Zoover

bungalows prima

ramona,
6-3-2019
  • Activiteiten8

verblijf op zich prima hoor, we hebben een bungalow en die is eigenlijk zeer netjes. op dit moment lijken wij wel een van de enige te zijn op dit park. waardoor dat komt weet ik eerlijk gezegt niet, het is niet het mooiste park, en er is zeker renovatie nodig aan veel plekken maar ik zie toch mensen eraan werken, het zwembad was prima kijk voor 80 euro op veiling mag je zeker voor een bungalow niet klagen dat is hij wel waard, de andere accommodaties weet ik tuurlijk niet. enige minpuntjes zijn toch wel er idd op het park zelf niet echt iets te doen is. maar naar dagje zwemmen of uitstapje hoef ik savonds niet meer weg met 3 kids. dan ben je moe. de tv is ook minder helaas maar je kan kijken daar gaat het om. zelfs extra kabel gekregen en ze hebben er alles aan gedaan beeld zo helder mogelijk te krijgen toppie. ik hoop het park wat dingen verandert krijgt want zou sonde zijn er is echt zeker wat van te maken succes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geweldig! Zeker voor mensen met een boot

bea de Ridder,
18-2-2019
  • Onderkomen8

Dit was de tweede keer in korte tijd dat we hier waren. Eerste keer in een Nordisk chalet, op een prachtige plek! Tweede keer in een Marina beach bungalow, ook helemaal prima.

Het personeel op de receptie is heel aardig en zijn betrokken.

Gereisd met partner in februari 2019

Nooit meer

De goede,
12-2-2019
  • Onderkomen3

Park is erg achterstallig , we kregen een caravan op een lege plek waren veel caravans van vaste plekken weg netjes vroeg om een andere plek nou dat was erg moeilijk maar uiteindelijk gekregen met bijbetaling... personeel is erg onvriendelijk. Animatie is top en lekker dichtbij belgie strand

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

fijne bungalow, schoon en comfortabel

Jeroen,
4-2-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Bungalows zijn fantastisch. Mooi, schoon en van alle gemakken voorzien.

Keuken met vaatwasser, oven/magnetron, gaskooktoestel, koffiezetapparaat, waterkoker.

Sanitair was zeer schoon en stijlvol.

Kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de binnenspeeltuin.

Voor iedere gast schoon bedlinnen gekregen bij de receptie.

Kortom, fijn weekend gehad op Marina Beach in bungalow (veld L)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prachtig uniek gelegen park.

Thijs,
2-2-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wat een mooi gelegen park! Mooi nieuwe chalet. Super indoor speelplein. Buiten speelplein wel aan vervanging toe. Maar ik zie dat ze alles aan het opknappen zijn dus dit komt in de toekomst ook goed. Heerlijk meer om een bootje te huren of in de zomer te zwemmen. Kids hebben we heel de vakantie niet gezien 😁 wij zijn fan!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Pima.

Sandra,
5-1-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Nadat we de recensies hadden gelezen waren we toch behoorlijk geschrokken maar bij aankomst blij verrast. De accomodatie was prima en goed schoongemaakt. De mensen van het restaurant waren zeer gastvrij en vriendelijk. De speelhal leuk, schoon, groot en veilig. Zeker voor de prijs en wat je krijgt de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Tot snel weer

A,
26-12-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Mooi park heel rustig, mooie bungalows.

Heel vriendelijk ontvangen, mooi restaurant!! Erg vriendelijk personeel. Goed bezig ga zo door!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Leuk animatieteam, park was redelijk...

Denise,
27-10-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten8

We kwamen vrijdagavond, laat aan. Rond 22:00 uur. Konden snel naar het huisje, duidelijke uitleg. Bij het huisje aangekomen, simpel maar het is oke. Huisje was ijskoud... Kachel kregen we niet aan de praat. Volgende ochtend alles vochtig... Ook onze kleren. Helaas heel veel missende spullen, bij de receptie bijna alles aangevuld gekregen, op een deurmat en stoffer na, die zouden gebracht worden.. Stoffer uiteindelijk ook zelf opgehaald en de deurmat nooit gezien.. Eten in het R & B restaurant viel tegen. Saaie menukaart (een uitgeprint a4tje). Weinig keuze. Ook staat er onderaan aangegeven, saus, patat en rouwkorst inbegrepen.. En toch voor de saus moeten betalen? .. Ga niet naar dit park ZONDER vervoer....

Wat alles wel goedmaakte, het animatieteam! Elke dag wel wat te doen voor kinderen! Wat een ontzettend leuk team! Elke dag stonden ze weer te springen en te dansen voor de kids, geweldig! Ga zo door! Echt geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Animatie top. Park ga ik niet meer terug.

Joice Schellekens,
20-10-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten10

Het animatieteam was echt super, wat een leuke dames waren dat. Meiden echt super wat jullie deden voor de kinderen, ze hebben genoten en wij ook. Wat verouderd park. Caravan heel simpel, ik miste in de caravan iets van een schemerlamp, haakjes in de badkamer om je handdoek op te hangen en er was geen kapstok. Kapotte buitentafel dus zelf omgeruild met een Andere. Naast ons zat niemand in en vuilnisbak was zo vol dat er ook afval op de grond lag.

Kapot glas, vies filterzakje nog in koffiezetapparaat. Matrassen van de 1 persoons bedden te smal voor de bedbodem. Onder de bedden nog vuiligheid. Baas van het restaurant spreekt bijna geen Duits terug naar de Duitse klanten wat ik slecht vind dat je dat bijna niet spreekt waar toch Duitse gasten komen.

Eten was goed alleen geen uitgebreide kaart, simpel a4 tje uitgeprint met een paar gerechten erop.

Matig

M.nap,
19-10-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten10

Animatieteam was echt super de rest was om te huilen