Zoover
Hotel Travelodge London Stratford

Hotel Travelodge London Stratford

Fijn hotel als uitvalsbasis om londen te ontdekken

Janine van Leeuwenberg
19-9-2018

Prima hotel als uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Kamers zijn netjes en schoon en niet al te groot maar alles aanwezig. Bed is prima. Op de kamer was ook een tv en waterkoker aanwezig. Ontbijt is echt top. Van crusly en cornflakes tot het traditionele ontbijt met spek, ei en bonen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super voor een stedentrip!

Carly
6-2-2018

Prima hotel met een ontbijt voor ieder wat wils. Ook veel lekker Engels eten bij het ontbijt. De kamer was netjes en groot genoeg om te verblijven. Ook de badkamer zag er netjes uit, wel een kleine douche. De bedden lagen super! Het hotel ligt 10 min. lopen van Stratford station en het grootste winkelcentrum van Europa, het hotel heeft dus een super ligging! Dineren in het hotel is lekker en niet al te duur. Ik zou er zo nog een keer heengaan!

Gereisd Met partner in februari 2018

Uitermate gezellig

J.Fijnaut
5-8-2017

Bediening erg vriendelijk wij waren er om onze kleindochter in Londen te bezoeken die daar stage liep. Het hotel lag in de buurt van haar stage plaats. s'Morgens moest ze langs ons hotel lopen en wij vroegen aan het personeel of onze kleindochter smorgens gezellig met ons kon ontbijten. Dat was geen enkel probleem en zo zaten we 3 morgens samen gezellig aan het ontbijt alvorens we Londen gingen bekijken. Bij ons vertrek vroegen we wat we moesten betalen voor het extra ontbijt waarop de dame zei dat we haar niets verschuldigd waren. Het was een warm verblijf geweest waar wij nog lang over napraten.

citytrip accomodatie

lj
17-6-2017

prima hotel voor een paar dagen..Sobere inrichting, geen kasten dus uit de koffer leven. Prima bedden, 5 min. lopen van station, in 20 min in het centrum van Londen . Engels ontbijt , dus geen plakjes kaas/vleeswaren, wel jam e.d. ook yoghurt en fruit, Vriendelijk personeel .Koffie/thee op de kamer werd iedere dag keurig aangevuld.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima voor korte stedentrip

Myrthe
21-8-2016

Net modern hotel, aardig personeel en de kamers zijn netjes en modern, prima voor een korte stedentrip. Maar het hotel is ontzettend gehorig. Je hoort dronken Engelsen op de gang en je hoort het verkeer zo goed dat het lijkt alsof de raam openstaat. Maar je kunt ook niet veel verwachten voor zo'n lage prijs en de ligging. Prima hotel voor 1 of 2 nachten in Londen

prijs en kwaliteit een heel goed hotel

corrie stam
15-8-2016

het hotel ligt op ongeveer 500m van het hotel en vandaar uit kan je overal heen. het ontbijt was lekker en alles was ruim aanwezig, de kaer was simpel, maar netjes en schoon de bediening was gezellig en erg behulpzaam en vriendelijk kortom een geweldig hotel , mijn dochter en ik hebben het er erg naar ons zin gehad en wij gaan zeker nog een keer terug.

Hier kom ik terug!

Susan
25-5-2016

Een heel net hotel! bedden waren super, goede tv op de kamer en een badkamer die er netjes uitzag (alleen geen föhn & mini bar)

Het ontbijt was basic maar goed, ik miste alleen de kaas hahaha (kaaskop)

Personeel is erg vriendelijk, heb je vragen of iets staan ze gelijk voor je klaar.

Je kan er ook savonds eten voor minder dan 10 pond, ideaal als je de hele dag in London hebt gelopen en wilt bijkomen in het hotel.

Metro station is op loop afstand en dan ben je ook binnen 15 a 20 minuten in hartje London.

Ik kom hier zeker terug, goed hotel voor een goede prijs!

Perfecte locatie voor citytrip Londen

Erik
27-12-2014

Prima hotel als uitvalsbasis voor een citytrip Londen. Vlakbij Station Stratford, en het grote overdekte winkelcentrum Westfield. Kamers en bedden zijn prima. Ontbijt had wat ons betreft iets uitgebreider gemogen, bijv. een plakje kaas of ham erbij i.p.v. de jam en het standaard Engels ontbijt.

Personeel is vriendelijk en doet goed hun best je het naar het zin te maken.

Prima hotel

Marja van den Heerik
28-10-2014

Zojuist terug van een drietal geweldige dagen Londen. Mede door het hotel (personeel) een super ervaring. Kamers prima en heel goed te doen met het openbaar vervoer. Daarnaast is het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom: top!! Wij komen hier zeker terug..

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Prima uitvalsbasis

Bas_127
15-8-2014

Op nog geen 10 minuten lopen van Stratford Station en 15 minuten van het centrum. Kamers zijn ok en de kosten relatief laag.

Gereisd Met partner in augustus 2014