Zoover
Hotel Travelodge London Stratford

Hotel Travelodge London Stratford

prijs en kwaliteit een heel goed hotel

corrie stam
15-8-2016

het hotel ligt op ongeveer 500m van het hotel en vandaar uit kan je overal heen. het ontbijt was lekker en alles was ruim aanwezig, de kaer was simpel, maar netjes en schoon de bediening was gezellig en erg behulpzaam en vriendelijk kortom een geweldig hotel , mijn dochter en ik hebben het er erg naar ons zin gehad en wij gaan zeker nog een keer terug.

Hier kom ik terug!

Susan
25-5-2016

Een heel net hotel! bedden waren super, goede tv op de kamer en een badkamer die er netjes uitzag (alleen geen föhn & mini bar)

Het ontbijt was basic maar goed, ik miste alleen de kaas hahaha (kaaskop)

Personeel is erg vriendelijk, heb je vragen of iets staan ze gelijk voor je klaar.

Je kan er ook savonds eten voor minder dan 10 pond, ideaal als je de hele dag in London hebt gelopen en wilt bijkomen in het hotel.

Metro station is op loop afstand en dan ben je ook binnen 15 a 20 minuten in hartje London.

Ik kom hier zeker terug, goed hotel voor een goede prijs!

Tophotel voor stedentrip!

Ian Tetteroo
17-7-2015

Wij hebben hier onlangs 4 nachten geslapen. Travelodge is basic, maar in dit geval met ongekende gastvrijheid en service. De medewerkers zijn stuk voor stuk erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, een typisch Engels ontbijt en een ruime keuze uit cereals, yoghurt en noem het allemaal maar op. Het centrum van London is prima te bereiken vanaf het hotel. Na een wandelingetje van 5 a 10 minuten vanuit het hotel naar station Stratford, word je in 20 minuutjes door de Jubilee-line (tube/underground) naar het centrum gebracht. Kortom wij hebben hier een heel fijn verblijf gehad voor een relatief lage prijs... (Kinderen verblijven gratis) Travelodge London Stratford is een aanrader!

voor herhaling vatbaar

H Sieben
10-5-2015

Algemene indruk goed. Omgeving wat rommelig ons uitzicht zeker 's avonds goed. Personeel wisselend van gewoon behulpzaam tot enthousiast. Restaurant aanwezig maar onpersoonlijk, ontbijt sober maar voldoende. Kamers zijn ruim genoeg en netjes, de bedden lagen heerlijk. Ideaal voor als je alleen een slaapplaats nodig bent waar je goed kunt uitrusten van een lange dag. Op 5 minuten lopen van metro en treinstation en groot overdekt winkelcentrum met vele mogelijkheden tot uit eten.

kortverblijf in londen ideaal hotel

Bjorn
10-4-2015

Met de kids 3 dagen londen, we hebben gereist met auto - boot. Vriendelijk onthaald, prachtige kamer, ruim genoeg. proper, goed gelegen (+/- 5 min wandelen naar t station waar je de tube kunt nemen) Auto veilig geparkeerd op westfield Center stratford. Lekker Engels ontbijt....

topvakantie, volgende keer londen terug naar hier

Gereisd Met jonge kinderen in april 2015

Fantastisch hotel

Thomas
3-2-2015

Net terug van een super leuke stedentrip in Londen! Goede uitvalsbasis in het centrum en super dichtbij het grote metro station Stratford, het grote winkelcentrum Westfield en het Olympisch stadion. Het ontbijt was basic maar voldoende verschillende sorten cornflakes, brood (wat je kon roosteren), yoghurt, witte bonen, muffins, roerei, worstjes, en ham plakjes, verschillende sorten beleg, koffie en nog verschillende dranken. Personeel en balie medewerksters zijn super aardig en behulpzaam! Kortom het was een super verblijf in Travelodge

Perfecte locatie voor citytrip Londen

Erik
27-12-2014

Prima hotel als uitvalsbasis voor een citytrip Londen. Vlakbij Station Stratford, en het grote overdekte winkelcentrum Westfield. Kamers en bedden zijn prima. Ontbijt had wat ons betreft iets uitgebreider gemogen, bijv. een plakje kaas of ham erbij i.p.v. de jam en het standaard Engels ontbijt.

Personeel is vriendelijk en doet goed hun best je het naar het zin te maken.

Prima hotel

Marja van den Heerik
28-10-2014

Zojuist terug van een drietal geweldige dagen Londen. Mede door het hotel (personeel) een super ervaring. Kamers prima en heel goed te doen met het openbaar vervoer. Daarnaast is het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom: top!! Wij komen hier zeker terug..

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Netjes en verzorgd hotel.

Edward
22-9-2014

Het hotel is nieuw gebouwd tijdens de Olympische Spelen van 2012. Hierdoor ziet alles er nog netjes en gelikt uit.

Het ontbijt is basic (boterhammen, quesants en englisch breakfast). Maar voor een stedentrip prima te doen.

De kamers beschikken over een waterkoker met thee en oploskoffie. Dit word iedere dag aangevuld.

Het bed is 1 king-size bed, maar hier kan men makkelijk met 2 volwassenen op slapen.

De hotelbar is 24/7 geopend en men mag de drank/eten ook meenemen naar de hotelkamer.

Op ongeveer 10 minuten lopen van het hotel bevind zich station Stratford. Dit bied een goede verbinding met het centrum

Prima uitvalsbasis

Bas_127
15-8-2014

Op nog geen 10 minuten lopen van Stratford Station en 15 minuten van het centrum. Kamers zijn ok en de kosten relatief laag.

Gereisd Met partner in augustus 2014