Zoover
Hotel Travelodge London Stratford

Hotel Travelodge London Stratford

Fijn hotel als uitvalsbasis om londen te ontdekken

Janine van Leeuwenberg
19-9-2018

Prima hotel als uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Kamers zijn netjes en schoon en niet al te groot maar alles aanwezig. Bed is prima. Op de kamer was ook een tv en waterkoker aanwezig. Ontbijt is echt top. Van crusly en cornflakes tot het traditionele ontbijt met spek, ei en bonen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

prijs en kwaliteit een heel goed hotel

corrie stam
15-8-2016

het hotel ligt op ongeveer 500m van het hotel en vandaar uit kan je overal heen. het ontbijt was lekker en alles was ruim aanwezig, de kaer was simpel, maar netjes en schoon de bediening was gezellig en erg behulpzaam en vriendelijk kortom een geweldig hotel , mijn dochter en ik hebben het er erg naar ons zin gehad en wij gaan zeker nog een keer terug.

Hier kom ik terug!

Susan
25-5-2016

Een heel net hotel! bedden waren super, goede tv op de kamer en een badkamer die er netjes uitzag (alleen geen föhn & mini bar)

Het ontbijt was basic maar goed, ik miste alleen de kaas hahaha (kaaskop)

Personeel is erg vriendelijk, heb je vragen of iets staan ze gelijk voor je klaar.

Je kan er ook savonds eten voor minder dan 10 pond, ideaal als je de hele dag in London hebt gelopen en wilt bijkomen in het hotel.

Metro station is op loop afstand en dan ben je ook binnen 15 a 20 minuten in hartje London.

Ik kom hier zeker terug, goed hotel voor een goede prijs!

Perfecte locatie voor citytrip Londen

Erik
27-12-2014

Prima hotel als uitvalsbasis voor een citytrip Londen. Vlakbij Station Stratford, en het grote overdekte winkelcentrum Westfield. Kamers en bedden zijn prima. Ontbijt had wat ons betreft iets uitgebreider gemogen, bijv. een plakje kaas of ham erbij i.p.v. de jam en het standaard Engels ontbijt.

Personeel is vriendelijk en doet goed hun best je het naar het zin te maken.

Prima hotel

Marja van den Heerik
28-10-2014

Zojuist terug van een drietal geweldige dagen Londen. Mede door het hotel (personeel) een super ervaring. Kamers prima en heel goed te doen met het openbaar vervoer. Daarnaast is het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom: top!! Wij komen hier zeker terug..

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Shoppen in Londen? Aanrader vanwege de ligging.

jlandeweerd
1-6-2014

Aan te bevelen hotel voor shopping trip

Makkelijk bereikbaar hotel vanaf Londen city airport of Heathrow. Op een paar minuten loopafstand van Westfield shopping center en Stratford Station. Bushalte direct voor de deur. Londen city bereikbaar in ca. 20 minuten. Hotelkamer schoon. Vrij smal maar comfortabel bed. Prima service. In hotel geen ruimte om te lezen of iets te drinken. Hiervoor zijn maar 2 banken beschikbaar in de ontbijtruimte.

Engels ontbijt.

Prijs kwaliteit oké.

Prima betaalbaar hotel met vriendelijk personeel!

mevrouw De Bruyn-van Vliet
31-5-2014

Het was eenvoudig, maar het personeel is vriendelijk , beleefd en netjes!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014