Zoover

Geweldig hotel

Fam. van Krimpen
7-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een geweldig hotel. De service is prima, vriendelijk personeel,de ligging aan de piste fantastisch. Wij hadden 3 kamers in het oude gedeelte waar helaas de babyfoon van het hotel niet werkt dus waren we genoodzaakt om daar te blijven. De kamers hebben een update gehad en zijn erg mooi en schoon. Het ontbijt-en dinerbuffet waren in 1 woord fantastisch . Minpunt : een karaf water kost 4 euro en 1/4 liter wijn 9 euro. Dat vonden wij behoorlijk aan de prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Een fantastisch hotel, zo zien we het graag.

Marcel
1-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben het Hotel als zeer prettig ervaren. Het hotel is modern sfeervol, netjes, schoon, heeft keurig personeel en een groot aantal faciliteiten. De sauna heeft een saunameester, het zwembad is ruim en warm en er is ook nog een mooie gym. De piste is een paar minuten lopen en door de sneeuwval was het mogelijk om tot aan de skikelder op de ski te blijven. Wij hadden kamers in het oude gedeelte. Deze kamers zijn netjes en schoon. Badkamer heeft een goede update gehad. Het avondbuffet is meer dan uitgebreid. Als je hier iets over hebt te klagen ben ik benieuwd wat je thuis zoal te eten krijgt. Wij waren in ieder geval zeer aangenaam verrast. Misschien geen typisch Oostenrijks hotel maar wel een hotel met een zekere allure, veel internationale gasten en een staf die mij de indruk geeft er alles aan te willen doen hun gasten tevreden te stellen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Super hotel fantastische ligging tov piste

Ploegman
1-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wintersport 2018, Klasse hotel en service direct aan de piste met gondel, stoel en sleepliften. Vanuit hier kun je de hele berg rond. Prijs is stevig maar met vriegboekkorting en gratis liftpassen a €200 per stuk prima te doen, wij waren in de nieuwbouw perfecte kamers

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
Direktionsassistenz, Reservations, 7-3-2018

Dear guest,

thank you for your great feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in the future.

Greetings from St. Johann,

your lti alpenhotel Kaiserfels

Top hotel

Angelique
22-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vorige week een fantastische vakantie gehad ! We zijn er nu 2 keer geweest en heb alweer een aanvraag voor volgend jaar gedaan. Beter dan dit wordt het niet. Piste, skischool, skiverhuur, ski-berging alles direct bij/in het hotel !! Er is dit jaar een gondel naast het hotel gebouwd, top ! Na een dag skiën kun je lekker het zwembad induiken en gebruik maken van de wellness. De massages zijn ook heerlijk ! Het hotel is superschoon, modern en zeer stijlvol, ik hou hiervan. Het ontbijtbuffet en het diner is voortreffelijk, alles vers bereid en enorme keuze ! Wat verder opvalt is de ruimte in het hotel, in het restaurant, in de kamers, nergens heb je het gevoel dat je opgepropt zit. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en bescheiden. Kortom geen enkel minpuntje !

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018
Direktionsassistenz, Reservations, 25-2-2018

Dear Angelique,

thank you for the great feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your holidays with us. Of course, we will forward your praising words to our team - thanks again.

We are looking forward to welcoming you again next year!

Kind regards from St. Johann,

your lti alpenhotel Kaiserfels

Mooi, modern hotel met goede keuken!

fam. Jansen
2-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ligt aan de piste in een mooi overzichtelijk skigebied. Alle faciliteiten voor een wintersport of zomervakantie aanwezig.

Weinig tot geen après-ski mogelijkheden.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017
Direktionsassistenz, Reservations, 31-1-2018

Dear guests,

thank you for your great feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the future.

Kind regards,

lti alpenhotel Kaiserfels

N van Brederode
29-7-2017

Alles geweldig , de relatieve hoge prijs dubbel en dwars waard .

Minpunten : geen .

Gereisd Met partner in mei 2017
Martina, Reservations, 31-7-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

lti alpenhotel Kaiserfels Team

vd Graaf/Moerman
9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een hele leuke week vakantie gehad met 3 kinderen van 10/11 en 11 jaar. Heel vriendelijk personeel. Het eten heerlijk !. De kamers zijn heel netjes (oude gedeelte). De ligging van het hotel aan de piste is super. Skischool/verhuur in het hotel aanwezig Top! De ligging van het dorpje (St. Johann) is niet op loopafstand, maar dat was voor ons geen probleem. Wij komen zeker nog eens terug.Genoten!!

Direktionsassistenz, Reservations, 13-3-2017

Beste gast,

fijn om te horen dat het u zo goed bevallen is bij ons in het hotel. Wij zullen uw complimenten verder doorgeven aan het personeel en aan de keuken.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in het lti alpenhotel Kaiserfels, om ook dan weer uw verblijf zo goed mogelijk te maken!

Prachtig hotel direct aan de skipiste en skischool

Veerle cieters
1-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Niets negatief hier! Het eten is bijzonder lekker. Zowel s' morgens als s'avonds buffet. De wellness mag er ook wel zijn. Kamers in het nieuwe gedeelte zijn mooi. Zeker voor herhaling vatbaar! 👍

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016
Holiday Manager, Reservations, 18-8-2016

Dear Veerle Citers,

thank you for your positive feedback. We´re glad you enjoyed your stay with us and hope, to soon greet you and your family again.

With kind regards

Your team from the lti alpenhotel Kaiserfels

Voor ons niet meer....

Fam. Beerends
16-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel is supermodern en echt af en direct aan de piste!

Wij gaan alleen niet meer terug want houden van een iets persoonlijkere ofwel warmere (Oostenrijkse) sfeer en benadering. Prachtige hotelkamers, ruim opgezet en alles aanwezig.

Het restaurant lijkt wel een all in (hotel) buffet! Je hebt geen vaste plek en reserveren is stipt om half zeven wachtend voor de deur het restaurant betreden, niet onze stijl. Verder is het zwembadwater erg (te) koud! Het hotel ligt prachtig aan de piste, maar met alleen sleepliften. Als je als wandelaar of met een kleintje naar boven de berg op wil moet je meer dan 30 min lopen naar een gondel (lift), ook om bij de winkels te komen. Onder het hotel zit alleen een skischool en een Intersport. Dan heb je direct naast het hotel het buiten café/restaurant wat er overigens niet zo mooi uitziet als op de foto's. Kleine kaart, maar verder goed zitten. Je hoeft hier geen feest te verwachten, gezelligheid, zittend en kletsend met wat muziek. De kinderdisco op woensdagmiddag was het gezelligste! Skigebied is prima, niet super groot, maar daarvoor kun je uitwijken naar de vele gebieden om je heen. Wij gaan op zoek naar een ander hotel... Maar wil je luxe, moderne inrichting en op een plek blijven zonder de warme Oostenrijkse sfeer, dan ben hier aan het juiste adres!

Holiday Manager, Reservations, 18-8-2016

Dear family Beerends,

thank you for your time to share your thoughts and feedback with us.

We are glad you enjoyed your stay with us and take the mentioned points of criticism seriously - it is the only way for improvement.

We´d be happy, to soon greet you and your family again.

With kind regards

Your lti alpenhotel Kaiserfels Team

Mooi/goed hotel aan de piste

maupert
12-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het hotel. Mooie ruime kamers. Eten is erg goed evenals de overage faciliteiten als zwembad etc. Enige wat tegen viel was de lange sleeplift die je moet nemen om het skigebied in te komen. Zowel skiverhuur als skilessen zitten onderin het hotel en zijn goed.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015