Zoover

Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,2

Een weekje voor herhaling vatbaar.

Robert
  • Onderkomen9

We verbleven in een 8 personen cottage. Deze zijn onlangs vernieuwd dus netjes en modern. Het is een groot park maar zeer rustig. Verzorgd en netjes. De accommodaties en eetgelegenheden voldeden aan onze wensen. Om de cottages te bereiken gaat het soms eens bergop. Ook mooi uitvalspunt voor wandelingen in de mooie natuur van Hochsauerland. Wielerfans kunnen hier hun hartje ophalen maar opgelet het gaat hier bergop en bergaf. Het stadje Winterberg met zijn Panoramabrug is zeker een aanrader. Andere steden hebben we niet bezocht want op het park zelf is er veel te doen. Onze grote kinderen en kleinkinderen genoten vooral van de Aquadome en laser shooting. En het weer was ons gunstig gezind zodat we konden genieten van een mooi weekje Center Parcs.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Beste Robert,

wat een leuke en uitvoerige recensie! Hartelijk dank voor de genomen moeite.

Fijn, dat jullie met z'n allen hebben kunnen genieten en er voor elk wat wils te doen is.

Graag tot de volgende keer op Park Hochsauerland

Geweldig

Fam. Hoogerwaard
  • Onderkomen9

Mooi park, net vernieuwde bungalow, parkplaza gaat op de schop en zal ook geheel worden vernieuwd.

Enige minpunt: de Duitse slagroom zonder suiker op onze ijscoupe :)

Beste familie Hoogerwaard,

hartelijk dank voor de genomen moeite om deze recensie te schrijven.

Ik ga toch met de keuken overleggen, of we Nederlandse slagroom kunnen kopen ;-)

Graag tot ziens op Park Hochsauerland

Genieten in een mooie omgeving.

Gonnie
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie omgeving en zeer ruime huisjes . Veel vertier voor alle leeftijden

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 30-8-2019

Hartelijk dank voor de mooie recensie, beste Gonnie.

Graag tot ziens in Medebach

Park nooit meer omgeving 10

Robert
27-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Park zelf stelt niet veel voor mooie huisjes ,maar weinig te doen ,omgeving is prachtig en mooi ,willingen mooi gezellig dorpje vooral de roddelbaan ,voor eten in medembach naar de pizza tent gaan lekker en knus piccolo,voor de rest naar de mijn grot geweest in Ramsbeck ook leuk

Beste Robert,

vriendelijk bedankt voor het doorspelen van uw ervaringen.

Wat jammer, dat het park niet voldoed aan uw verwachtigen. Toch fijn, dat u wel van het mooie Sauerland heeft kunnen genieten.

Hartelijke groeten uit Medebach

Relaxed en luxe

Sandra Van Puffelen
26-8-2019
  • Onderkomen9

Weekendje weg in een hotelkamer. Lekker alles dichtbij. Luxe. Goed verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Perfekt!

Hartelijk dank voor deze fijne review en de genomen moeite.

Centerparcs in een fantastisch

Herma
25-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hebben een zeer mooie hotel kamer gehad bij centerparcs hoch sauerland de kamer werdt goed verzorgt en daarbij was het ontbijt ‘smorgens zeer goed personeel zeer vriendelijk en denken met de gasten mee dat geldt ook voor de schoonmaaksters het park verdient voor ons een dikke pluim mooie park en mooie omgeving voor iedereen ongeacht de leeftijd kortom wij komen zeker weer terug

Gereisd Met partner in augustus 2019
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 27-8-2019

Hartelijk dank voor deze fantastische terugkoppeling, beste Herma.

Graag tot ziens op Park Hochsauerland!

