Zoover

Hotel Sant Agustí

9,1

C. van der Linden
19-9-2018

Een hele goede 3 persoonskamer gehad, alles was heel schoon.

Het hotel lag heel gunstig , inderdaad 100 meter vanaf de Metro en de Ramblas.

Personeel aan de bali vriendelijke en geeft goede informatie.

Ontbijt is eenvoudig maar was voor ons meer dan voldoende en lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Top hotel voor een prima prijs!

Mirjam
17-4-2018

Wij waren dik tevreden over dit hotel! Vriendelijke medewerkers en een top locatie. Kamer 102 zag er top uit, prima bed en goede douche. Ontbijt was niet uitgebreid maar voldoende! Vers gebakken broodjes en croissantjes. Op een paar 100m afstand van de La Ramba waar je ook zo de metro/bus kan opstappen, tevens ook veel bezienswaardigheden in de buurt. Wij zouden hier zo weer naartoe gaan!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Super schoon en net hotel, prachtige ligging

Marieke Slaghuis
16-9-2017

Ontzettend mooie (recentelijk gerenoveerde) kamers. Sanitair modern en schoon. Ontbijt prima, niet super uitgebreid. Prachtige ligging op loopafstand van La Rambla.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Slechte kamer

L. S.
22-11-2014

Net hotel met goed ontbijt.

Helaas was de kamer in slechte staat. Gaten in de houten vloer, Deur met aan de onderzijde een ca 20cm donker grijze vocht rand, Een douche cabine die lekt zodat je lekker kan dweilen. Een TV zonder afstandsbediening, een kluis zonder sleutel en een balkondeur waar de rubberstrip los zit over een lengte van 50 cm. Zelfs met foto's waaruit e.e.a duidelijk blijkt geeft het hotel afwezig. Kortom eens en nooit meer.

ni aan te raden

stevenvangoethem
5-11-2014

ligging perfect, personeel vriendelyk, ontbyt een grote ramp!!

Gereisd Met partner in november 2014

Prima ligging maar...

M.E. Vos
10-9-2014

Tweede keer in dit Hotel. Ligging is perfect voor een stedentrip. Overal dichtbij vervoersmogelijkheden en centrum. De kamer die we dit keer hadden was een zolderkamer 405. Toch redelijk verouderd. Plaffond in badkamer met veel naden, dus niet schoon en verouderd. Meubilair kamer eveneens en de schuine kant moet je rekening mee houden wil je niet telkens je hoofd stoten tegen de oude balken. Dus duidelijk aan verbetering toe. Ontbijt is toch wel een minpuntje. Blijf je maximaal 2 dagen geen punt maar bij langer verblijf gaat het je tegen staan. Geen gekookt ei of de mogelijkheid voor gebakken ei. Zelfde beleg, zelfde broodjes, zelfde automaten sapjes, laffe worstjes en een soort roerei dat niet uitnodigd. Jammer. Had gehoopt dat men na het eerste verblijf 5 jaar terug de boel verbeterd zou hebben.

Ligging goed; slecht personeel en dito schoonmaak

kodde10
21-7-2014

hotel ligt in de directe omgeving van La Ramba, de uitgaansstraat van Barcelona. Het betreft een middelgroot stadshotel, gelegen aan een plein naast een kerk. Op het plein houden zich 's avonds, 's nachts en 's morgens veel zwervers op vanwege het feit dat er zich op het pleintje een toiletgelegenheid bevindt.

Het hotel ligt in de oude binnenstad van Barcelona, de haven de Plc de Catalunya liggen op loopafstand.

Personeel is nors en onvriendelijk; je krijgt sterk de indruk "lastig" te zijn als je hen wijst op onvolkomendheden (zie hierna).

Onze kamer was slecht schoongemaakt, diverse zwarte haren lagen in de wasbak, badkuip en vloer. Daarnaast was de vloer duidelijk slecht gezogen. Gedurende ons verblijf van 4 dagen hebben we hier elke dag over geklaagd, zonder dat het op de dag van vertrek was opgelost (hfd schoonmaak zei uiteindelijk dat het onze haren waren!!).

Over het ontbijt waren we aangenaam verrast, dat viel alleszins mee voor spaanse begrippen

Mooie uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken

elfie_bal
30-4-2012

Hotel gelegen in een zijstraat van "La Ramlas", ideale uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken.

Prijs/kwaliteit is dit zeker een goed hotel, geen grand chique maar alles proper!

Goed ontbijt.

Zonder problemen mochten we ons bagage de hele dag in het hotel achterlaten (we hadden een laatavondvlucht terug)

Negatiefpuntje was de druk op het water omdat we op het einde van de gang zaten en iedereen een douche wou nemen. 'S Avonds was dit vele beter.