Zoover

Benjamin Overvliet
16-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Bij aankomst ingecheckt vanuit de auto, ons huisje was schoon en rook fris. (niet brandschoon maar dat is het nergens)

In de dome werken vriendelijke en vakkundige mensen die altijd voor je klaar staan. Lekker eten maakt niet uit welk restaurant je zit. Over het algemeen een leuk netjes en schoon park.

Heerlijk relaxen

koos Seijsener
15-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij komen al meer dan 25 jaar 1 of 2 keer per jaar naar het park Hochsauerland, meestal verblijven we het Hotel, maar dit wordt op dit moment gerenoveerd, dus verbleven wij in een comfort huisje. Het huisje was prima en we hebben we lekker in de sauna kunnen relaxen. Daarvoor genoten van een heerlijk ontbijt en na de sauna lekker eten in het restaurant. Het park ligt in een mooie omgeving , waar je goed kunt wandelen en op ruim 3 uur rijden van onze woonplaats in Nederland

Wij hebben van 2 november 2018 t/m 9 november 2018 in Cottage 165 verbleven

Prima, met enkele kanttekeningen

Fam. Dekker
11-11-2018
  • Onderkomen7

Wij waren hier in de herfstvakantie. Ondanks het minder goede weer een paar prima dagen gehad. De zes-persoons cottage was ruim genoeg en redelijk schoon bij aankomst. Mooi zwembad en veel te doen op het park. Ook een mooie omgeving met Winterberg en Willingen (wildpark) vlakbij.

Verder hele vriendelijke medewerk(st)ers.

Jammer dat de wifi slecht was, meestal overbelast en alleen 's avonds laat toegankelijk. Ook het volledig ontbreken van Nederlandse TV in het huisje was heel vervelend.

Volgens de receptie was er al een tijdje een storing, maar waarom wordt er dan niets aan gedaan?

Mooi park in mooie omgeving.

P lubbe
11-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Rustig park mooi gelegen op een berg.

Momenteel zijn ze alle huisjes aan het renoveren.(10-2018) Geen overlast van gehad.

Het kinderdoebad heeft vrij koud water in verhouding met de rest.

De golven in buitenbad stelt niet veel voor.

Het was er goed

Fam bijsterbosch
10-11-2018
  • Onderkomen7

We zijn er een weekje geweest ondanks dat we er buiten het vakantie seizoen om er zijn geweest was er genoeg te doen voor de kinderen met een mooie speeltuin bovenop de berg genoeg wandel routes voor de mensen die er van houden

We hebben een rustige leuke week gehad en is zeker wel een aanrader voor mensen met nog redelijk jonge kinderen

Een heerlijk weekje samen

Martine
8-11-2018

Leuk zwembad, ruime cottages

prima

Suzanne de Lange
  • Onderkomen8

8 pers. huisje voor 6 personen. Lekker ruim. Wel wat gedateerd, zou wat onderhoud kunnen gebruiken, maar wel netjes. Alles wat nodig was is aanwezig.

We gingen voor het zwembad en de omgeving. Verder niet veel op het park zelf gedaan. Prettig dat er een grote supermarkt was.

Enige vervelende was dat bij vertrek de schoonmaakploeg letterlijk om half 10 al voor de deur -rokend- voor de deur stond te wachten tot ze konden beginnen. We voelden ons bekeken en opgejaagd.

Beste Suzanne,

hartelijk dank voor deze recensie en de genomen moeite.

Fijn, dat u het naar uw zin heeft gehad. Wat vervelend, dat de rokende schoonmaakploeg voor de deur stond. Onze excuses voor alle ongemak! Hier gaan we toekomstig extra op letten.

Graag tot de volgende keer op Park Hochsauerland; wellicht na de grote verbouwing...?

Hartelijke groeten uit Medebach

Perfect

Ronald De graaf
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wat een geweldig park,wij hadden een VIP huisje wat echt nog goed is.

En wat een service zeg elke ochtend broodjes aan de deur en dat helemaal voor niks.

Ik heb werkelijk waar een top week gehad.

Ik zou zeggen ga zo door

Beste mijnheer de Graaf,

bedankt voor de review en de genomen moeite.

Ja, inderdaad is zo'n VIP huisje nét het puntje op de i. Fijn, dat u van een fijn verblijf heeft kunnen genieten.

Graag tot ziens en hartelijke groeten uit Medebach

Een leuke herfstvakantie gehad.

Fam. Derksen
  • Onderkomen8

Met de kinderen en de honden een leuke herfstvakantie gehad. Het park is ruim van opzet en de plaza heeft genoeg mogelijkheden om te shoppen en lekker uit te eten. Verder zijn de mogelijkheden voor vermaak legio. Het park is autovrij waardoor het prettig wandelen is op en rond het park. Het comfort huisje , voor 6 personen, is ruim en netjes en heeft 2 verdiepingen en 2 badkmers en is mooi gelegen. In de omgeving kun je mooie wandelingen maken. Al met al een park om aan te raden.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 7-11-2018

Wat een leuke review, familie Derksen.

Het klinkt ernaar, dat u een heel afwisselende herfstvakantie heeft gehad en mens en hond van de natuur heeft genoten.

Graag tot de volgende keer en hartelijke groeten uit Medebach

FHJ, Steghuis
  • Onderkomen8

Dat het een heel fijn n park is

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 7-11-2018

Bedankt voor deze terugkoppeling, familie Steghuis.

Graag tot ziens en groetjes uit Medebach