Wordt super mooi

Monique
24-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Met 2 kinderen 7 en 14 jaar verbleven we in een huisje dicht bij de plaza. Was nog niet gerenoveerd. Het raam in de slaapkamer ging niet open. Afwasmachine maakte niet goed schoon. Verder was het huisje schoon. Ze zijn druk bezig met het verbouwen van de huisjes dus als je over een paar maanden komt is het top. Er is veel nieuw de speeltuin kinderboerderij kluisjes omkleden zwembad. Bandenglijbaan. Ook aventura de speeltuin op de berg is af. Super gaaf geworden stormbaan en waterspeeltuin meerdere glijbanen. Ook voor oudere kinderen erg leuk. Bowlen is erg oud de bumpers komen niet omhoog ballen rolle niet goed. Zonde van je geld om te doen. Wat wij miste is goede info over activiteiten in de omgeving. Wel wat gehaald bij de receptie maar we miste echt wandelroutes in de omgeving. Als alles klaar is echt een top park. Hou er rekening mee dat je op een berg zit. Geen betaalde activiteiten op het park gedaan kosten zijn veel te hoog.

Beste Monique,

hartelijk dank voor deze mooie review en de genomen moeite.

Inderdaad zijn we volop aan het vernieuwen.En we gaan door: In November is de sporthal (met bowlingbanen) in de Market Dome an de beurt. Het blijft dus spannend!

Fijn, dat jullie van een leuk verblijf hebben kunnen genieten.

Graag tot gauw!

Fantastisch park en geweldig zwembad

Jacqueline
23-8-2019
  • Onderkomen7

Vandaag thuis gekomen van 12 dagen Hochsauerland. Wat een prachtige omgeving. Wij zaten in een niet gerenoveerd huisje, dat kon je zien maar alles werkte. De basis van de huisjes is meer dan prima, geen geluid van de buren en goed geïsoleerd. Het park is vrij heuvelachtig maar geeft het park veel charme. Leuk om naar het klimpark Avontura te lopen. Het nieuwe gedeelte werd tijdens ons verblijf geopend en was voor onze zoon van 13 ook erg leuk! Het zwembad is GEWELDIG! Overzichtelijk, netjes, goed systeem met de bandjes, leuke glijbanen. Niets op aan te merken. Waar wel wat op aan te merken is, de bediening bij het café. Een aantal hebben geen overzicht, worden onnodige fouten gemaakt als foute drankjes en lang wachten. Hier wat aandacht op vestigen zou geen overbodige luxe zijn. Verder vriendelijk personeel en klachten werden heel goed opgelost! Zeer tevreden over ons verblijf en komen zeker nog eens terug.

Barbara, Mitarbeiter Central Office, Mitarbeiter Central Office, 24-8-2019

Beste Jacqueline,

hartelijk dank voor deze terugkoppeling, je feedback heeft ons zeer geholpen. We zijn heel blij dat ons park en de faciliteiten goed bevallen zijn, en hopen jou en je familie gauw terug te zien.

Groeten uit Park Hochsauerland

Geweldig, fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Marian van der Veen
23-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Dat het n mooi park is en n schitterende omgeving. Veel te doen op en rond het park. Ga vooral de mijn in Ramsbeck opzoeken, leuk voor jong en oud. Ook het pretpark Fort Fun is leuk voor jong en oud. Vorig jaar ook geweest toen zonder kleine kinderen, toen hebben we vele mooie wandeltochten gemaakt. Al het personeel op dit park zijn allemaal even behulpzaam en vriendelijk. Ook als je niet echt Duits kunt praten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Barbara, Mitarbeiter Central Office, Mitarbeiter Central Office, 24-8-2019

Beste Marian,

hartelijk dank voor deze fijne terugkoppeling, we lezen graag dat jullie van het verblijf hebben genoten. En de kleine tips over de bezienswaardigheden in de buurt komen bij andere gasten, die ons park willen bezoeken, zeker ook goed aan, helemaal top!

Fijne zomer toegewenst en graag tot de volgende keer!

Superpark! Voor herhaling vatbaar

Kim
22-8-2019
  • Onderkomen9

Wat een ontzettend leuk, mooi en zuiver park. Wij zijn hier twee weken geweest in een 8 persoonspremium cottage. De cottage was van alle gemakken voorzien (bijv satelliettelevisie en een combi oven). Ook het zwembad was top! In de omgeving was veel te doen en de supermarkt zit om de hoek. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Birgit, Mitarbeiter Central Office, 23-8-2019

Wat een fijne review, beste Kim!

Heel hartelijk dank voor het enthousiaste doorspelen van je ervaringen!

Graag tot de volgende keer.