Zoover
Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort

Hotel Kusadasi Golf & Spa Resort

Hotelstersterstersterster
7,2

Goed

Score uit 175 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Kindvriendelijk7,7
  • Hygiëne5,9
  • Zwembad8,1
  • Eten6,2
  • Kamers8,3
  • Prijs/kwaliteit7,0
  • Service7,1
  • Ligging6,4
2018
9

Mooi, luxe, onderhouden, fantastisch!

Marianne
16-11-2018
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne9
  • Zwembad10
  • Eten8
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging7

Enorm mooie en grote appartementen. Zelfs in oktober nog elke avond animatie.

Grote, ruim opgezette zwembaden met voldoende ligbedjes. Eten was altijd genoeg keus en je kon zelfs gedurende de hele nacht in het restaurant terecht. Busrit naar het strand was ideaal, je wordt letterlijk op het privestrand afgezet waar de all inclusieve gewoon top is.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
2

Nooit meer

Isabelle
2-11-2018
  • Kindvriendelijk1
  • Hygiëne4
  • Zwembad1
  • Eten1
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service1
  • Ligging3

Ik was hier in oktober, ik zou hier zeker geen tweede keer heen gaan. Het eten was verschrikkelijk, het enige lekkere s'ochtends waren pannenkoekjes, maar daar moest je bijna voor vechten omdat iedereen die wilde en er was heel weinig van. De bedden waren zo hard dat ik na 1,5 week nog last heb van mijn heup. Het personeel was erg onvriendelijk en sprak geen woord Engels. Als je wat vroeg werden ze nog net niet boos. De zwembaden waren niet verwarmd en ijskoud. Na 1 keer douchen was het warme water op en moest de ander dus koud douchen. het binnen zwembad was erg klein voor zo'n groot resort. Dus toen het slecht weer was zat het hele binnenzwembad bomvol en passte er niemand meer bij. Eer stonden taxi's die bij het hotel hoorde, wij werden 1 dag naar kusadasi gebracht (wel tegen betaling, maar niet duur) de man van de taxi bleek contact te hebben met 1 van de winkel eigenaren, waardoor wij de winkel wel in moesten.

Gereisd Met partner in oktober 2018
6

geen 5 sterren

vakantie team
20-10-2018
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne5
  • Zwembad7
  • Eten5
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service5
  • Ligging5

algemene indruk, berg op berg af, vele trappen, zeker niet toegankelijk voor mindervaliden, geen kamer of app met lift alles toegankelijk daar vele traptrede te overwinnen, eten belabberd weinig keuze slechte kwaliteit, ronduit vieze eetgelegenheid, zelfs in de bar ligt van alles op de grond zoals gesmolten kinderijs dat gedurende de dag door de schoonmaak niet gereinigd is, ligging: uitzicht op sommige plaatsen mooi, ver van de bewoonde wereld, en vervoer kun je het beste zelf per taxi regelen, van hotel weinig of niets te verwachten.

Gereisd Met vrienden in september 2018
5

Redelijk

Fam. Van Scherpenzeel
13-10-2018
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne2
  • Zwembad5
  • Eten4
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service6
  • Ligging3

Variatie in eten was klein. Ligging ver van Kusadashi waardoor taxikosten behoorlijk oplopen. Dolmus was 25 minuten lopen vanaf hotel. Lage frequentie schoonmaak kamers. Eens per drie dagen en dan moet je er ook nog om vragen.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
6

Geen 2e keer meer voor ons (3 stellen, 6 personen)

Gertje
5-10-2018
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne4
  • Zwembad8
  • Eten5
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service6
  • Ligging6

Contactpersoon touroperator kwam alleen op afspraak, 3 uur moeten wachten op kamer, wel update naar Penthouse gehad, luxe, maar geen water e.d. in ijskast, geen kopjes o.i.d., en een jacuzzi die niet werkte.

De lunch in het centraal restaurant was heel mager, zodat je beter bij het zwembad een snack kon nemen.

Veel trappen en heuvels, voor minder validen en oudere mensen geen aanrader.

