Zoover

Hotel Grand Park Lara

8,9

hans Dijken
14-10-2019

Zeer fijn hotel en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in oktober 2019

Goede vakantie gehad!

Bianca
11-10-2019

Wij hebben een goede vakantie gehad. De faciliteiten zijn goed, de zwembaden groot en goed onderhouden. Er is een dresscode in de restaurants, in bikini mag je niet naar binnen maar met een simpel jurkje of shirt is prima. 2 kleine minpuntjes: het eten is vaak lauw (maar de keuze is prima en het is prima), en het is handdoekje leggen aan het zwembad op de bedjes s ochtends al heel vroeg. Het aantal stoeltjes op het balkon bij de familiekamer is te weinig mbt het aantal personen op de kamer.

Hoe dan ook hebben wij het ontzettend naar onze zin gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Goed hotel / mooi zwembad/ strand aan het hotel

Gert
11-10-2019

Fijn hotel en goed animatie team Rabia is enthousiast en inspirerend

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Goed, maar niet voor herhaling vatbaar

Emilia
11-10-2019

Aankomst bij receptie was top, goede service en ook goede service vanuit achter de schermen. Eten is veel hetzelfde,vieze borden en het eten wordt veel te massaal klaar gemaakt, ik wacht liever een min uutje op mijn eitje dan dat ik een lauw eitje moet pakken wat er al even ligt, zwembad is goed, maar ik wil het niet mee maken in de zomer. Te weinig personeel aan het strand en veel personeel is niet echt vrolijk. De gym is vies, oud en versleten, geen handdoekjes aanwezig en het personeel zit op een fiets met dopjes in de oren en koffie erbij. (als het personeel is, was niet herkenbaar) Haman, de scrub was goed, maar de massage dat ging roef roef snel...... volgende keer toch maar naar een ander hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 16-10-2019

Beste Emilia,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd.

Gezellig en leuk ☺☺😍

Famile Karademir
10-10-2019

Ik ben net gekomen maar kan niet beter.Lekker weer lieve mensen heerlijk eten.

Beste personeel heel jammer hebben wij korte vakantie.ik snap niet slechte rewiew maar pozitief blijven altijd goed voor iedereen.

Ik wil zeker bedanken tulin 😆 heel goed geholpen...

Gereisd Met partner in oktober 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 12-10-2019

Beste familie Karademir,

Super leuk vakantie gehad

Gulnara familie
9-10-2019

Lieve mensen zijn hier!!

Ze werken heel hard voor iedereen blij te maken.

Druk maar heel normaal als je zo een grote hotel komt je moet zeker denken dat het druk is.

Lekker gegeten heel leuke vakantie gehad.wij willen iedereen bedanken voor alles.

Zeker Tulin omdat spreekt ook Nederlands.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019
Customer Relationships Management By Corendon, Customer Relationships Manager, 11-10-2019

Beste familie Gulnara,

Bedankt voor uw verblijf in Grand Park Lara.

En wat een motiverende reactie. Super om dit te mogen vernemen.

We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Jannie vander straten
8-10-2019

Prima hotel mooie shows vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in september 2019

Beste Jannie vander straten,

Het Grand Park Lara Team

goed hotel maar zou niet nog niet een keer boeken.

Léo 't Hart
8-10-2019

Goed hotel maar vond het persoonlijk minste van de hotels in Lara waar ik geweest ben.

In de week die wij geweest zijn vond ik het eten niet afwisselend, de kok 's ochtends bij de omeletjes stond met 1 pan te bakken en duurde erg lang gezien het grote aantal gasten.

Bij de strand bar paar keer 10 minuten moeten wachten op een drankje.

Vind ik dat voor een keer niet erg maar als je zón groot hotel hebt moet je ook daar de mensen voor in dienst nemen.

vond het personeel super vriendelijk en deed erg hun best.

super leuk was de mini club wat heel de dag door activiteiten deed met kinderen.

conclusie: ben bij Sherwood Suites, Limak Lara, Fame residence, ic green en hotel baia lara en deze vond ik een stuk beter.

Beste Léo 't Hart,

Anil Edoo
7-10-2019

Mooie schone ruime kamer! Veel en aardig personeel en heel goede shows in de avond.

Goed geregeld en een goede variatie aan eten.

Voor problemen ga naar Tulin, spreekt prima Nederlands!

Beste Anil Edoo,

Wij waarderen het ten eerste dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.

Op deze manier kunnen onze volgende gasten beter geïnformeerd worden en bovendien biedt het ons een kans om onze service nog beter af te stemmen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Hetty
4-10-2019

Alle standaard kamers hebben geen balkon. Je kunt dan wel, als er ruimte is, omboeken. Met bijbetaling. Verder heel goede accommodatie om een vakantie te vieren.

Er zijn 4 restaurants waarvan 1 op reservering. Hier is het iedere avond een ander thema.

Mocht je tegen een probleem aanlopen, Tulin Karatąs, zal je altijd helpen of proberen op te lossen.

Wij gaan volgend jaar weer☺☺

Gereisd Met partner in september 2019

Beste Hetty,

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Wij zijn zeer content te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent in ons hotel.

De tevredenheid van onze gasten staat in Grand Park Lara hoog in het vaandel en het is altijd wel leuk te lezen dat we hierin geslaagd zijn.

Wij geven dit compliment graag door aan het Management.