Zoover
Hotel Aqualux Spa Suite & Terme

Hotel Aqualux Spa Suite & Terme

Hotelsterstersterster
7,5

prachtig hotel aan het gardameer

kennymaxime
22-6-2013

Prachtig nieuw hotel, met ruime en nette kamers. Mooie binnen- en buitenzwembaden die voorzien zijn van allerhande bubbelbaden, stroomversneller, tegenstromen, fonteinen, ... gelegen in zeer mooi aangelegde tuin. Zowel het ontbijtbuffet als het à la carte restaurant zijn van hoog niveau. Een mooie wellnessruimte zorgt voor rust en ontspanning. De ondergrondse parking is een pluspunt. Te voet slechts 9 minuten wandelen naar het bruisende centrum van Bardolino. Het enige minpunt vonden wij het wat onvriendelijk personeel aan de receptie. Maar toch een super-tijd gehad in Aqualux, hier komen we zeker terug !

Geweldig!

Peter en Karen
24-9-2012

We zijn net een paar dagen terug van dit geweldig hotel. Na een paar jaar in Parc hotel gritti te hebben overnacht, hadden we besloten dit hotel eens uit te proberen. Denk niet dat we ooit nog eens terug zullen gaan naar gritti. Ik kan geen negatief punt bedenken over dit hotel. Ja misschien dat de menukaart van de poolbar een beetje beperkt was, maar dat wat ze erop hebben staan was heerlijk. Heerlijk s ochtends buiten ontbijten. Met de badjas (die op de kamer hangt) relax naar het zwembad lopen. Ook was t heerlijk rustig aan het zwembad, qua geluid. Genoeg ligbedden rondom het zwembad, ook als je later op de dag komt. We hebben zelden zo'n ontspannen vakantie gehad!

Mooi,rustig gelegen hotel.

bresseleers erik
3-8-2012

Hotel prima,was nog niet volledig af.

Kamers super mooie.

Wel geen animatie,ook niets voor de kinderen,buiten een versnelde strooming in zwembad was wel leuk.

Het bufet s'morgens was uitgebreid,maar het personeel kon niet volgen met aanvullen,ruimte binnen is ook te klein voor al de gasten.Drank is duur.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Toekomstige topbestemming

henkoldenhof
4-7-2012

Dit hotel heeft 1 juni 2012 haar deuren geopend in Bardolino aan het Gardameer en op het moment dat wij er verbleven (week 25) was men nog met de laatste afwerking bezig. Het hotel was echter al volop in bedrijf en ziet er fantastisch uit. Modern opgezet met een zeer uitgebreid wellness gedeelte met meerdere sauna's, zwembaden, jacuzzi enz. En natuurlijk een pracht buitenbad met attracties zoals een 'speedbaan' en een aansluitend binnenbad. Daarnaast een zeer uitgebreide lijst met behandelingen waar je gebruik van kunt maken. De kamers zien er tip-top uit en het ontbijt is grote klasse, ook de lunch en het diner in het restaurant zijn van hoge kwaliteit. Het hotel is iets buiten het centrum gelegen maar wandelend ben je in plm. 10 minuten aan het Gardameer. Je auto kun je eventueel parkeren in de grote ondergrondse garage. Een absolute topbestemming aan het Gardameer.