Zoover
Camping Atlantic Club Montalivet

Camping Atlantic Club Montalivet

7,7

Mooie camping direct aan de Atlantische kust.

Fam
1-12-2018

Camping direct aan het strand. Leuk zwembad en gezellige sfeer. Kinderen ontmoeten elkaar bij de animatie en panna kooi.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Schoon-netjes-mooi-prachtig gelegen-goede service.

Gijs
20-8-2018

Boven verwachting. Zeer schoon sanitair dat de hele dag door wordt schoongemaakt. Normale toiletten incl wc papier. Strand mooi en dichtbij. Personeel aardig en klantvriendelijk. Zwembad met nieuwe glijbaan heel mooi. Wel druk! soms even zoeken naar een bedje. Maar al met al echt een prima camping die er mooi en verzorgd uitziet. Ik denk dat er afgelopen jaar veel verbeteringen zijn doorgevoerd want wij hadden echt niks te klagen en zijn zeker kritisch. 1 puntje: wifi is idd slecht.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk

Hans Dirven
10-8-2018

Heerlijke camping. Fijne (eco)lodge tent.

Veel tieners (ook nederlanders) die fijn en veel met elkaar optrokken.

Superstrand op loopafstand.

Volgend jaar absoluut weer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super voor de kinderen, jammer van de kakkerlakken

VD LOOSDRECHT
8-8-2018

Tja, dan maar even objectief review van van een gezin met 2 zonen (6 en 4 jaar) en de nodige Frankrijk-ervaring:

PLUSPUNTEN:

- Groot en diverse zwembaden/glijbanen

- Kampwinkel met noodzakelijke dingetjes (stokbrood 'smorgens) en een Aldi praktisch om de hoek (Carrefour op 20km)

- Mooi strand + eigen strandwachten (alleen hoogseizoen)

- Goed pad om te hardlopen

MINDER GOEDE PUNTEN:

- Caravan niet 5 sterren waard (verouderd en met de 'franse-slag' schoongemaakt)

- Zwembad in hoogseizoen te klein voor de hoeveelheid gasten van de camping. De foto's van internet zijn niet representatief en ligbedjes zijn er echt niet genoeg)

- Personeel spreekt voornamelijk Frans, logisch voor conservatieve FR maar jammer.

- Niet veel te doen in de omgeving (Montalivit markt is leuk voor een paar keer en Soulac een leuk touristisch plekje).

- Het ergste KAKKERLAKJES (gewoon leuke kevertjes) en nog erger bij het melden werd er niet van opgekeken :-(

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima vakantie, maar...

Fam Boekweit
29-8-2017

Locatie van de camping is prima. Dichtbij het strand, maar vergis je niet dat als je vooraan de camping een plek hebt je wel vrij ver moet lopen om naar het strand te komen. Een fiets is dan geen overbodige luxe. Voorziening als campingwinkel, sannitair, zwembad, etc zijn uitstekend. Er wordt veel georganiseerd voor kinderen. Leuk dorpje dichtbij met elke dag markt. Heerlijk strand waar altijd golven zijn en heerlijk boarden voor volwassenen en kids.

3 behoorlijk minpunten:

Matrassen in onze mobile home (cosi) waren waardeloos. Persoonlijk uiteraard, maar erg harde matrassen. Veel te hard.

Mocht je een grote stad in de buurt willen bezoeken... Dan is Bordeaux de dichtstbijzijnde op minimaal een uur rijden en 100 rotondes verder.

En wat ik echt niet van deze tijd vindt is dat je moet betalen voor Wifi. 20 Euro per week en dan mag je maar met 1 toestel per x op Wifi. Los dat ik graag wil dat de kids lekker spelen en niet op hun tel zitten vind ik dit onvoorstelbaar. Mobiel bereik is ook dramatisch slecht...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Een dorre droge trieste verouderde camping

Jetje
7-8-2017

Bij aankomst bleken wij een stacaravan te hebben op het nieuwe gedeelte van de camping --> Afd: Hawai/Premium pakket

Onze stacaravan was echt prima! Dit gedeelte was mooi en erg leuk ingericht. Onze caravan was voorzien was een gas bbq., een mooie luivel, op het terras een mooie picnic tafel en 2 prettige stoelen. De TV was een extra optie, gezien de prijs kwalitiet verhouding had de TV gewoon bij dit pakket premium pakket ingesloten kunnen zijn. Zo ook de WIFi, Eur 34,00 extra voor 3 aansluitingen voor een week, met regelmatig een storing is dan weer veel geld. Als wij onze caravan verlieten en de rest van de camping bezochten was dit wel een bijzonder grijze/grauwe en onverzorgde camping. De kleuren deden je denken aan een bosbrand. De algemene indruk was een sterk verouderde camping. Stacaravans die random op een grasveld stonden zonder enige afwerking onder de caravan, kapotte parasols, geen leuke groenvoorzieijng. Een bijzonder troosteloze camping, op een toplocatie!

