Zoover
Hotel Pure White

Hotel Pure White

8,2

Erg goed hotel. aanrader.

jans
6-6-2018

Erg mooi hotel met grote mooie kamers. Alles erg netjes en schoon. Prima ligging. nabij tramhalte en ook niet ver van metrohalte. Fijne douche. Bakker in de buurt voor 's morgens lekker broodjes te halen. Koffie en theefaciliteiten op kamer.

Geen negatieve punten.

Gereisd Met partner in april 2018

Sterke aanrader

Van Hauwaert Paul
2-1-2016

Ontvangstcomité u tegen te zeggen .

Prima info over alles.

Metro,tram,restaurants.

Super mensen aan de receptie(zo vriendelijk en behulpzaam).

Thx David en THE Nice lady

Gereisd Met partner in januari 2015

Uitstekend!

George Hoogenboom
24-9-2015

Prima hotel rustig deel v.d.stad centrum goed bereikbaar met tram of metro(iets verder lopen).Heel vriendelijk personeel,prima kamers ,airco.gratis kluisje,gratis WiFi uitgebreid ontbijt echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Mooi hotel

linda
10-6-2014

Hotel Pure White is gevestigd in een mooi gerenoveerd pand in een rustige buurt iets buiten het centrum van Praag. De tram stopt op de hoek en op 10 minuten lopen zijn twee metro stations. De kamers zijn modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is zeer uitgebreid, met heerlijke belegde broodjes, cake, yoghurt, eieren met spek en nog veel meer. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ik zou dit hotel zeker aanraden voor een bezoek aan Praag.

Fantastisch hotel in Praag

Eduard Linders
13-10-2013

Prima hotel, moderne frisse uitstraling, bijzonder schone kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (wat in Praag niet zo vanzelfsprekend is!!), goed ontbijtbuffet, ligt iets buiten het stadscentrum, maar per tram zeer goed bereikbaar, een echte aanrader!! Heeft geen restaurant, maar in de stad zijn meer dan voldoende prima restaurants.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Vleugje oostblokservice niet sfeerverhogend :-)

Kim
28-8-2013

Prima hotel, mooie kamers, lekker bed. Let op: kamers met 'glazen' badkamers (douche met doorkijkdeur, dus deel je liever niet "alles" met elkaar, vraag dat om een gesloten badkamer!).

Ontbijt is eenvoudig.

Alles rond betaling en registratie doet denken aan oude oostbloktijden: controle-controle.

Bovendien: doordat er iets mis ging met onze betaling, moest ik uitvoerig overleggen met de receptioniste. Een jong en zeer aardig meisje. Competent genoeg in mijn beleving. Tijdens het gesprek was zij nogal ongemakkelijk en liet vallen dat haar manager meekeek. Ik zag niemand, maar bij doorvragen kwam ik erachter dat ze continu door haar manager via camera's op de vingers werd gekeken. Telefoon ging ook regelmatig, waarbij de manager haar dan instructies gaf die niet mis te verstaan waren. Wat mij betreft ga je in een ****hotel ook netjes met je personeel om, dat is hier zeker niet het geval.

Top hotel voor stedentrip

Anita
8-5-2013

Wij (man, vrouw, zoon 16, dochter 13) hadden een 4 persoonskamer. Groot genoeg voor stedentrip. Mooi design hotel aan de rand van het centrum. Lopend ca. 10 minuten naar t "echte" centrum. Tram stopt bijna voor de deur. Metro ca. 5 min. lopen.

Op 100 meter vanaf t hotel 4 goede restaurants. 3 goedkope en 1 wat duurdere.

Ontbijt in t hotel was goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Mocht ik ooit nog een keer naar Praag gaan, dan zeker weer in dit hotel.

Mooi Design Hotel

Ingeborg Leeftink
19-7-2012

Prima hotel, mooie inrichting en rustige buurt. Perfect vertrekpunt voor het bezichtigen van de verschillende wijken van de stad. Metro is vlakbij en in de omgeving zijn vele kleine restaurantjes te vinden.

Gereisd Met partner in juli 2012

Prachtig Modern hotel!

Dave
20-5-2012

Echt een prachtig hotel zou zeker onder de titel Design hotel kunnen vallen. Erg mooie grote kamers en allemaal netjes ingericht ziet er ook erg luxe uit modern en strak. Iedere dag kregen we schone handdoeken, shampoo en zeep, gratis koffie en thee zakjes en de mini bar werd iedere dag netjes gevuld. Ook het ontbijt is erg goed en ook gevarieerd iedere dag eitjes, worstjes, verse broodjes, toetjes en fruit etc. , heb in duurdere 5 sterren hotels gezeten waar het ontbijt vergeleken met hier een stuk slechter was !

Ook de ligging van het hotel is erg fijn . Je kan zelfs vanaf het hotel naar het oude centrum lopen het is wel te doen maar de metro ligt ongeveer 100m van het hotel af net als de trams. Een 3 dagenkaart is dan ook erg handig want je kan met alle bussen, trams en metro’s door heel de stad rijden.

Al met al is dit zeker een top hotel !!

Pure White een echte aanrader

Rita Pelgrims
18-4-2012

Pure White is een nieuw, zeer proper hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging is ideaal, in een rustige buurt net buiten het echte drukke centrum van Praag. Zeer goed bereikbaar met metro (halte I P Pavlova) en met tram. Kamers met alle nodige accomodatie aanwezig, goede bed en heerlijke douche. Maar bovenal top is het ontbijt.

Tot de laatste minuut wordt alles bijgevuld, steeds met de glimlach. Zelden een zo gevarieerd, dagelijks wisselend buffet gehad op hotel.

Zeker een plaats om anderen aan te bevelen !!