Zoover
Hotel Travelodge London Stratford

Hotel Travelodge London Stratford

Geweldig hotel voor een stedentrip!

DeWagenaar
18-7-2014

Ik heb samen met een vriendin 6 nachten in dit hotel doorgebracht. Erg dichtbij het trein-, bus- en undergroundstation. Personeel is heel erg behulpzaam en nemen alle tijd om vragen te beantwoorden. Geweldige prijs/kwaliteitverhouding. Ontbijt was erg uitgebreid en werd constant aangevuld, erg goed. Het restaurant van het hotel is ook voor het avondeten aan te bevelen (geweldige hamburgers en lasagne). Ook is er een bar in het hotel, zodat je een biertje kan drinken zonder aan de tijd te hoeven denken (de underground rijdt 's nachts namelijk niet). Kamers waren mooi schoon en handdoeken werden elke dag aangevuld (je kon er ook voor kiezen om een dagje langer met de handdoeken te doen als je geen schone nodig had). Bovendien had je 30 minuten gratis WiFi per dag en was er bagageopslag op de dag dat we aankwamen en vertrokken. Al met al echt een supergoed hotel waar wij geen problemen hebben gehad.

Perfect hotel voor stedentrip Londen

MLI
25-6-2014

Wij zijn hier 2 nachten verbleven. Hotel ziet er redelijk nieuw uit. Kamer is niet heel groot maar perfect om te verblijven na een dag slenteren in Londen.De bedden zijn werkelijk fantastisch.Badkamer is voorzien van een nette douche, wastafel en toilet.Tijdens ons verblijf werden er zeep-/shampoodispensers opgehangen. De kamer was erg schoon. Wij hebben gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet, dit was keurig verzorgd: bruine en witte toast, scramled eggs, worstjes, bacon, croissants, muffins, yoghurt, muesli, cornflakes, koffie, jus d'orange en appelsap. Het personeel is heel erg vriendelijk en neemt de tijd om je wegwijs te maken met bijv. het openbaar vervoor. Op loopafstand <10 min. is een groot winkelcentrum Westfield, wij hebben hier onze auto geparkeerd voor 2 dagen (13 pond totaal). Hier is ook het metro,- busstation. In 18 minuten zit je bij BigBen en London Eye met de metro (tube) Jubilee Lijn. Dit hotel is werkelijk perfect om te verblijven voor een paar dagen Londen!

Shoppen in Londen? Aanrader vanwege de ligging.

jlandeweerd
1-6-2014

Aan te bevelen hotel voor shopping trip

Makkelijk bereikbaar hotel vanaf Londen city airport of Heathrow. Op een paar minuten loopafstand van Westfield shopping center en Stratford Station. Bushalte direct voor de deur. Londen city bereikbaar in ca. 20 minuten. Hotelkamer schoon. Vrij smal maar comfortabel bed. Prima service. In hotel geen ruimte om te lezen of iets te drinken. Hiervoor zijn maar 2 banken beschikbaar in de ontbijtruimte.

Engels ontbijt.

Prijs kwaliteit oké.

Prima betaalbaar hotel met vriendelijk personeel!

mevrouw De Bruyn-van Vliet
31-5-2014

Het was eenvoudig, maar het personeel is vriendelijk , beleefd en netjes!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

Doen!

Hanneke
9-5-2014

Het is moeilijk om een betaalbaar en goed hotel in Londen te vinden, zo heb ik gemerkt. Deze Travelodge raad ik daarom sterk aan! Het heeft heerlijke bedden, wat erg fijn is na een dag wandelen in de stad. Zoals in elk ho(s)tel kun je andere mensen op de gang horen, maar dit heb ik niet als storend ervaren. De locatie is goed; 10 minuten lopen naar een groot station en vanaf daar 20 minuten met de metro naar de stad.

prima ligging

ludo Francken
19-4-2014

Zo'n half uurtje van het centrum van Londen. Met heel frequent openbaar vervoer vlak voor de deur om op twee minuten aan het traffic-knooppunt Stratford te geraken en de new-look van dit gebouw is dit een aanrader voor een betaalbare trip naar Londen.

Gereisd Met partner in april 2014

Goede kamer voor een paar dagen, goed ontbijt

mevrouw Bleijerveld
16-3-2014

De kamer was schoon en netjes en voorzien van alle basis gemakken. Het ontbijt was goed alleen mistte ik wat vers fruit zoals appels of bananen. Service was goed.

Gereisd Met partner in maart 2014

Prima basis voor een stedentrip

manoukgoettsch
27-1-2014

Prima hotel,schoon en op max 10 lopen van metro stratford. Stratford high street is nog dichterbij maar het overstappen duurt vrijwel net zo lang als even wandelen,net zo makkelijk. Wij vlogen op Heathrow en vanaf Heathrow duurde het wel 1.15 min met de metro. Dit was echter wel heel goedkoop,slechts 3 pond.

Vanaf het hotel ben je in 15/20 min in hartje centrum. Vanaf stratford ga je naar metrostation Holborn en dan stap je over op Picadilly line.

Leuk hotel voor citytrip!

Anoniem
5-1-2014

Voor onze citytrip naar Londen dit hotel geboekt. Hotel is nog vrij nieuw en een goede plek voor 'n overnachting, 5 min. lopen vanaf station Stratford en winkelcentrum Westfield (grootste van Europa). Inchecken was eerder mogelijk dan 15 uur, extra kosten £10. Ruime invalide kamer gekregen. Koffie/thee op de kamer, geen minibar. Tv met variabel aanbod. Het bed was smal, maar uitstekend geslapen. Badkamer was schoon. Enige minpuntje was de wasbak die erg laag hing.

S'avonds in het hotel gegeten. Dit is geen aanrader. Alles was zo goed als op en we waren er 8 uur. Bij het ontbijt was er een beperkte keuze aan producten. Personeel was vriendelijk.

Samengevat is dit een prima hotel voor een citytrip van 1 á 2 dagen naar Londen.

Goed hotel voor een paar dagen

sanderfaas
2-1-2014

Dit was een van de weinige hotels die een paar dagen van tevoren nog kamers beschikbaar had rond Oud & Nieuw, tegen zeer schappelijke prijzen. Het ligt op loopafstand van station Stratford en het kolossale winkelcentrum Westfield. De verbinding met het centrum van Londen is prima. Wij hebben niet ontbeten in het hotel, want het ontbijt zag er op de foto's niet aantrekkelijk uit. In het Stratford Centre (winkelcentrum tegenover het station) zit een prima bistro waar we elke dag ontbeten.

Pluspunten:

- Prima kamer met goed bed en goede douche

- Dichtbij station

- Relatief goedkoop

Minpunten:

- Te hoge kussens voor buikslapers.

- Onze kamer bleek bij aankomst niet schoongemaakt. Dit werd echter meteen opgelost door een andere kamer aan te bieden.

- Bij een tweepersoonskamer hoort slechts één set handdoeken. We kregen bij het inchecken een tweede set, maar na de eerste dag hadden de schoonmakers één set teruggehangen. Vreemd.

Al met al een goed hotel voor een citytrip naar Londen.