Zoover

Geweldig wat een gastvrijheid

Marian
25-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het was een geweldige week we zijn in de watten gelegd door de familie en het personeel.

Gastvrijheid staat daar nog hoog in het vaandel.

Mooie plek de bus stopt voor de deur wandelend is het 20 minuten om bij de skilift te komen.

Nogmaals dank voor deze prachtige week.

Gereisd Met partner in maart 2017

Heerlijk en gastvrij

fam met kinderen uit NL
10-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren hier met onze kinderen (9, 11 en 14) 4 nachten en hebben het heerlijk gehad. Nette en zeer ruime familiekamer. Het personeel is heel gastvrij, vriendelijk en betrokken. De kinderen zijn er ook erg welkom. Goed uitgebreid ontbijt. Wij boekten op basis van halfpension, dat is inclusief drankjes de hele dag. De wifi werkt goed en is gratis. De kinderen hebben zich vermaakt in het zwembad (binnen), de tuin en natuurlijk de nabij gelegen visvijver. Hier konden ze volop vis vangen die dan afgegeven kon worden in de keuken en s avonds heerlijk opgegeten. Avondeten is meestal een keuze uit 4 gerechten. Ontzettend lekkere soepen! Daarnaast 1 x een Italiaans buffet gehad en 1 x een grillavond buiten met een mooi vuur erbij. Heerlijke plek om tot rust te komen en ook voor zeer mooie uitstapjes in de buurt. Veel wandel- en fietsmogelijkheden en prachtige omgeving. Een aanrader!

In de zomer heerlijk.

Zoals we konden zien, is de ligging redelijk dichtbij (loopbaar) van de skilift (stoeltjes) in Kleinarl dat aangesloten is een groter gebied. Je kunt ook een km of 6 met de auto naar Wagrain en daar met de gondel omhoog. Die gondel in Wagrain is zomers ook open en zeker de moeite waard om de berg op te gaan.