Zoover

8,4

Top!!

Petra Griepsma
16-9-2016

Toen ik aan mijn dochter vroeg: wat was het leukste van de vakantie op Tenerife, zei ze: 'Toen we voor het eerst ons appartement binnen stapten!'.

Ik snapte wat ze bedoelde: zo ruim, zo netjes en dan dat grote balkon met dat geweldige uitzicht op het stadje beneden (prachtig al die lichtjes 's avonds!), de zee en natuurlijk de gigantische kliffen! Dagelijks werd het appartement schoon gemaakt, super vriendelijk personeel, prima ontbijt en lekker zwembad. Echt een aanrader!

Ruime appartementen met een fantastisch uitzicht

Ria Nuesink
5-9-2016

De appartementen zijn van binnen ruim en hebben een groot balkon. Keuken is voorzien van alle apparatuur, alleen geen vaatwasser. De hoeveelheid pannen, bestek en servies is wat minder.

Bedden zijn erg goed. Badkamer is ruim en heeft een douche maar geen bad.

Appartementen liggen in het hoger gelegen gedeelte van het dorp. Vanaf de haven, strand en centrum is het een hele klim.

Wij hebben de hele vakantie een auto gehad waardoor we veel van Tenerife hebben gezien.

Prachtig uitzicht over zee

Joke
28-6-2016

Rustig gelegen, mooi, modern, schoon appartement met groot balkon met mooi uitzicht over zee, rotskust en haven. Prettig zwembad met voldoende ligbedden.

Auto aanrader om mooie tochten over tenerife te maken. Geen strand op loopafstand. Dorpje ligt op ongeveer 10 min lopen naar beneden. Omhoog lopen enige conditie noodzakelijk. Ontbijten mogelijk bij het zwembad, maar slechts 3 tafeltjes. Anders ontbijtgelegenheid onder de appartementen.

Heel behoorlijke accomodatie

agnes
8-5-2016

De ligging is goed, prachtig uitzicht, ruim appartement. Er wordt zeer goed schoongemaakt, ook al is de douche wat verkalkt, veel handdoeken wissels. Je bent in 5 minuten in het haventje. Het is er rustig, bijna saai en dat is precies wat wij fijn vinden. Minpunten: pak je eigen theedoeken in en een scherp mesje, de keuken vergt wat inventiviteit want er zijn wel erg weinig spullen. Of de service nu zo goed is als eerdere gasten vermelden betwijfel ik. Men lacht wel veel, maar op verzoeken wordt pas na herhaaldelijk vragen gereageerd of gewoon niet. We hadden om aparte bedden gevraagd, die kregen we gewoon niet, er waren onvoldoende lakens en dus ook theedoeken, die werden pas aangevuld nadat we zelf zaken gingen doen met het kamermeisje, via het management gebeurde er niets.

Wat echt een onvoldoende oplevert is het sofabed, dat stamt uit de jaren 80 en is niet meer geschikt om te verkopen als 5e slaapplaats. Dat doet men dus wel. Maar we hebben met wat inventiviteit toch een acceptabel bed weten te creëren. Er is geen zonwering, het wordt in de middag en avond heel erg heet.

Al met al is het qua ligging en prijs kwaliteit verhouding toch echt wel een aanrader.

Fantastisch appartementen complex

meneer van kuijk
30-6-2015

heerlijke ligging met 10 minuten in de haven en 45 minuten van het vliegveld, fantastische service en allemaal heel vriendelijk!!

Gereisd Met partner in juni 2015

Fantastische accommodatie, als je er terecht komt

Jeanne smit
26-12-2013

Van de zomer in Diamond geweest, kregen niet het appartement wat we geboekt en betaald hadden. De eigenaar heef ons een kleine week aan het lijntje gehouden met allerlei smoesjes. Contact met touroperator gehad, geld terug gekregen.De eigenaar houd zich niet aan afspraken. In december met kerst en nieuw weer geboekt, want de appartementen zijn prima. Dag voor vertrek telefoontje van de eigenaar, dat het complex vol zat. We zitten nu in een wat ouder time/share complex en voelen ons wederom genept door de eigenaar.

Prima accomodatie

dick
26-11-2013

Keurige appartementen, vrij nieuw en schoon! Kleinschalig complex, en lekker rustig. Mooi zwembad met panoramisch uitzicht over de zee en op het eiland Gomera. Kamers zijn zeer ruim en alle balkons hebben zeezicht en op het zuiden. Badkamer prima en keuken oke, niet heel veel servies/ glaswerk aanwezig. Het centrum ligt op 5min lopen de heuvel af, er is ook een trap naar beneden. Voldoende restaurants en een paar winkeltjes. Verwacht geen grote boulevard oid. Voor ons, stel met baby de perfecte locatie, auto erbij gehuurd voor een paar dagen was prettig!

Prima appartement

van Veen
24-9-2013

Ligging is prachtig, een mooi uitzicht over de zee en La Gomera. Wij hadden een ruim 3-kamer appartement met aparte keuken. Eigentijds ingericht met goede bedden. Badkamer kon wel wat aandacht gebruiken, glazen douchewand zat vol met kalk. Complete keuken, geschikt om zelf te koken. In iedere kamer een goed werkende airco. WiFi ontvangst over het algemeen goed. Geen Nederlandse tv-zenders. Huurauto is een must om wat van het eiland te zien.

uitzicht over de Oceaan

Veronique
4-8-2013

Het appartement is vrij nieuw en modern ingerichten het uitzicht is fantastisch

Je ziet de kliffen van Los Gigantes en elke avond een andere zonsondergang. In de verte ligt La Gomera en als het helder is zie je ook La Palma en soms zelfs Hierro liggen

Gereisd Met partner in juli 2013

prima plek om te verblijven, niet zo toeristich

vandalen
21-5-2013

wij hadden familieappartement met ruime kamers en een groot balkon met prachtig uitzicht. Appartement werd regelmatig schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Wij waren de eerste 2 weken van mei. Dit bleek een rustige periode te zijn wat wij niet als vervelend hebben ervaren. Veelvuldig gebruik gemaak van het zwembad zonder problemen met handoekje leggen. Personeel was naar ons toe erg vriendelijk en behulpzaam. Keukengerei was minimaal maar voldoende, verwacht in ieder geval niet de hoeveelheid die je thuis hebt. Oven en vriesvak was wel extra. excursies ect kun je overal in het dorp bestellen. Wij hadden ontbijt (eenvoudig)er bij besteld, dit was prima voor de prijs die je er voor betaalde.

Er zat een luxe douche in, wij hebben alleen de deur open laten staan tijdens het douchen omdat er weinig ventilatie was. Helaas hebben we niets van touroperator gehoord, waardoor we niet juist waren geinformeerd omtrent de terugvlucht.