Zoover

9,5

Dikke prima!

Fam. Palsma
1-11-2019

Het hotel was dikke prima, ik kan eigenlijk alleen maar pluspunten benoemen. Grote ruime familiekamers, lekker eten (geen nee te krijgen, volop keuze), alles schoon en netjes, super vriendelijk en behulpzaam personeel etc...

Het enige minpunt was de temperatuur van het zwembadwater. Dit was heel koud, vooral het kinderbad. Leuk privestrand op loopafstand, ook all inclusive. En je mocht ook gebruik maken van het naastgelegen hotel Ramada. Volop shopgelegenheid rondom het hotel.

We vlogen voor het eerst met Onur air vanaf Dusseldorf. Ondanks de recensies van Onur air niet al te best zijn is dit een prima vliegmaatschappij en scheelt het aanzienlijk veel geld. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019
Lara Family Club Guest Relations Team, Misafir İlişkileri Müdürü, 21-11-2019

Beste gast Fam. Palsma;

Fantastisch!!!

P. Angenent
1-11-2019

Wat hebben wij genoten van dit fantastische hotel!! Het was schoon, netjes, zeer gastvrij en zoveel eten.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 2-11-2019

Beste gast P.Angenent;

Goed👍🏼

Susan
25-10-2019

Precies wat je verwacht van all-inclusive. Fijn zwembad, waar je ook in de schaduw kunt liggen, veel eten, vriendelijke service. Speciaal Fatma Nur was heel lief en zorgzaam toen onze zoon ziek was

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 30-10-2019

Beste gast Susan,

Uitstekend verblijf

KRISTEL P.
15-10-2019

Kom net terug van een week verblijf in de Lara Family Club en kon niets fout vinden. Hotel is prachtig, personeel kan niet genoeg voor je doen. Kamers mooi en modern en worden dagelijks schoongemaakt. Aziatisch restaurant was geweldig. Eten is overvloedig, een beetje repetitief gedurende de week, maar er is eten keuzes voor iedereen. Zou zeker terug gaan. Strand is prachtig en ik vond het leuk dat je de faciliteiten van het Ramada kon gebruiken. Met dank aan hakan

Gereisd Met partner in oktober 2019

Beste gast Kristel;

Goed hotel voor gezinnen

JAN DE JONG
14-10-2019

Heerlijk eten, schone kamers, Turkse a la carte was zo goed. Vriendelijk personeel. We waren zo blij daar. Er zijn te veel winkels in de buurt van het hotel en u kunt leuke kleding vinden. Bedankt Hakan voor zijn hulp. we zullen zeker terugkomen

Beste gast JAN DE JONG;

Guest Relations Manager

Volgende keer een ander hotel

Josefine
8-10-2019

Het is een familie hotel dus met veel kleine kinderen. De bediening was middelmatig. Eten was goed, ruim aanbod. Het eten in de speciale restaurants was heel lekker en alles goed op smaak. Naar het strand gaan shuttlebusjes maar het is goed te lopen over een rustige weg. Bij het strand is een mooi complex met restaurant en podium, voor het entertainment ‘ s avonds. Bar en restaurant (iedere dag hetzelfde aanbod). Het hotel was verder goed, de kamer ook. Maar veel kleine dingetjes waren minder, vaak te weinig personeel, dus vuile tafels of halfgedekte tafels. Kamer 2 x vergeten met handdoeken en schoonmaken. Toiletten waarvan het licht om de 5 seconden uit ging. Ik heb alles ook daar gemeld. Al met al hebben we toch een heel fijne vakantie gehad, want heerlijk weer en buiten eten is toch het echte vakantiegevoel

Gereisd Met partner in september 2019

Zeer geachte Gast Josefine;

We zijn erg blij met je evenwichtige oordeel en je lovende woorden. Dit is een geweldige motivatie voor het hele team om alles te blijven doen voor het welzijn van onze gasten en om continu te werken aan verdere verbeteringen.

Tot slot danken we u voor uw verblijf in ons huis en hopen wij u binnenkort in ons hotel te mogen verwelkomen en uzelf te verwennen.

prima hotel, goede ligging

Elmar Betzema
3-10-2019

Keurig hotel, zeer veel variatie in eten zowel vlees, vis, brood etc.... Het naastgelegen hotel is van dezelfde eigenaar en hier kun je ook gebruik van maken. Strand is aan overkant van de weg er rijdt een busje maar lopen is sneller, hier is ook een podium, restaurant , eigen strand met beachbar.

Ligging is perfect, in grote winkelstraat waar je alles kunt kopen, ook supermarkt dichtbij

Gereisd Met partner in september 2019

Beste gast Elman;

Mooi schoon hotel maar geen 2de keer voor ons

L Feryat
10-9-2019

Wat als een fantastisch hotel stond omschreven vorig jaar, vonden wij dit hotel erg tegenvallen. Wij hebben echt al in vele hotels gezeten in Turkije in Lara maar ook andere plekken. Wij zijn niet snel ontevreden over een hotel, wij houden van het Turkse eten en er staat altijd genoeg in een buffet waar je wel wat van lust. Over het hotel kan ik zeggen het is superschoon en het personeel is supervriendelijk.

Echter het beleid rondom handdoeken en ligbedjes is echt een verschrikking in dit hotel het wordt gewoon gedoogd dat iedereen zijn handdoek s avonds op het bedje leg, en iemand die om 7 uur zijn wekker zet om te kijken voor een ligbedje heeft geen plek omdat alles vol is. De eerste 3 dagen geen ligbedje gehad wel dat ik op het moment dat wij daar waren 34 weken zwanger was.daarna 2x bijna ruzie gehad omdat mensen onze handdoeken van ons bedje hadden gehaald wel dat we in het zwembad lagen. Dit hebben wij als zeer vervelend ervaren!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 2-10-2019

Zeer geachte gast L Feryat,

Guest Relations Manager

Nóóit meer naar Turkije voor all inclusive

Patricia
10-9-2019

Het hotel zelf was netjes, de schoonmakers, bediening waren zeer behulpzaam. Jammer dat als je vragen had dat je vaak naar een ander werd doorverwezen. De reisleiding kan ook beter. Er werd niet de tijd genomen om alles knap uit te leggen. Met klachten werd niks gedaan. Het eten was lekker maar er kan meer variatie in. Jammer dat de glijbaan meer dicht dan open was.

Al met al doe ik geen all inclusive meer in Turkije. De omgeving viel vies tegen, het leek wel een oorlogsgebied.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 2-10-2019

Zeer geachte gast Patricia,

Aanrader

Remont
30-8-2019

Net terug van 11 dagen Family Club. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. Enorm proper, er wordt echt continu opgeruimd en gepoetst. Onze vierjarige dochter heeft genoten van de Kidsclub en onze zoon van 8 heeft uren doorgebracht op de glijbanen. Eten voldoende en altijd warm, wel een beetje hetzelfde elke dag.

Speciale vermelding voor ober Cemal die elke dag een aangename tafel uitzoekt en snel drinken brengt, en poetser Abdurahim, die hele dagen bezig is om het zwembad en het echt proper houdt, een zeer energieke oudere man.

Minpunt is inderdaad het gebrek aan regels rond handdoeken, mensen laten hun handdoeken liggen. Veel winkels in de buurt met winkeliers die helemaal niet opdringerig zijn. Werken intensief samen met het naastgelegen Ramada Resort.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 2-9-2019