Zoover

Voor herhaling vatbaar

Kees
13-9-2019
  • Onderkomen9

Net terug van een midweek in het hotel. Erg nette kamer met mooie douche en fijne bedden. Via de overdekte brug kan je naar de MarketDome lopen waar het prettig toeven is met diverse restaurants. Enig nadeel is dat het wel lang duurt voor men de bestelling komt brengen. Een half uur is geen uitzondering. Maar het is erg lekker en de bediening doet haar best om iedereen naar de zin te maken.

We hebben uitstapjes gemaakt naar Brilon, Willingen en Winterberg gemaakt. Erg de moeite waard. Ook Medebach ligt om de hoek en de moeite waard om te bezoeken..

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 17-9-2019

Beste Kees,

hartelijk dank voor deze fijne recensie.

Wat jammer, dat u lang op het eten heeft moeten wachten. Hier gaan we zeker toekomstig op letten. Gelukkig heeft dit geen afbreuk gedaan aan de positieve vakantiebeleving.

Hartelijke groeten uit Medebach en graag tot gauw.

Wow.....dat was pas echt Genieten

Paul
  • Onderkomen9

Wat de mensen zeker moeten weten is , dat je een zekere inspanning moet leveren om de mooie Cottages te bereiken, maar dan krijg je ook wat moois te zien. Wij kwamen in een prachtige gemoderniseerde Cottage terecht met frisse kleuren en al op de toekomst voorbereid met elektrische apparatuur om daarop het eten te kunnen voorbereiden.

Ook bij binnenkomst viel ons op hoe schoon alles boven en beneden er uit zag, natuurlijk was het nog allemaal nieuw, maar desalniettemin Top !

Ook het park als geheel ziet er verzorgd uit en is mooi aangelegd , ook middels een vijver .

Wat zeker niet onvermeld mag blijven is de proper uitziende Market-Dome, je kunt er bij wijze van spreken van de vloer eten. Hier binnen gekomen wordt je deelgenoot van leuke winkeltjes, restaurantjes, speel gelegenheden in ruimste zin van het woord, vermaak voor een ieder !

Bediening Restaurant : Top ! , Vriendelijk , Attent , vragen of het gesmaakt heeft !Nog Wensen !

Geachte Paul,

hartelijk bedankt voor uw positives Feedback. Wij zijn blij te horen, dat u het naar uw zin heeft gehad. En hopen u nog een keer in Hochsauerland als onze gaten begroeten te mogen.

Rustgevende vakantie beleefd!

Andre Moorkens
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is hier erg heuvelachtig. De zwembaden zijn allemaal onderling verbonden waardoor er overal een beetje stroming opzit. De glijbanen zijn erg verschillend maar leuk om te doen, wel 4 stuks! Vanachter op het park is er een heel leuke speeltuin. Deze is tegen een berg gebouwd en het is een serieuze klimpartij om boven te geraken. Ik heb nog nergens in Center Parcs zo'n speeltuin gezien, een aanrader voor iets grotere kinderen.

Geachte Andre,

hartelijk bedankt voor uw positives Feedback.

Wij zijn ook echt trots op onze Aventura speelplaats.

En zouden het heel fijn vinden, als wij u nogmaals als onze gasten begroeten mogen.

Supperpark

Postma

Zeer mooi park

Veel te doen en mooie omgeving

Angelina Fleuth, Mitarbeiter Central Office, 13-9-2019
Hartelijk bedankt voor uw positives Feedback. Wij zijn erg blij te horen, dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u nog een keer als gast bij ons begroten te mogen.

Fijne vakantie

.....
9-9-2019
  • Onderkomen8

Mooie nette vernieuwde hotelkamer met een geweldig uitgebreid ontbijt erbij.

Ligt vlakbij het Centrum van park je hoef niet naar buiten om daar te komen ideaal met slecht weer.

Alleen het was warm weer daar door ook heel warm op de kamer misschien dat ze ook kamers met Airco zouden moeten hebben

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 10-9-2019

Wat een fijne review, beste .....

Bedankt en graag tot de volgende keer op Park Hochsauerland.

Janneke D
9-9-2019

Netjes park. Mooie huisjes

Barbara, Mitarbeiter Central Office, Mitarbeiter Central Office, 11-9-2019

Hartelijk dank voor de mooie recensie, beste Janneke

Graag tot ziens in Medebach

Fantastisch gerenoveerde slaapkamer in Hotel

J scheve
28-8-2019
  • Onderkomen10

In een prachtige omgeving met veel ontspannings mogelijkheden , in een fraaie hotelkamer inclusief een uitstekend ontbijt buffet, is een echte aanrader, een midweek was echter te kort, komen graag nog eens terug.👍

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 30-8-2019

Beste J Scheve,

wat fijn, dat u zo heeft genoten, dat u eigenlijk nog een paar daagjes had willen blijven.

Kom gauw nog eens langs!

Hartelijke groeten uit Medebach

Mooie omgeving en leuk park

Roest
28-8-2019
  • Onderkomen9

Wij hadden een hotelkamer geboekt, deze waren ruim met balkon en gerenoveerd! Ruime koelkast op de kamer en televisie met veel Nederlandse zenders, kun je s'avonds nog een film kijken.

Via een loopbrug ben je snel bij de Market Dome waar diversen restaurants, winkeltjes, game house en het zwembad zijn. Maar ook de omgeving is mooi, wij hebben Winterberg bezocht en Willingen en zijn door diversen andere kleine plaatsen heen gereden. Even ontspannen weg!

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 30-8-2019

Beste familie Roest,

wat fijn, dat u van een leuk en afwisselend verblijf heeft kunnen genieten.

We hopen u gauw weer eens welkom te mogen heten.

Hartelijke groeten uit Medebachq

Centerparcs in een fantastisch

Herma
25-8-2019
  • Onderkomen9

Wij hebben een zeer mooie hotel kamer gehad bij centerparcs hoch sauerland de kamer werdt goed verzorgt en daarbij was het ontbijt ‘smorgens zeer goed personeel zeer vriendelijk en denken met de gasten mee dat geldt ook voor de schoonmaaksters het park verdient voor ons een dikke pluim mooie park en mooie omgeving voor iedereen ongeacht de leeftijd kortom wij komen zeker weer terug

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 27-8-2019

Hartelijk dank voor deze fantastische terugkoppeling, beste Herma.

Graag tot ziens op Park Hochsauerland!

Genoten van parc en omgeving

W. Veltman
22-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Zeer mooi parc mooie omgeving . Wel jammer dat de WiFi in het huisje erg slecht was tot geen WiFi . Verder mooi huisje en rustig geen last van buren of zoiets je zit helemaal vrij. Ook voor kinderen veel te doen zeker bij de grote speeltuin op de berg net achter het parc.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 23-8-2019

Beste familie Veltman,

hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie review.

Fijn, dat u heeft genoten!

Tja het Sauerland is helaas geen regio voor probleemloos internet / WiFi... Wellicht te heuvelachtig? ;-)

Graag tot ziens in Medebach