Zoover

8,2

BONJOUR !

oebele
20-8-2016

goed: de staat van het park en goed ingerichte woning. goede internet verbinding. voldoende bestek en servies, voldoende meubilair, goede bedden.

De touroperator kon begane grond en douche niet garanderen, via e-mail met park werd dit direct geregeld. rust en centraal gelegen voor mooie uitstapjes.

niet goed: te gladde tegels ( mentale in badkamer ). Douche cabine met dwarsstang op hoofdhoogte. te kapotte dingen direct gemeld maar niet gerepareerd. De breedte van parkeerplaats heeft niks over.

Prima accommodatie. Veel te zien in de omgeving.

Fam.Alofsen
21-6-2016

Tom Tom kent de opgegeven adresgegevens van touroperator niet. Daardoor veel moeten zoeken. Zet in de Tom Tom: Paradou (zonder Le) straat Voie Aurelienne is de (D 78C) dan kom je in ieder geval vlak bij het park uit.

Openingstijden receptie za. 10-12.00 en 14 - 20.00 uur zondag 10-12.00 uur. Andere dagen m.u.v. woensdag 10-12 en 16- 19.00 uur. Vriendelijk engels sprekend personeel. Wifi bij receptie werkt goed.

Mooi vakantiepark met leuke glijbaan

Cootje
22-6-2015

De huisjes zijn mooi en zo goed als nieuw. De woonkamer is niet echt groot. We hebben de eettafel wat verschoven zodat er wat meer ruimte kwam. Maar gezien het mooie weer zit je toch meer buiten. Nette slaapkamers, twee badkamers. Het internet werkt niet echt goed, één dag proef en daarna moet er -ondanks dat het slecht werkt- betaald worden. Het zwembad is lekker (half binnen, dus eventueel schaduw) en de glijbaan was fantastisch voor de kinderen (en volwassenen). Helaas was de receptie op woensdag gesloten en daardoor het zwembad ook en dat is met 36 graden niet echt leuk. Je kunt niet met de auto het park op, maar er staan bagagekarretjes dus koffers en boodschappen hoeven niet getild te worden. Er is geen restaurant, barretje of ijskar oid. Wel komt er een paar dagen een pizzawagen op de parkeerplaats (rook lekker).

rust en ruimte

corrodenburg
11-10-2014

Het park was nu helemaal opgeleverd en de wegbewijzering staat bij de toegangsweg .Het appartement, wat wij hadden was splinter nieuw en voorzien van een overdekt terras[boven was terras van de bovenburen] en een tuintje . De receptie, was in tegenstelling wat de touroperator had geschreven, op zaterdag middag van 14.00-20.00 open en niet vanaf 17.00 uur..De omgeving is ook prachtig en er zijn veel olijfgaarden en wijngaarden en op een 1/2 uurtje rijden zit je in Arles .Er is in Paradou wel een Spar en een uitstekende bakker[2min. met auto]In een straal van 7 tot 12km.zijn alle Franse en Duitse supermarkten aanwezig.Het appartement wat wij hadden[718] was voor ons tweën groot genoeg.en voorzien van Wifi [€ 20,00 voor 2 weken],heerlijk boxspring bed [160x190] en een grote badkamer met douche ,een tuintje met de zon van 9.30 tot 17.00 uur en `s avonds buiten eten in de schaduw.

Al met al een prima adres voor een goede prijs en zeker aan te bevelen voor cultuur en rust zoekers.

Prachtige omgeving maar accomodaties zijn klein

Ilse
24-8-2014

Wij hebben met twee personen een week mogen verblijven in een 4-persoons appartement van Odalys Le Mas des Alpilles in Paradou. Perfecte uitvalbasis voor het bezoeken van veel mooie plaatsen zoals Avignon, Arles, Les Baux de Provence en nog veel meer! Prachtige omgeving voor een geweldige vakantie.

Om het park te kunnen vinden moet je goed zoeken, borden zijn nauwelijks aanwezig. Het park ligt in Paradou, een rustig dorpje waar niet heel veel te doen is. Rust is er zeker meer dan voldoende aanwezig! TV huren kost € 40 per week, veel te duur! En wifi is € 20, ook veel te duur! Beddengoed kostte ons € 10,50, hiervoor kregen wij twee lakens en twee kussenslopen.