Zoover

Agee
18-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij denken dat dit park ruim voldoende mogelijkheden biedt om een weekje lekker en vooral plezierig met uitstekende voorzieningen op vakantie te gaan. Zo te zien loopt dit park uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-8-2019

Hartelijk dank, beste Agee, voor deze geweldige recensie!

Op naar de volgende vakantie op Park Hochsauerland

Miranda van Oostenbrugge
18-8-2019
  • Onderkomen9

Super mooi park. We hadden een 8 persoonshuisje. Bij aankomst opgemaakte bedden de vakantie kan dus direct beginnen. Alles was netjes. Ook een eigen terras was erg fijn.

Het zwembad is ook erg mooi.

In de omgeving genoeg te beleven. Rodelbanen en skiliften die ook in de zomer erg leuk zijn. Ook voor tieners.

Beste Miranda,

hartelijjk dank voor deze mooie review en de genomen moeite. Fijn, dat alles naar wens was.

Tot gauw!

geweldig

jansen
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

we hadden een hele mooie vernieuwde cottage voor 6 personen in een prachtige omgeving er was voldoende vermaak voor de kinderen en het personeel was erg vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste familie Jansen,

fijn, dat alles naar wens was en u van een heerlijk verblijf heeft kunnen genieten.

Fantastische familievakantie

Fam. Bron
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Net als vorig jaar weer 2 weken een fantastische vakantie gehad op park hochsauerland. Huisje nog niet gerenoveerd maar was nog goed te doen.

Huisje was netjes schoon. Eetkamerstoelen zijn wel aan vervanging toe, die zitten echt verschrikkelijk na 15 minuten. Verder zou een klok in het huisje wel fijn zijn.

Park zelf word mooi opgeknapt met een mooie kinderboerderij en speeltuinen.

We hopen in de toekomst zeker weer een keer terug te komen in deze schitterende omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste familie Bron,

hartelijk dank voor deze mooie en eerlijke terugkoppeling.

Fijn, dat u van een heerlijk verblijf heeft kunnen genieten. Vanaf mei zijn alle huisjes gerenoveerd; dan zit het ook wat fijner op de bank ;-)

Graag tot de volgende keer!

Perfect !

Sebastiaan
  • Onderkomen9

Vakantieverblijf van 7 nachten, Ligging huis perfect, Mooie omgeving Winterberg, Willingen, Medebach, Brilon, een van de betere parken van Center Parcs, schoon park, mooi zwembad, vriendelijk personeel. Autovrij park, kindvriendelijk, Prima huis.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-8-2019

Wat fijn, Sebastiaan, dat jullie zo hebben genoten van het verblijf.

Kom graag gauw nog eens terug!

Groetjes uit Medebach

prima vakantie

Harold Verstegen
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooi Park, zag er verzorgd uit. Zwembad is geweldig. Genoeg te doen in de omgeving.

Huis ruim genoeg, terras achter aan de kleine kant.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-8-2019

Hartelijk dank voor deze fijne terugkoppeling.

Graag tot ziens in Medebach

Heerlijke verblijf op prachtig park

Leo
  • Onderkomen10

Eind juli aangekomen in huisje 327, VIP cottage, recent vernieuwd. Alles was schoon en zag er tip-top uit. Maar wauw, de badkamer ging de verwachting te boven; een balzaal met daarin een meerpersoons infrarood-sauna, regendouche en grote jacuzzi met verlichting! Dus wellness voor de ouders als de kinderen slapen!👍prachtige omgeving en prima uitvalsbasis, er is genoeg te doen in de omgeving: rodelen, belevenisbrug, wandelen, zwemmen, dagje willingen/winterberg, Edersee en ga maar door. Ook op hebt park hoef je je niet te vervelen, de kids konden zich prima vermaken in een van de vele speeltuintjes en grote nieuwe kinderboerderij. En natuurlijk elke dag zwemmen in aqua mundo, voor zowel jong als oud heerlijk groot bad. Enige kleine puntje van kritiek: de animatie/Orry begint veelal eind middag/begin avond. Meer spreiding op de dag zou welkom zijn! Al met al heerlijk ontspannen verblijf gehad, wat ons betreft een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-8-2019

Wat een geweldige review, Leo.

Hartelijk dank voor deze enthousiaste recensie en de genomen moeite.

Ja, VIP is echt VIP....

We zullen uw opmerkingen voor wat betreft de Orry activiteiten graag meenemen en kijken of we hieraan gehoor kunnen geven.

Graag tot ziens op Park Hochsauerland

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Pap
  • Onderkomen7

Mooi, keurig onderhouden en rustig park met een prachtige plaza en een vernieuwde subtropische zwembad. De huisjes worden volop gerenoveeerd en voldoen daarna weer aan de eisen des tijds. Het tuinmeubilair was functioneel maar toe aan vernieuwing. Enige nadeel was dat er te weinig e-cars ter beschikking waren. Als je daar afhankelijk van bent omdat het park behoorlijk heuvelachtig en autovrij is, boek dan tijdig een e-car. Verder was er een functionele winkel op het park aanwezig en kon er zelfs gekoeld frisdrank tegen normale prijs gekocht worden. Zelfs bij de receptie stonden enkele koelkasten waar je 24/dag terecht kunt. Heerlijk bij tropische temperaturen.

Heerlijk

Linda
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wat een mooi park. Het was erg heet toen we er waren maar in ons huisje bleef het gelukkig lekker koel. Het enige wat ik gemist heb, was een schaduw plekje bij het zwembad.

Beste Linda,

hartelijk dank voor deze mooie review. Wat fijn, dat jullie van een heerlijk verblijf hebben genoten.

We gaan kijken, hoe we voor meer schaduw kunnen zorgen ;-)

Groetjes uit Medebach

Aanrader

H. Bruijnes
  • Onderkomen8

Mooi park , renovatie duidelijk zichtbaar

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-8-2019
Hartelijk dank voor deze terugkoppeling en graag tot ziens op Park Hochsauerland.