De locatie is bijna perfect te noemen zo aan de Atlantische Oceaan, als je het strand betradt is daar ook verder helemaal niets, geen strandtent, geen strandstoel te bekennen, alleen een surfschooltje en de reddingsbrigade en een paar waanzinnige vieze mobiele toiletten. Voor onze 2 pubers was er verder op de camping niet veel te doen, voor kleinere kinderen prima. De camping is voornamelijk gefocust op de Franse gasten en werd er ook bijna geen Engels gesproken.

Voor een weekje die wij er waren in mooie caravan prima te doen, maar verder blij dat wij er geen 2 weken hadden geboekt. De sterren waarover deze camping beschikt zijn ze zeker niet waard. Nogmaals de locatie biedt mogelijkheden voor een prachtige camping aan een prachtig strand, maar dan moet er wel het een en ander gebeuren, zoals het er nu bij ligt....voor ons nooit meer. Voor dit geld is er wel iets anders te boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Echt wat je van een strand camping mag verwachten!

Suus & Zo.
25-7-2017

Een échte strand camping, tussen de pijnbomen en rechtstreeks aan zee. De camping ziet er verzorgd uit, met leuke mobile homes die wel wat dicht op elkaar staan. Het zwembad is leuk, niet groot, maar hoeft ook niet voor een camping die AAN het strand ligt; onze kids liggen hele dagen met hun wakeboard in zee! Heel leuk vonden wij het gedeelte waar allerlei chaletjes staan met lekkers; crêpes,schepijs, tapas, snoep en de 'gewone' afhaal cafetaria en restaurant. Allemaal met eigen terras inclusief bijpassend meubilair! Heel gezellig om 's avonds even heen te gaan voor hapje, borreltje of ijsje. De rechtstreekse toegang tot het strand is geweldig, via plankieren over de duinen heen. Onderweg ruik je de kruiden die in het duingebied groeien. Pak op de terugweg een smoothie of verse sapje bij de strandbar! Supermarkten zijn vlakbij en het stadje is heerlijk relaxt met een leuke dagmarkt; van snuisterijen tot verse oesters en lekker wijntje. Er hangt een andere sfeer dan in de meeste Franse badplaatsen; surfers, blote voeten, oude campers en dansen op het marktplein! Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prijs Kwaliteit zeer goed

Andre en familie
6-5-2017

alles was oké ,behalve betalend internet die niet of nauwelijks werkte ,dat was niet zo erg ,maar je betaald een abonnement en het werkte niet ,van touroperator werd na opmerking helft abonnement terug betaald .

ook de receptie die tijdens de middag gesloten is ,vind ik een tekortkoming ,vooral ,er zijn daar zo veel mensen ! Zo dat waren even kleine opmerkingen

Geen aanrader...

Emmy
16-9-2016

Het is zeker geen slechte camping maar het kan stukken beter. Op het eerste zicht heeft het een leuke verzorgde indruk. Echter wanneer wij de sleutel kregen van de stacaraven bleek de caravan echt vuil. Het is dan ook héél jammer dat wanneer je net op vakantie bent je al opnieuw mag poetsen :(. Voor kleine kindjes die nog niet goed kunnen stappen is het gevaarlijk rond de caravans Restaurant ok. Zwembad super! Veel regeltjes op het bord maar wij waren er op het einde van het seizoen en hebben zelf geen redder meer gezien De streek zou ik ook niet meer aanraden. Er is echt niets te beleven en het is ook echt niet charmant of mooi!. Enkel het marktje in Montalivet (met lekkere oesters) wasleuk. Wij hadden veel geluk gehad met het goede weer zodat we naar het zwembad konden. Anders waren wij zeker terug naar huis gegaan. Als ik van U was zou ik de zuurverdiende centjes voor elders gebruiken.

nooit meer

Berk
6-9-2016

Sanitaire voorzieningen zijn erg vies, geen toiletbrillen, niet voldoende voor het aantal campinggasten in het hoog seizoen. In de rij wachten overdag voor de toilet en douches. Wasbakken waren verstopt en smerig. In de vieze toiletlucht stond je af te wassen.

Onze dochter van 10 jaar met drie zwemdiploma's mocht niet met haar oudere zus van 12 zwemmen. Alleen onder supervisie van ouders, dit was bij ons niet bekend.

Verder iedere avond tot 24 uur of 1.00 uur harde muziek.

Strand is erg mooi, goede plek om te golf surfen.