Zoover

7,8

Goed hotel dichtbij natuurgebied

Fam. Drenth
29-9-2018

Fijn verblijf in een goed en schoon hotel met ruime kamer en balkon. Goed verzorgd uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie schaduwrijke tuin met zwembad en uitzicht op de nabijgelegen heuvel in het natuurgebied wat op korte loopafstand ligt.

Prima restaurant op korte loopafstand.

Gereisd Met partner in september 2018

Super toffe vakantie gehad.

Rosalie H
22-6-2015

De mensen zijn heel klantvriendelijk, wij (mijn moeder en ik) kregen zelfs een 4 pers kamer ipv een 2 persoons wat wij besteld hadden.

De kamers zijn erg ruim (ook de 2pers) en heel schoon. Elke dag komt de schoonmaakster onder het ontbijt en je krijgt dagelijks of om de dag nieuwe handdoeken. Het ontbijt is van 8 tot 10 en prima! croisantjes, bolletjes, bacon, kwark, eitje.. vanalles en niet elke dag hetzelfde.

Santa Helena ligt ong 25 min lopen van de zee. Wij hebben een auto gehuurd bij acces voor zo'n 20 eu per dag! (zo zie je nog wat meer van het eiland)

Het hotel heeft een zoetwaterzwembad en dus geen zoutwater! Wel jammer dat de kinderen uit de buurt er mogen zwemmen in juni als ze vakantie hebben. Het is niet een heel groot hotel en dus niet ontzettend druk. Wij hebben een super tijd gehad!

Nooit meer

Sandra
5-7-2014

Ligging niet best, het is twintig minuten lopen naar het centrum. Kamer is ruim en modern maar voor airco moet je bijbetalen. Ontbijt zeer karig en elke dag hetzelfde. Douche was stuk en werd pas op de tweede dag gemaakt zonder excuses. Ergste is hier dat de lokale kids, vandaag 22 stuks in het zwembad mogen zwemmen. Rust kun je dus wel vergeten terwijl het zo'n kleinschalig hotel is. Erg jammer!

Niet verkeerd , simpel maar netjes

Marian en Dick
11-10-2013

Ligt erg afgelegen aan de weg van Ialyssos naar Felerimos, in de omgeving is er niets, geen winkels, restaurantje's e.d. je moet beschikken over eigen vervoer, Luxe kamers goed, standaard kamers zijn nog uit de jaren 70 , slechte bedden en badkamer ,kortom een drama. Ontbijt voldoende, eenvoudig, geen buffet, maar een bordje met wat broodjes erop en summier beleg.

Maar voor het bedrag kan je geen buffet verwachten,

Hotel wordt gerund door echtpaar, waarvan de vrouw zeer vriendelijk en gastvrij is.