Zoover
Hotel Travelodge London Stratford

Hotel Travelodge London Stratford

Prima hotel,met super ligging!

Diana
9-12-2018

Prima hotel,goede kamers,badkamer niet groot. En de temperatuur op de kamer is erg hoog wij hebben met de overgordijnen open en het raam open geslapen dan is het te doen. Verder heeft het hotel de ideale ligging. 100meter van het station,achter het hotel het grote winkelcentrum en recht tegenover het station een wat kleiner centrum. Ligging is echt top. Ontbijt is niet zo uitgebreid. Wat broodjes met vleeswaren en kaas,jam en gekookt eitje,dat was het,maar wat er ligt is wel goed. Wij zouden hier zeker teruggaan.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Nooit meer

Anoniem
29-3-2018

Slechte service. We werden de 2e nacht van ons verblijft uit onze kamer gehouden omdat ze in hun systeem een fout hadden gemaakt en maar 1 nacht in het systeem hadden staan. Wij moesten alsnog een nacht boeken om niet om 23:30 op straat gezet te worden.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Prima hotel

Lisa
16-4-2017

Bij aankomst hadden wij een hotel met 1 groot bed, aangezien wij een grotere kamer hadden geboekt, komden we zo in een andere kamer met twee losse bedden, zonder problemen. Goed opgelost.

De kamer is verder ook in orde, schoon en de bedden slapen goed. Soms wel koud, maar er zit een kacheltje in, dus word het zo weer warm.

Ontbijt is prima. En als je er wilt dineren kan dat ook voor weinig geld.

Bus- en metro station is lopend te doen binnen 5 á 10 minuten en daarnaast gelegen bevind zich ook een groot winkelcentrum met veel winkels en restaurantjes.

nooit meer

s.c van den hout
28-2-2017

mooie kamer en schoon, maar ik was met mijn vriendin en er stond een 2 persoonsbed in en een klein kinderbedje, waar mijn vriendin in moest slapen.

Uitzicht was er niet omdat het raam was geblindeerd, ook tochte het erg in de kamer.

Je moet 10 pond extra betalen als je eerder de kamer op wilt, dat is raar want de kamers waren al schoon en beschikbaar, dus dat is een no go, vervolgens wilde ik naar nederland bellen, en de receptie wist niet hoe dat moest of andere info.

De buurt is een zooi 1 pub en een mc donald.

Ook moet je erg ver lopen naar het bus-treinstation, in de omg van het hotel niet 1 leuk of goed restaurant.

Voor ons nooit meer

het enige pluspunt is het uitgebreide ontbijt

Nooit meer

Ellen Pastor
23-12-2016

Dat je 10 pond moet betalen om voor 15.00 uur op je kamer te kunnen.

Dat t raam geblindeerd was en maar 3 centimeter open kan, net n cel!

Dat het hotel op de foto's er mooier uitziet dan in het echt.

De omgeving een grote rommel is.

Het ontbijt was uitstekend en de kamer was schoon.

We hadden n twin-kamer besteld (dus met 2 bedden) en kregen n groot bed en n kinderbed,

dat veel te klein voor me was. Ook tochte de kamer behoorlijk.

Netjes en verzorgd hotel.

Edward
22-9-2014

Het hotel is nieuw gebouwd tijdens de Olympische Spelen van 2012. Hierdoor ziet alles er nog netjes en gelikt uit.

Het ontbijt is basic (boterhammen, quesants en englisch breakfast). Maar voor een stedentrip prima te doen.

De kamers beschikken over een waterkoker met thee en oploskoffie. Dit word iedere dag aangevuld.

Het bed is 1 king-size bed, maar hier kan men makkelijk met 2 volwassenen op slapen.

De hotelbar is 24/7 geopend en men mag de drank/eten ook meenemen naar de hotelkamer.

Op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel bevind zich station Stratford. Dit bied een goede verbinding met het centrum

Geweldig hotel voor een stedentrip!

DeWagenaar
18-7-2014

Ik heb samen met een vriendin 6 nachten in dit hotel doorgebracht. Erg dichtbij het trein-, bus- en undergroundstation. Personeel is heel erg behulpzaam en nemen alle tijd om vragen te beantwoorden. Geweldige prijs/kwaliteitverhouding. Ontbijt was erg uitgebreid en werd constant aangevuld, erg goed. Het restaurant van het hotel is ook voor het avondeten aan te bevelen (geweldige hamburgers en lasagne). Ook is er een bar in het hotel, zodat je een biertje kan drinken zonder aan de tijd te hoeven denken (de underground rijdt 's nachts namelijk niet). Kamers waren mooi schoon en handdoeken werden elke dag aangevuld (je kon er ook voor kiezen om een dagje langer met de handdoeken te doen als je geen schone nodig had). Bovendien had je 30 minuten gratis WiFi per dag en was er bagageopslag op de dag dat we aankwamen en vertrokken. Al met al echt een supergoed hotel waar wij geen problemen hebben gehad.

Leuk hotel voor citytrip!

Anoniem
5-1-2014

Voor onze citytrip naar Londen dit hotel geboekt. Hotel is nog vrij nieuw en een goede plek voor 'n overnachting, 5 min. lopen vanaf station Stratford en winkelcentrum Westfield (grootste van Europa). Inchecken was eerder mogelijk dan 15 uur, extra kosten £10. Ruime invalide kamer gekregen. Koffie/thee op de kamer, geen minibar. Tv met variabel aanbod. Het bed was smal, maar uitstekend geslapen. Badkamer was schoon. Enige minpuntje was de wasbak die erg laag hing.

S'avonds in het hotel gegeten. Dit is geen aanrader. Alles was zo goed als op en we waren er 8 uur. Bij het ontbijt was er een beperkte keuze aan producten. Personeel was vriendelijk.

Samengevat is dit een prima hotel voor een citytrip van 1 á 2 dagen naar Londen.