Zoover

Vakantiepark
5,7

• Onderkomen6,3
  • Activiteiten5,3

mooie locatie om buiten de drukte veel te fietsen

Hilde
27-9-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Zeer vriendelijke en behulpzame dames aan de receptie!!! Zeer propere huisjes maar idd te klein zoals reeds eerder vermeld. Wij hadden een huisje voor 6 met ons 2. Alles voorzien, zeer goede bedden! Jammer dat tv en wifi betalend en duur is!

Rustige ligging, dicht bij strand maar ver van de winkels (carrefour op 2,5km) dus te ver om dagelijks te stappen. Wij hadden de fiets bij wat aan te raden is! Mooie fietspaden, veel te zien want heel mooie streek voor wie van natuur houdt. Bovendien hadden wij 2 weken schitterend weer voor september (8 tot 22)!

Het zwembad hebben we niet gebruikt, is klein, niet echt gezellig (in ahw een serre) maar wordt goed onderhouden! Goed om wat baantjes te trekken, meer niet! In september werd het amper gebruikt door enkele mensen.

In die regio zijn heel veel restaurantjes en is het er niet duur! (mossel friet voor €9) dus niet als in België.

Als gepensioneerd koppel hadden we het volledig naar onze zin! Een aanrader voor wie de streek wil verkennen per fiets en met de wagen!

Gereisd Met partner in september 2018

Schoon kleinschalig park

Jolanda
14-7-2015
  • Onderkomen9
  • Activiteiten5

We hebben een fijne week gehad, de baai is prachtig.

Het park is zeer net evenals de huisjes.

Wij hebben een 6 persoonhuisje gehuurd en dat was prima voor 4 personen. Dames van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het inchecken om vijf uur is wel erg laat, mijn voorkeur zou naar drie uur uit gaan.

Parkeerplaatsen zijn smal maar dat is overal in le Crotoy wel het geval.

Voor de kinderen is er entertainment maar helaas alleen Franstalig.

Verzorgd onderkomen

Van Mieghem Robert
29-9-2013
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

De huisjes zijn goed verzorgd maar de opgegeven personen per verblijf zijn niet reeel, er is onvoldoende opberg mogelijkheid voor 2 personen in een huisje voor 4.

Bij aankomst in Crotoy is het moelijk om de locatie te vinden.

In de receptie zou het interresant zijn mocht men dat men de gasten een plannetje gaf met de locatie van de winkels waar men het nodige kan aanschaffen voor zijn onderhoud er is ten slotten geen restaurant en of winkel op het domein.

De manier waarop men de controle uitvoert op het einde van het verblijf is zeer klant onvriendelijk.

Nieuw vakantiehuisje

Lucas
24-9-2012

De vakantiehuisjes liggen wat ongelukkig nabij de departementale weg D4. Ze zijn goed uitgerust en voorzien van een minituintje. Men heeft op een relatief klein terrein een maximum aan vakantiehuisjes gebouwd. Beperkte groenvoorziening en parking (slechts één wagen toegelaten). Klein zwembad. Vriendelijk personeel aan de receptie. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Een heerlijke vakantie

mennes karel
18-8-2012

de appartementen (in feite zijn het huisjes naast elkaar) zijn zeer goed ingericht met alle moderne voorzieningen. De ligging van ons huisje was echter iets minder want het tuintje zag uit op een vrij drukke invalsweg naar Le Crotoy met heel wat lawaai van auto's en moto's. Buiten dit punt, is de residentie goed gelegen maar ze is moeilijk te vinden omdat in Le Crotoy geen enkele pijl verwijst naar deze residentie.