Shuttlebus naar strand is inderdaad gratis, doch dien je deze 2 dagen van tevoren te reserveren, voor het eten&drinken op het strand moet je €10,00/dag betalen, zeer vreemd voor een All Inn hotel.

Op de site van touroperator staat op 1km restaurantjes en op 3km leuke winkeltjes, niks is minder waar, dichtbij zijnde locatie winkeltjes ca. 8km, zodat je dit met taxi moet doen.

A la carte restaurant is er maar 1, goed maar best prijzig, de ander, Steakhouse is alleen voor members.

Avondeten was goed maar zeker geen 5*, de bar was al snel overvol, gezien het slechte

Gereisd Met vrienden in september 2018
6

Geen vijf sterren waard.

Renate
5-10-2018
  • Hygiëne4
  • Zwembad9
  • Eten6
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service6
  • Ligging5

Zwemwater was steenkoud. Aan strand geen gratis all inn Eetzaal was ronduit vies en heel veel katten. Kamer was ruim maar met een lege koelkast. Geen koffie, thee of water op de kamer. Waarschijnlijk hebben ze de vijf sterren gekregen voor het aantal zwembaden en de ruime kamers maar zeker niet voor het eten en de schoonmaak.

Gereisd Met partner in september 2018
7

Prima maar niet geweldig

Wieteke
23-9-2018
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne7
  • Zwembad10
  • Eten1
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging6

Een mooi resort met fijne ruime appartementen. Meerdere zwembaden, barretjes en gratis handdoekenservice (waarvan de handdoeken helaas in 80% van de gevallen vuil waren). Het eten in het centrale restaurant was gevarieerd maar altijd lauw waarbij je standaard 2 of 3 katten naast je tafel had staan! Het eten was dan ook echt een domper waardoor we dit resort niet zo snel voor een 2e keer zouden bezoeken. Het eten in het a la carte restaurant was wel heel goed en het centrum van Kusadasi is ook een leuke plek om te eten en souvenirs te kopen. Al met al een fijne vakantie maar volgend jaar proberen we weer iets anders.

Gereisd Met partner in september 2018
9

Super

Marlene deBont-Baijens
8-9-2018
  • Kindvriendelijk9
  • Hygiëne9
  • Zwembad9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Was top daar. Verder geen op of aanmerkingen. Zou er graag weer naar toe willen

Gereisd Met partner in juni 2018
7

Heerlijk

Fam Depar
6-9-2018
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne2
  • Zwembad10
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service7
  • Ligging7

De animatie vond ik minder. Het duurde allemaal enorm lang voor het in gang schoot. Kamers werder pas om de 2 dagen 'gepoetst' maar de kamers zelf waren heel ruim. 2 badkamers.

Eten en drank was dik in orde. Kunnen absoluut niet klagen. Al bij al was het een heerlijke vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
7

Fijne vakantie maar zeker geen 5 sterren waard.

Van oosten
9-8-2018
  • Kindvriendelijk8
  • Hygiëne1
  • Zwembad7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service6
  • Ligging8

Verblijf 2 weken 2 volwassenen 3 kids (5,9,13) superior duplex. Pluspunten: groot, wasmachine, mooi uitzicht, lekker eten, top animatie. Woning langer aan mogen houden ivm terugvlucht. Minpunten: jacuzzi balkon al defect vanaf 2015, schoonmaak woning, Prullenbakken werden niet altijd geleegd, niet gezogen of gedweild. sanitair hebben ze na klagen pas na 11 dagen schoongemaakt.

Schoonmaak/hygiene/staat op het complex zelf ook mager. De toiletten vies, roken naar urine, wc brillen aan vervanging toe omdat er scheuren inzaten. Glaswerk en borden niet goed schoon.

Vele tegels los en lekkage. De dagelijkse geur bij de bar's was niet aangenaam het leek erop alsof er iemand overgegeven had. Na 9 uur lagen alle bedjes al vol met handdoeken bij het hoofdzwembad.

Zeker geen 5 sterren waard. Maar ondanks de minpunten wel een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018