooie ritten te paard. Ook het quad-fahren in Bergen is de moeite waard.

Uiteraard zijn er ook plaatsen in de streek waar je een mooie wandeling kan maken: Eisenberg,de Schlossberg, en de Bollerberg.Wij vonden 2 weken te kort, al is het voor de 3de keer: we blijven nieuwe plekjes ontdekken.

topvakantie!!!

fam taymans
30-8-2008

Super!

Scholliers
29-8-2008
  • Onderkomen9

Wij hebben op dit park een fantastische 10 dagen gehad. Het is een mooi park, tamelijk groot ook wel, maar toch rustig.

De omgeving is ronduit schitterend! Vele uitstapjes gemaakt ook. Korbach, Winterberg (met Kahler Asten), Frankenberg en ook Kassel.

Het personeel van Centerparcs was vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd Familie in augustus 2008

gweldig

frangela
14-8-2008

We zijn in juli en augustus hier twee weken geweest en we hebben genoten. De omgeving is prachtig om te toeren, de stadjes winterberg en vooral Willingen is echt een bezoekje waard. We zijn verschillende keren op het park zelf uit weesten eten en het smaakte voortreffelijk, alleen wat prijzig. Je werd overal vriendelijk geholpen en het personeel was vooral vriendelijk tegen de kinderen. Onze bungalow lag bovenop de helling, Dus het was even doorstappen, maar dat vonden wij helemaal geen probleem. Onze bungalow had twee badkamers en alles was goed schoon. Onze kinderen van 5 en 4 vonden de water play house echt fantastisch. Het zwembad was goed vertoeven, leuke glijbanen en golfslagbad. Wij hadden goed weer, we hebben lekker genoten, dus onze vakantie was een toppertje