Zoover

CB
20-9-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het park is erg onderkomen. Er zijn geen faciliteiten op het park, alles was dicht en zag er erg verwaarloosd uit. Je bent genoodzaakt om iets buiten het vakantiepark te doen. De caravan was een leuke ervaring maar het was er totaal niet schoon (het servies idem dito), het beddengoed was vuil. Je zat constant op een tocht, de kachel deed niet zijn werk, de douch had een lek en er kon maar 1 persoon warm douchen de rest had koud water. De bedden zijn doorlegen, en veel te klein. Als je met meerdere mensen in een blauwe caravan verblijft kun je beter je verzorgen in het sanitair gebouw. Dat was nog enigzins schoon. Vele lege plekken, bijna niemand op het park. Tijd voor vernieuwing!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Mooi plaats leuk haven goed verzorg erg mooi uit

Pg Roodenburg
16-9-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Erg mooi caping echt terug kom echt goed mooi caping en alleen restaurant kan beet zonder geen wifi is slecht moet beet als WiFi

Gereisd Met partner in september 2019

Zelf schoonmaken

Rishma
15-9-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Wij hadden een blauwe stacaravan voor een weekend in september. Het is een leuke park maar t verblijf is echt wel matig.. vies servies..de wanden vies.. gat in t plafond.. hele smalle 1 persoonsbedjes.. stopcontacten dir niet beveiligd zijn voor kleine vingertjes

Wat je tenminste verwacht is dat het een beetje fatsoenlijk schoon is..

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Nooit meer!

Jessica
4-9-2019
  • Activiteiten1

Niet boeken.

Weinig pluspunten hier.

Het was koud en dr gaskachel werkte niet.

Vieze caravan bij aankomst, waaronder de bank en het servies.

Veel te kleine bedden voor wat langere mensen.

We zijn daarom eerder naar huis gegaan

Gereisd Met partner in september 2019

Jammer van het bokje

Petra
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

We hebben een erg leuke week gehad, idd veel is aan vervanging toe en je eigen huisje zelf

Even schoonmaken en alles wat je gaat gebruiken eerst afwassen is ook geen overbodig iets.

Ik had 1 grote bende verwacht na het lezen van de slechte reviews, ik vond dat best meevallen, personeel vond ik vriendelijk en je moet er gewoon zelf wat van maken.

Wat ik wel erg vond zijn de dieren in de kinderboerderij en de vogels, dit lijkt niet de verzorging te krijgen die ze moeten hebben, wel eten en drinken maar vieze verblijven, plus dat mijn 2 jarige uit het niets een kopstoot van een bok kreeg, dit zag ik later terug op het filmpje (ik dacht eerst dat mijn 2 jarige verkeerd aaide oid) iets meer toezicht en verblijven beter verzorgen zou een must moeten zijn.(het blijven dieren en peuter heeft er gelukkig niks aan overgehouden)

Ondanks alles hebben wij niks te klagen gehad, maar dit vond ik wel de moeite waard om te melden.

vakantie!!!

fam. Doorduijn
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuk park in een mooie omgeving, wij zijn vaker bij de Oostappen groep geweest maar dit park was tot nu toe het leukst, veel water tbv vissende zoon en jonge hond, topkwaliteit Hollandse garnalen in Breskens !!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

nooit meer

Anoniem
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Mensen let op je spullen ze komen savonds tussen 10 uur en half 11 schoonmaken terwijl je weg bent melding gemaakt bij de receptie maar die doen er niks mee dit is echt waardeloos dus mensen denk goed na of je wel hier naar toe wilt gaan het is een waardelozen camping

Thea
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn op 26 augustus aangekomen op de Camping en we werden vriendelijk ontvangen , de caravan was netjes en schoon . Het is een mooie camping en mooie locatie . Het personeel is allemaal erg vriendelijk . De camping is van een nieuwe beheerder en die doen erg hun best @

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Arrogantie ten top verbaal en non-verbaal

Lubbers
28-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Voor 12 dagen een bungalow voor 6 personen geboekt. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen. Niet heel schoon maar zelf met een paar dettol doekjes erdoor heen gegaan. Ook dit geen probleem we hebben namelijk niet geboekt op Roompot. Snachts werden we wakker van een geluid tikkend de hele tijd ging dit door. Na 1x douchen had de volgende koud water. Dag later helemaal geen warm water, Is snel gemaakt door TD van het park ook vriendelijk. Zelfde dag in de avond deed de ketel helemaal niets meer en ik rook een gaslucht. TD kwam weer maar mocht er niet meer aanzitten en mochten geen extern bedrijf bellen in de avond dus stekker eruit. Volgende dag om 15 uur was extern bedrijf er die heeft het na 2 uur opgelost. Vrouw en dochter van parkbeheerder zeiden je kan een drankbon krijgen. Een arrogante houding hadden beide dames. Ketels zijn aan vervanging toe, niet veilig. Geen rook of koolmonoxidemelders aanwezig. Nog geen drankbon gezien

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima en zeker voor de prijs

Joyce
26-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Na de recensies gelezen te hebben hield ik mn hart vast. Eenmaal aangekomen viel alles ons reuze mee. Het park zou echt wel wat opknapbeurten kunnen gebruiken maar daar zien en merken jonge kinderen helemaal niets van. Het personeel rent zich de benen uit het lijf maar worden afgesnauwd Door managers en gasten die vinden dat het niet snel genoeg gaat. Tja wat wil je als je er 2 jonge dames op 100 man neer zet die dit waarschijnlijk als bijbaan doen. Het huisje was niet mega schoon maar ach. De bedden zijn wel klein en de deur kon van binnenuit niet op slot, de thermostaat van de douchen kraan is op kinderhoogte en die 2 punten vond ik wel gevaarlijk. Mijn kinderen hebben zich geen moment verveeld en daar gaat het om! Wij hebben het in ieder geval onwijs naar ons zin gehad en komen nog een keer terug!