Zoover
Hotel Travelodge London Stratford

Hotel Travelodge London Stratford

Super voor een stedentrip!

Carly
6-2-2018

Prima hotel met een ontbijt voor ieder wat wils. Ook veel lekker Engels eten bij het ontbijt. De kamer was netjes en groot genoeg om te verblijven. Ook de badkamer zag er netjes uit, wel een kleine douche. De bedden lagen super! Het hotel ligt 10 min. lopen van Stratford station en het grootste winkelcentrum van Europa, het hotel heeft dus een super ligging! Dineren in het hotel is lekker en niet al te duur. Ik zou er zo nog een keer heengaan!

Gereisd Met partner in februari 2018

Uitermate gezellig

J.Fijnaut
5-8-2017

Bediening erg vriendelijk wij waren er om onze kleindochter in Londen te bezoeken die daar stage liep. Het hotel lag in de buurt van haar stage plaats. s'Morgens moest ze langs ons hotel lopen en wij vroegen aan het personeel of onze kleindochter smorgens gezellig met ons kon ontbijten. Dat was geen enkel probleem en zo zaten we 3 morgens samen gezellig aan het ontbijt alvorens we Londen gingen bekijken. Bij ons vertrek vroegen we wat we moesten betalen voor het extra ontbijt waarop de dame zei dat we haar niets verschuldigd waren. Het was een warm verblijf geweest waar wij nog lang over napraten.

citytrip accomodatie

lj
17-6-2017

prima hotel voor een paar dagen..Sobere inrichting, geen kasten dus uit de koffer leven. Prima bedden, 5 min. lopen van station, in 20 min in het centrum van Londen . Engels ontbijt , dus geen plakjes kaas/vleeswaren, wel jam e.d. ook yoghurt en fruit, Vriendelijk personeel .Koffie/thee op de kamer werd iedere dag keurig aangevuld.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima voor korte stedentrip

Myrthe
21-8-2016

Net modern hotel, aardig personeel en de kamers zijn netjes en modern, prima voor een korte stedentrip. Maar het hotel is ontzettend gehorig. Je hoort dronken Engelsen op de gang en je hoort het verkeer zo goed dat het lijkt alsof de raam openstaat. Maar je kunt ook niet veel verwachten voor zo'n lage prijs en de ligging. Prima hotel voor 1 of 2 nachten in Londen

Prima uitvalsbasis

Bas_127
15-8-2014

Op nog geen 10 minuten lopen van Stratford Station en 15 minuten van het centrum. Kamers zijn ok en de kosten relatief laag.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Perfect hotel voor stedentrip Londen

MLI
25-6-2014

Wij zijn hier 2 nachten verbleven. Hotel ziet er redelijk nieuw uit. Kamer is niet heel groot maar perfect om te verblijven na een dag slenteren in Londen.De bedden zijn werkelijk fantastisch.Badkamer is voorzien van een nette douche, wastafel en toilet.Tijdens ons verblijf werden er zeep-/shampoodispensers opgehangen. De kamer was erg schoon. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, dit was keurig verzorgd: bruine en witte toast, scramled eggs, worstjes, bacon, croissants, muffins, yoghurt, muesli, cornflakes, koffie, jus d'orange en appelsap. Het personeel is heel erg vriendelijk en neemt de tijd om je wegwijs te maken met bijv. het openbaar vervoor. Op loopafstand <10 min. is een groot winkelcentrum Westfield, wij hebben hier onze auto geparkeerd voor 2 dagen (13 pond totaal). Hier is ook het metro,- busstation. In 18 minuten zit je bij BigBen en London Eye met de metro (tube) Jubilee Lijn. Dit hotel is werkelijk perfect om te verblijven voor een paar dagen Londen!

Doen!

Hanneke
9-5-2014

Het is moeilijk om een betaalbaar en goed hotel in Londen te vinden, zo heb ik gemerkt. Deze Travelodge raad ik daarom sterk aan! Het heeft heerlijke bedden, wat erg fijn is na een dag wandelen in de stad. Zoals in elk ho(s)tel kun je andere mensen op de gang horen, maar dit heb ik niet als storend ervaren. De locatie is goed; 10 minuten lopen naar een groot station en vanaf daar 20 minuten met de metro naar de stad.

prima ligging

ludo Francken
19-4-2014

Zo'n half uurtje van het centrum van Londen. Met heel frequent openbaar vervoer vlak voor de deur om op twee minuten aan het traffic-knooppunt Stratford te geraken en de new-look van dit gebouw is dit een aanrader voor een betaalbare trip naar Londen.

Gereisd Met partner in april 2014

Goede kamer voor een paar dagen, goed ontbijt

mevrouw Bleijerveld
16-3-2014

De kamer was schoon en netjes en voorzien van alle basis gemakken. Het ontbijt was goed alleen mistte ik wat vers fruit zoals appels of bananen. Service was goed.

Gereisd Met partner in maart 2014

Prima basis voor een stedentrip

manoukgoettsch
27-1-2014

Prima hotel,schoon en op max 10 lopen van metro stratford. Stratford high street is nog dichterbij maar het overstappen duurt vrijwel net zo lang als even wandelen,net zo makkelijk. Wij vlogen op Heathrow en vanaf Heathrow duurde het wel 1.15 min met de metro. Dit was echter wel heel goedkoop,slechts 3 pond.

Vanaf het hotel ben je in 15/20 min in hartje centrum. Vanaf stratford ga je naar metrostation Holborn en dan stap je over op Picadilly line.