Zoover

Hotelstersterster

prima ligging

ludo Francken
19-4-2014

Zo'n half uurtje van het centrum van Londen. Met heel frequent openbaar vervoer vlak voor de deur om op twee minuten aan het traffic-knooppunt Stratford te geraken en de new-look van dit gebouw is dit een aanrader voor een betaalbare trip naar Londen.

Gereisd Met partner in april 2014

Goede kamer voor een paar dagen, goed ontbijt

mevrouw Bleijerveld
16-3-2014

De kamer was schoon en netjes en voorzien van alle basis gemakken. Het ontbijt was goed alleen mistte ik wat vers fruit zoals appels of bananen. Service was goed.

Gereisd Met partner in maart 2014

Prima basis voor een stedentrip

manoukgoettsch
27-1-2014

Prima hotel,schoon en op max 10 lopen van metro stratford. Stratford high street is nog dichterbij maar het overstappen duurt vrijwel net zo lang als even wandelen,net zo makkelijk. Wij vlogen op Heathrow en vanaf Heathrow duurde het wel 1.15 min met de metro. Dit was echter wel heel goedkoop,slechts 3 pond.

Vanaf het hotel ben je in 15/20 min in hartje centrum. Vanaf stratford ga je naar metrostation Holborn en dan stap je over op Picadilly line.

Goed hotel voor een paar dagen

sanderfaas
2-1-2014

Dit was een van de weinige hotels die een paar dagen van tevoren nog kamers beschikbaar had rond Oud & Nieuw, tegen zeer schappelijke prijzen. Het ligt op loopafstand van station Stratford en het kolossale winkelcentrum Westfield. De verbinding met het centrum van Londen is prima. Wij hebben niet ontbeten in het hotel, want het ontbijt zag er op de foto's niet aantrekkelijk uit. In het Stratford Centre (winkelcentrum tegenover het station) zit een prima bistro waar we elke dag ontbeten.

Pluspunten:

- Prima kamer met goed bed en goede douche

- Dichtbij station

- Relatief goedkoop

Minpunten:

- Te hoge kussens voor buikslapers.

- Onze kamer bleek bij aankomst niet schoongemaakt. Dit werd echter meteen opgelost door een andere kamer aan te bieden.

- Bij een tweepersoonskamer hoort slechts één set handdoeken. We kregen bij het inchecken een tweede set, maar na de eerste dag hadden de schoonmakers één set teruggehangen. Vreemd.

Al met al een goed hotel voor een citytrip naar Londen.

Prima Basic hotel dichtbij Stratford Station

voorsche
22-10-2012

Dit hotel staat er sinds de Olympische Spelen en is dus nog bijna nieuw. Kamers zijn goed ingericht en schoon, goede bedden.

Niks op aan te merken. Ontbijt prima. De kaart in de horeca is ook erg leuk alleen is personeel nog niet berekend op drukte. Bij meer dan 3 tafels vol, slaat de angst hen om het hart en gaat er van alles mis.

Hotel heeft bushalte precies voor de deur die je zo naar Stratford Station brengt. Lopen is echter slechts 10 min. Op Stratford Station vertrekken stadsbussen, stanstedpendels, treinen, underground etc.