Zoover
Hotel Rome Love

Hotel Rome Love

7,1

Rome bellisima, volgende keer ander hotel

Ronald
15-9-2019

Het hotel heeft 1 ster, dat is belangrijk. Het is soms lastig te vinden, want er staat een klein naambord. Het hotel is op de 2e verdieping, met een klein servicebalie. Onze kamer was klein, wel schoon maar niet echt fraai, douchekop was lek en hing er krakkemikkig bij. Overigens elke schone handdoeken. Het zijn aziatische eigenaars er daar zijn er veel van in Rome. Het hotel bevindt zich aan een druk plein/straat maar daar merk je niet veel van. Het ontbijt werd verzorgd door een tentje aan de overkant een kopje koffie croissant en pakje drinken dat is het. De koffie is heerlijk. Maar vergeet bij het boeken je kan dat beter besteden aan een patteserie aan zijkant van het hotel. Met lekkere broodjes, maaltijd samenstellen noem maar op. De ligging is goed aan Vitirio Emanuele je stapt zo de metro in en kan je de hele stad verkennen en ontdekken. Hotelkamer slaap je toch het leven is buiten. Viva Rome

Gereisd Met partner in september 2019

Bellisimo

Nel van Kranenburg
30-6-2019

Prachtige stad met een rijke cultuur. Aardige inwoners en heerlijk eten. Kortom zij voegen *extra's* toe. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in april 2019

Ontevreden!

Brigit de Jong
23-4-2019

Wij hebben vandaag onze eerst dag gehad in Rome. De foto’s zagen er veel belovend uit, en leek alles ruim opgezet te zijn. Echter hier aangekomen, was dit totaal niet het geval. Een badkamer waar je maar amper in kunt bewegen.. en het grote kingsize bed, zijn 2 lossen bedden geworden. Komen we van een dagje Rome ontdekken terug in het hotel. Is heel onze wc overstroomd en onze badkamer blank. Wij melden dit bij de receptie en geven al vrij snel aan dat we een nieuwe kamer krijgen. Na een met een dweil de wc te ontstoppen, dacht hun dat het wel goed was. De geur is nog steeds niet uit te staan. We gaan nogmaals om onze nieuwe kamer vragen, maar dit is dan totaal niet meer aan de orde. Een beetje luchtverfrisser erin, en het personeel denkt het opgelost te hebben. Wij vinden dit een zeer slechte servies en zullen vannacht dan helaas in een stinkende hotelkamer moeten liggen.

Gereisd Met partner in april 2019

Geweldig

Harrie van Dijk
20-4-2019

Was geweldig mooi en leerzaam met een Nederlandse gids.

Gereisd Met partner in juni 2017

Voor wie van pracht en praal houdt: wandelen !

Henk Bosch
14-3-2019

Goed ter been zijn, wandelschoenen mee; kerstreis georganiseerd door touroperator; 6 daagse Kerstreis met Ned. reisleiding ter plaatse; goed hotel/eten matig soms. Veel gezien, o.a. Vaticaan met Paus, ontzettend veel kerken met heel veel pracht en praal.

Gereisd Alleenreizend in december 2018

Het waren geweldig dagen, we hebben er van genoten

Martina
3-3-2019

Onopvallend hotel in een drukke straat.

Hotelkamers op de 3e en 5e verdieping.

Bij de receptie was men erg vriendelijk.

Kamer was prima, schoon en de bedden sliepen goed.

Ontbijten deed je iets verderop, maar wij vonden dat geen probleem. Ontbijt zelf was goed.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Prima hotel voor een citytrip

Nynke
24-11-2018

Een simpel maar prima en schoon hotel om de prachtige stad Rome te zien!! Je krijgt waarvoor je betaald, een prima bed en douche. Ontbijt is niets bijzonders, maar wel heel tof om te zien hoe ontbijten in het Italiaans gaat, dat heeft zeker zijn charme, alleen ze doen het anders dan bij ons.

Gereisd Met partner in november 2018

Hier proef je Rome

Arie
18-11-2018

Eenvoudig sfeer hotel op verdieping inzet centrum met zeer behulpzaam personeel.

Het ontbijt was bij de buren. Lekker en verzorgd

Gereisd Met partner in november 2018

Ligging was erg centraal. Dit was het enige pos.

Frits Lohuis
15-9-2018

Slecht hotel, ontbijt was waardeloos. Tip, zoek een ander hotel!

Gereisd Met partner in augustus 2018

fantastishe leerrijke vakantie

july
14-4-2018

alles is prima ,aangenaam verblijf en faantasche mooie stad

Gereisd Met partner in november 2017