Zoover

Hotel Ramada Resort Lara

9,7

Angela
16-10-2019

Geweldig hotel, vriendelijke mensen, op en top verzorgd.

Heerlijk op de pier op de bedjes gelegen, het weer was nog perfect.

Iedere avond animatie, meer dan voldoende eten en drinken, maakt niet uit waar, in het hotel, bij het strand op het terras en alles all in. Badhanddoeken service, noem maar op. Voor ons een 10, gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Jacqueline Bouwer-Mays
7-9-2019

Ramada is gewoon een top hotel vriendelijk personeel en mooi en schoon .

Wij zij er nu al 4 keer geweest en gaan volgend jaar weer naartoe . Wij wilde gewoon graag in toren 2 zitten maar er waren geen kamers meer vrij behalve 1 familiekamer die hebben wij gewoon als service naar ons toe gekregen helemaal top. Ook het strand is heerlijk met voor een strand een prachtige toiletgroep die goed bij gehouden word , kortom een heerlijk hotel.

Alleen weer jammer van de bedden claim bij het zwembad er hing nu dat dit niet getolereerd word voor 8 uur s 'morgens maar helaas gebeurde het wel had het wel leuk gevonden als die handdoeken enz werden verwijderd maar dat is dan ook het enigen.

Gereisd Met partner in september 2019
Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Guest Relations Manager, 2-10-2019

Zeer geachte Jacqueline,

We zijn erg blij met je evenwichtige oordeel en je lovende woorden. Dit is een geweldige motivatie voor het hele team om alles te blijven doen voor het welzijn van onze gasten en om continu te werken aan verdere verbeteringen.

Tot slot danken we u voor uw verblijf in ons huis en hopen wij u binnenkort in ons hotel te mogen verwelkomen en uzelf te verwennen.

De beste wensen voor jou tot de volgende reünie.

Topvakantie

Wopken
21-8-2019

Wij vonden het eten super! Beetje druk. Maar elke dag iets anders. Bedjes bij het zwembad moest je reserveren, de wekker elke dag gezet. Enige minpunt. Voor de rest heerlijke vakantie gehad! Vriendelijk personeel!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Positief verrast!

Michael
19-8-2019

Na vele jaren in Lara te zijn geweest en eigenlijk alle luxe hotels te hebben gehad(div Delphins hotels, Royal Holiday Palace enz) hebben we nu eens gekozen voor een "minder" luxe hotel.

Dit is ons heel goed bevallen!

Oke het is niet zo groots en luxe als bijv de Delphin keten maar daar betaal je dan ook gauw het dubbele voor! En dat dit kleiner is voelt het ook een stuk gezelliger aan.

Het is hygiënisch en eten is ook goed, op gegeven moment wel wat eenzijdig maar je kan ook alla carte gaan eten.

Kamers zijn schoon, goeie bedden. Achteraf gezien zouden wij wel voor een familie kamer hebben gekozen(wij zijn met 2 kinderen)

Animatie team is echt super!

Zwembad en glijbanen zijn ook goed, alleen de bedjes in het hoogseizoen kan een probleem zijn...

Strand is ook niet ver en er zijn ook shuttle busjes, de shows zijn ook bij t strand maar heel goed te doen!

Personeel/bediening ook super, heb ik wel eens anders meegemaakt in de luxe hotels

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste gast Michael,

Met vriendelijke groet

Saab nab
17-8-2019

We hebben een fantastische vakantie gehad met 2 kids van 12 en 15. Activiteiten aan het zwembad geweldig. Eten was lekker en warm. Alleen weinig variatie hierin. Enige nadeel is dat het strand aan de overkant van de weg ligt. Maar dit wisten we van te voren. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastisch!

Diana
15-8-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastisch!!

Ton van der Kris
15-8-2019

Kan alleen maar heel positief zijn over dit resort! Alles was gewoon super!

Met vriendelijke groet

Fijn hotel voor families

Geraldine
13-8-2019

Heerlijk hotel voor families,grote mooie kamers ,heerlijk eten, met daarbij geen wachtrijen ,vriendelijk personeel,wel handdoekje leggen bij het zwembad maar je kan ook naar het mooie privéstrand of zwembad gaan van het hotel ertegenover want je mag van twee hotels van de faciliteiten gebruik maken wat echt héél leuk is voor de variatie

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste gast Geraldine,

Hartelijk bedankt voor deze mooie worden met ons aan de Ramada.

Wij hopen dat u binnenkort zal terugkomen.

Best Groenten,

Perfect familehotel

Friedl Verlinde
8-8-2019

Leuke vakantie in een mooi en goed onderhouden hotel. Lekker eten en vriendelijk personeel

Super vakantie!

Dorine
8-8-2019

Het was een heel goed hotel met een top services, heel kindvriendelijk niet ver van de zee je kon deze te voet doen of met een shuttle bus.