Zoover

8,2

Nooit meer

Fam Raptus
3-5-2019

Zeker geen 5 sterren hotel, 3+ maximaal. We hadden een standaard kamer, netjes ingericht maar kale muren. Bovendien kregen we een kamer met een ‘terras’, van 80 cm diep en daarna een hoge rotswand. Een donkere koude en vochtige kamer, daar helpt ook een kachel niet. We hebben dezelfde avond een andere kamer gevraagd en na een dag en veel praten kregen we een andere kamer. Beter uitzicht en zonniger, wel weer op de begane grond. En dus ook vochtig. De hele vakantie hadden we pissenbedden op de kamer. Eten was prima, zwembaden ook. En het hotel was rustig, weinig animatie. Dat vonden wij prettig. Een laatste waarschuwing: hotel is all inclusive maar bepaald wel wat je waar mag drinken. 1 voorbeeld: Een drankje mee naar de kamer is strikt verboden! Dat vonden wij erg jammer. Een avond drankje was erg ingewikkeld. Dit hadden wij nog nooit meegemaakt..

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch!

Esther De wit
30-4-2019

We verbleven op basis van all inclusive. Het was echt top!! Prachtig resort..alles even netjes. Mooie kamers. 2 mooie zwembaden. Ontbijt, lunch en avondeten prima!! We begrepen met ons hele gezelschap niet dat er mensen zijn die hier iets op aan te merken hebben. Geweldig genoten!! Aanrader is wel om scooters( of auto) te huren. Dan kun je de prachtige omgeving verkennen. Een dikke pluim voor dit verblijf!!!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Top hotel, maar touroperator Nooit meer!

Ecker
4-12-2018

Het ligt helaas wat afgelegen op een berg. Maar met auto of scooter erbij een top accommodatie

Maar niet met touroperator!!!

Afhandeling klacht overboeking

Zo gaat touroperator met de klanten om. Overboeking niet bekend??

Volgens het hotel zeker wel.

Ook de huurauto kun je alleen via touroperator boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.

De geboden compensatie bij overboeking moet die van touroperator zijn schijnbaar, of die past of niet.

NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via touroperator

Gereisd Met partner in september 2017

Niet naar verwachting

Hendriks
16-11-2018

Dit resort heeft 5 sterren, alleen moet je niet verwachten dat je ook écht 5 sterren krijgt. Het resort was voor ons gevoel niet helemaal af, je kon zien dat er nog 'open' plekken waren waar nog gebouwd werd. Het resort was geen 5 sterren waard, maar verder is de accommodatie prima en schoon. Houd er wel rekening mee dat het buffet in het laagseizoen een stuk minder is dan in het hoogseizoen. Wij zaten er een paar dagen vóór de meivakantie en je kon echt de overgang van het seizoen hier zien. Vanaf de eerste dag van de meivakantie was er ineens veel meer keus qua buffet en werd er meer moeite gedaan. Wat ook goed is om te weten is dat je wel een auto moet huren als je wat wil gaan bezoeken. De ligging is in de bergen en er is alleen een bus die vanaf het hotel naar het strand rijdt. Onze vakantie was prima, maar naar onze mening geen 5 sterren waard.

Gereisd Met partner in mei 2018

Prima maar te rustig

O
15-11-2018

Mooi aangelegd complex ver van de bewoonde wereld met mooi uitzicht. Auto zeker aan te raden. Weinig te doen verder op complex. Aanrader voor rustzoekers

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Comfortabele kamer

Kathryn
12-11-2018

Correcte ontvangst en toelichting. Luxueuze kamers met alles erop en eraan.

Een heerlijk luxe hotel, ruime comfortabele kamer.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Was een leuke vakantie, maar geen Rimondie meer

Dirk de Vries
10-11-2018

Kreta is schitterend echter Rimondie resort viel ons tegen, ontzettend veel trappen, koud zwembad, kapotte lift en in het restaurant weinig variatie in het dinerbuffet. Door een auto te hebben gehuurd, hebben we veel van Kreta ontdekt en heerlijk Grieks gegeten onderweg.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geweldige week gehad, goed georganiseerd

Anita Pander
4-11-2018

Prachtig resort!! Zeker een aanrader

prima vertoeven

jac hermans
2-11-2018

niet voor mensen die slecht termen zijn,veel hoogte verschillen naar huisje ,restaurant en bar

Absoluut geen aanrader

Lisa
28-10-2018

Ik ben verbaasd over de positieve recensies die ik hier lees. Het hotel is ons helaas enorm tegen gevallen. Ons appartement was zeer ruim en netjes onderhouden, met een privé zwembad erbij. Dit was top! Verder doet het hotel een poging tot een luxe uitstraling, maar voldoen ze wat ons betreft absoluut niet aan 5 sterren. Het meeste personeel was niet onaardig, maar ook niet heel vriendelijk. Er waren rare regels m.b.t. All Inclusive. Omdat er 's avonds geen snacks waren, wilde ik bijvoorbeeld nog even bij het restaurant binnenlopen om nog iets te eten. Hierbij werd ik echter op mijn vingers getikt, ik moest dan bijbetalen. Verder was het hotel ongezellig, sfeerloos. Geen animatie, zowel overdag als in de avond. Het was maar goed dat we ons zelf goed konden vermaken. Misschien dat het voor senioren lekker rustig is, verder raden wij het hotel voor iedereen af. Ook van andere reizigers hoorden wij veel klachten. Wij gaan zeker niet terug!