Zoover

7,5

Aanrader

Miranda
15-1-2019

Een hele gezellige clamping met voornamelijk Nederlanders. Voor de kinderen heel fijn want ze hebben zo aanspraak en kunnen ook met de animatie of bij de bar in het Nederlands communiceren. Wij verbleven in een lodgetent. Deze was wat gedateerd qua uitstraling, maar verder helemaal prima en op loop afstand van het zwembad. Wij zijn hier 2x keer geweest (iets wat we normaal eigenlijk niet doen) en kunnen het echt aanbevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

heel mooie camping maar weinig te doen voor tiener

fam. Braeckevelt
5-11-2018

We logeerden in de lodgesuite. héél leuk met een ligbad in de tent. De kinderen hadden een (nieuwe) aparte tent. Alles was aanwezig. Doordat we op de berg zaten, koelde het 's avonds wel af. Wel ver van alles. 10 minuten naar de supermarkt maar wel centraal om Firenze, Sienna, San Giminano te bezoeken. mooi zwembad en lekker restaurant. Wel weinig of niets te doen voor tieners.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Teveel bijgeluiden van het zwembad met watervallen

Jolanda
22-10-2018

De camping was prima, wel groot, maar wij zaten in een huuraccommodatie tussen de "normale" camping gasten wat we heel erg fijn vonden. Het toilet gebouw was oud, maar voldeed prima. Het zwembad, restaurant, winkel en terras waren prima.

Wat erg tegenviel, was de stilte, die ontbrak, wij stonden pal tegenover het zwembad, vanaf 's morgens 9 uur tot 21 uur in de avond was er water geluid van vallend water door waterval, etc. Zeer storend, deze hele vakantie geen krekel of vogel gehoord overdag. Je rust zo absoluut niet uit. We gingen om die reden ook elke dag van de camping af. Wij hadden een coco sweet tent gehuurd, wat een leuk ding! Het grote bed was prima, het "kinder"bed kort en smal. Prima service, wat niet goed was werd direct verholpen.

De sfeer is prima, de eigenaren zijn zeer vriendelijk.

De camping ligt voor ons te ver van de bewoonde wereld, we wisten dit wel, maar in de praktijk viel het tegen. Door de hoogte ook koud.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Fantastische camping met een slecht toiletgebouw

fam. de Jong
7-10-2018

De sfeer op de camping en het animatieprogramma was top. Onze kinderen hebben zich ontzettend vermaakt. Het personeel is zeer klantgericht. In de ochtend hebben de kinderen zich vermaakt bij het zwembad. In de middag en de namiddag was het te druk. Het zwembad is te klein voor het aantal bezoekers. Daarnaast was het sanitair gebouw voor de kampeerplaatsen verouderd. Dagelijks waren er problemen met de toiletten en in de avond liep de vloer regelmatig onder water door de beperkte afvoer van de douches.

zeker voor hervatbaar

J Marbus
2-10-2018

prachtige mooie camping met zeer vriendelijke personeel

met vermelding dat we van Sofie van de receptie vele mooie tips hebben gehad omtrent het bezoeken van de vele oude plaatsjes

waar van wij Radda erg verrassend vonden .

dank voor het mooie verblijf

met vriendelijke groet fam marbus Hoofddorp

Gereisd Met partner in augustus 2018

nooit meer

Dhr. Barendse
1-10-2018

dit nooit meer ,

caravan was back to basic , 2 kleine pannetjes en 2 bakpannen ,en koffieapp.

wat bestek en klaar

internet was niet te doen , om dat je hoog in de bergen en in de bossen zat dan denk je , he, ze hebben WIFI , nou vergeet het maar , was een ramp , paar keer aan gegeven maar ja als zelfs het personeel erover klaagt

Gereisd Met partner in september 2018

De camping viel best tegen!

Nina
22-9-2018

Camping viel best wel tegen. Hoewel het entertainment en het eten (vooral de pizza’s) goed waren, was de camping echt overvol. Het lijkt erop dat de faciliteiten niet met de grote van de camping zijn meegegroeid. Je kon je kleine kinderen niet alleen laten in het zwembad want veel te vol met mensen en luchtbedden. Pas rond 6 uur s’ avonds werd het enigszins redelijk in het zwembad. Restaurant en entertainment druk.Ook de afstand tot leuke stadjes was best groot door de berg waar je op zat. Dus aanrader voor gezin met kleine kinderen? Nee zeker niet.

Mooie en leuke glamping

den Breejen
9-9-2018

camping is super zeker voor kleine kinderen het zwembad vonden wij heel fijn voor onze kleine man van 1 jaar die kon lekker kruipen in het ondiepe bad. Restaurant ook erg goed en je krijgt je eten snel.

Tegenvaller was wel dat we er om 3 uur nog niet in konden en dit is wel vervelend na een lange reis.

Je zit in een prachtig gebied maar moet wel minimaal een uur rijden om naar een grote plaats te gaan.

Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping, maar niet voor herhaling vatbaar

maike
27-8-2018

Net thuis na 10 dgn Camping Orlando. Verbleven in de cottage next XXL, mooie locatie, netjes schoon. Erg mooi zwembad, wel wat aan de drukke kant. Heerlijke broodjes in het winkeltje , goed restaurant , vriendelijk personeel doen echt hun best. Kinderen kregen met uit eten een spotty beker, erg leuk. Enige nadeel, geen mooie uitzichten vanaf camping en ver weg van de bewoonde wereld. Zijn hiervoor 3x op camping weekend geweest en meer ons ding, dichtbij de dorpjes en prachtig uitzicht vanaf de camping over Gardameer en Salo. Complimenten voor animatie team, vooral Koen bracht echt de sfeer erin. Vanwege de ligging boeken wij hier niet meer.

heerlijke groene camping!

hanne
27-8-2018

Mooi gelegen camping op de top van een berg met veel bomen en dus schaduwrijke plaatsen. Wij hadden een heerlijk ruime standplaats voor onze grote tipitent (plaats 17). Fantastisch restaurant met zicht op het mooie zwembad. Zwembad was inderdaad vaak wel overdruk. Animatie was top, onze drie kinderen hebben de tijd van hun leven gehad. Sanitair was inderdaad verouderd, maar dit zou volledig vernieuwd worden eind dit jaar. Er was inderdaad 1 avond luide muziek tot middernacht (15 aug) maar de andere avonden was het heerlijk stil. Pech natuurlijk als je net die avond aankomt (cfr vorige recensie). De eerste week inderdaad hoofdzakelijk Nederlanders maar de tweede week van ons verblijf 50% Italianen! Wat is er trouwens zo erg aan Nederlanders vraag ik me als Belg dan af? Ze zijn veel vriendelijker, rustiger en gezelliger dan alle andere nationaliteiten samen :).

De receptionistes waren enorm behulpzaam en hebben mij zelfs enkele romans kado gedaan.

Ik kan alleen maar in superlatieven spreken over deze camping : zeker een aanrader!