Zoover
Hotel The Three Corners Rihana Inn

Hotel The Three Corners Rihana Inn

Hotelsterstersterster
8,9

Fantastisch

Score uit 288 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,2
  • Service9,3
  • Prijs/kwaliteit8,9
  • Eten8,6
  • Kamers8,1
  • Kindvriendelijk8,9
  • Zwembad9,1
  • Hygiëne8,9

10

Tweede huis . Zeer verslavend hier

Linda de Roo
10-10-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Zo geweldig hier, was hier in mei 2018 de eerste keer, september 2018 de tweede keer. In mei dit jaar derde keer en ben net terug van de vierde keer.

Zo verschrikkelijk goed daar.

Kamers schoon, eten heerlijk en heel veel keuze. Ook de animatie is daar geweldig, zowel overdag als in de avond. In de peanutbar zul je je ook geen minuut vervelen. Dus twijfel je om alleen hierheen te gaan ik zeg gewoon doen. Zo gezellig hier. Net thuis, maar heb gewoon heimwee.

Gereisd Alleenreizend in september 2019
10

Heel goed hotel

Tom
28-9-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Ik ben hier voor de eerste keer. Ik vind het hier gewoon fantastisch! Vriendelijke mensen, heel proper hotel, heel veel om te doen

Gereisd Met partner in september 2019
7

Goed,eten veel minder

Familie Lambrecht - Van Hecke
21-9-2019
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten2
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad10
  • Hygiëne2

We hebben voor de 6de maal onze reis doorgebracht in de rihana inn, op het hotel is zeker niets aan te merken ! Vriendelijk personeel ( van barmannen tot kamerpersoneel) echt TOP! MAAR deze maal hebben we wel onze bedenkingen bij het eten , de drinkbekers en glazen(deze roken naar benzine?), geen variatie! Bloemkool die niet te snijden was, aardappelen die niet gaar waren,vi die niet gaar was,elke dag rijst,broccoli en couscous! Hebben zelf een paar dagen diarree gehad, nog nooit meegemaakt! het was zo ver gekomen dat we de laatste 3 dagen enkel brood en soep gegeten hebben,omdat het eten echt niet lekker was.

Gereisd Met partner in september 2019
10

Geweldig, een echte aanrader

Annemiek en Dex
20-9-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Wat een geweldig hotel!!!

Eten super, veel afwisselend en goed warm(behoorlijke aantal dingen waaruit je kan kiezen), kamers top, vriendelijk personeel(zowel receptie(Annie is geweldig, ieder hotel zou een Annie moeten hebben), achter de barretjes, poolguy en schoonmaker).

Eigenlijk is alles te regelen, bijvoorbeeld als je het matras of kussen niet fijn vind, regelen ze een andere voor je.

Wij komen zeker terug ondanks dat wij nooit 2x naar hetzelfde hotel willen!!

Easy divers is ook echt een aanrader, vooral de boottrip(15 euro pp voor minimaal 3 uur, lekker dolfijnen(je mag ook het water in om ze te bekijken) kijken en snorkelen(prachtig!!)) met Ali, wat een geweldige man is dat, wij waren bang maar hij stelt je onwijs op je gemak en wil alles doen zodat je het toch durft zonder te pushen).

El gouna zelf is ook heel gezellig en mogen je daar ook niet naar binnen trekken.

Gereisd Met partner in september 2019
5

Geen tweede keer naar dit hotel!

Mart
19-9-2019
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten3
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad6
  • Hygiëne3

Onbegrijpelijk die hoge waarderingen hier. Kom toch al vele jaren in Egypte en heb in allerlei hotels overnacht maar Rihanna Inn hoort toch echt bij de minderen. Kleine kamers en nogal spartaans ingericht. Niet echt belangrijk want je bent weinig op je kamer, maar hygiene is wel belangrijk en schoon was onze kamer zeker niet. Heb gezien hoe schoongemaakt werd. Bed rechttrekken, dweil over de vloer waar gelopen is, even met de spuitbus luchtje spuiten..... klaar. Achter de deur lag een dot haar in de badkamer de eerste dag, die lag er de laatste dag nog. En zo waren er meer dingen. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Ik ben eigenlijk nooit ziek geweest in Egypte, hooguit een dag ofzo, maar hier was ik na 3 dagen behoorlijk aan de diarree en dat heeft de hele vakantie geduurd. Zelfs in Nederland naar de huisarts gemoeten. Bij zwembaden erg rumoerig doordat mensen eigen muziek bij zich hadden. Geen 2de keer dus.

Gereisd Met vrienden in september 2019
8

Voor de 2e x naar Rihana inn, weer fantastisch.

Naomi en Rick
18-9-2019
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne10

Voor de 2e x naar Rihana inn, was weer heerlijk. Kregen een leuk welkoms terug kadootje. Personeel is overal onwijs vriendelijk en wil alles voor je doen/ oplossen. Kamers zijn schoon, maar zo als al meer hier te lezen wel verouderd, maar voor douche, omkleden en slapen prima! Zwembaden,lagune en stranden allemaal even fijn, jammer dit jaar was dat veel mensen eigen muziek (boxjes) mee hadden en dat hard aanzetten, er is al zo veel animatie dus de rust momenten daar tussen zijn juist zo relaxed. Animatie is super een stel enthousiastelingen. Eten is altijd goed en lekker, veel keuze en dineren bij 1 van de 2 betaalde restaurant is niet schrikbarend duur. De duikschool is op het resort is ook zeker de moeite waard, heerlijk een dag gesnorkeld en dolfijnen gezien. Dorpje is ook op loop afstand, daar zitten leuke winkels en terrasjes. Rondje om de lagune ook leuk als je van wandelen houdt. Leuke mensen ontmoet en heerlijk uitgerust!!

Gereisd Met partner in september 2019
10

Super hotel

Verstapen
5-9-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Zalig eten en super personeel We gaan zeker terug

Gereisd Met partner in september 2019
10

Komen graag terug.

Sabrina
4-9-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Het is een fantastisch hotel. Goed eten, personeel is vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in september 2019
9

FANTASTISCH

Marc
4-9-2019
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Goed hotel, goede service , voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in augustus 2019
9

Zeker voor herhaling vatbaar!

van Houten
3-9-2019
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne10

Het resort is ruim maar voelt niet massaal aan. Annie ontving ons hartelijk en liet ons het resort zien. Wij verbleven in de Inn : kleine beetje gedateerde kamers maar schoon en comfortabel. Fijn balkonnetje erbij, top. Mochten er 'problemen' zijn komen ze deze meteen oplossen. Zo wilde wij graag een wat zachter matras wat geen enkel probleem was.

Het eten is goed en afwisselend. Overal water te krijgen wat geen overbodige luxe is in deze temperaturen.

Al het personeel is vriendelijk, van de kamermeisjes en jongens tot aan het zwembad.

2 verschillende stranden zijn te bereiken via een goede shuttle service van het resort. Gezellig centrum op loopafstand.

Enige 'nadeel' ligt bij sommige gasten met een gouden bandje die soms misbruik lijken te maken van hun positie wat soms ten nadele gaat van de andere gasten.

Ik ben ook benieuwd naar de andere three corners.

Gereisd Met partner in september 2019