Zoover

Geweldig park

Truce
12-9-2019
  • Onderkomen9

We verbleven een week in dit park, huisje 33 met alles erop en eraan. We werden vriendelijk ontvangen door Robert Jan en wat later bleek, dat hij heel lekker kan koken, vooral de saté, nog nooit zo'n heerlijke saté gegeten! Het park is rustig, maar we waren ook niet in het hoogseizoen. Het park is ruim opgezet, wel wat hoogteverschil. We hadden onze Ebike's meegenomen, die heb je wel nodig daar, en heerlijk gefietst in de regio. Je kan alle kanten op er is genoeg te zien in de omgeving, we hebben genoten en komen vast nog een keer terug.

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldig

Rosendaal
27-8-2019
  • Onderkomen7

Heerlijk rustige streek waar je mooie wandelingen kan maken. Park zelf is eenvoudig maar wel heel leuk. Voor kinderen is er een kleine speeltuin en midgetgolf ook is er een groot speelveld. Er is een bar /restaurant waar je heerlijk kan eten. Er werd zelfs rekening gehouden met de glutenintolerantie.van onze dochter.Wij zijn er drie weken geweest en hebben het heel erg naar ons zin gehad. Bij de boeking was het biet helemaal gegaan als gedacht en dit keurig opgelost

Wij raden dit park zeker aan als je van rust en een mooie omgeving houd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Kom langs

Douma
23-6-2019
  • Onderkomen7

Heerlijk rustig vakantie dorp op een heuvel met prachtige uitzichten over de dalen.

Veel wandelpaden van kort naar lang ook veel mogelijk voor de fiets let op soms steile heuvels te klimmen.

Lekker goed eten bij het restaurant bij het vakantie dorp waar je heerlijk op het terras kan bijkomen, ook een biertje drinken kan hier goed met Duitse stam gasten.

Kom maar eens langs en beleef het🤗

Gereisd Met partner in maart 2019

Heerlijke plek om tot rust te komen

Elke
23-6-2019
  • Onderkomen9

Heerlijke plek. Het restaurant is heel laagdrempelig voor met kleine kinderen.

Het huisje waar wij zaten was heel compleet en gezellig ingericht. Kan wel koud zijn in januari dus zorg dat je je sloffen ;)

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Ideaal voor uitstapjes in het Sauerland

Roger P.
19-6-2019
  • Onderkomen7

Mooi gelegen, iets verouderd, maar schoon park (en huisje). Zijn tijdens de jaarwisseling geweest. Goede uitvalbasis voor diverse locaties in de buurt. In Lichtenau-Husen zelf is niet zo veel te beleven.

Maar waren in 45 minuten in Willingen (flink veel sneeuw) en Paderborn is om de hoek. Aardige beheerder van het park, die ook nog goed kan koken. Aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

We hopen hier nog vaak naartoe te gaan.

Henk
2-5-2019
  • Onderkomen8

We gaan hier regelmatig naar toe. Een prachtig plekje waar je geweldig kunt wandelen. Autovrij park. Je moet wel goed kunnen klimmen! In het restaurant kun je prima eten voor een redelijke prijs.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch, perfect voor mekaar.

Willy en Sandra Steenbergen
30-4-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

In huisje 20 geweest ,prachtige rustige omgeving.

Alles is er in de buurt,lekker gegeten bij de Vagebond ,en gezellig wat gedronken. In het kort super verblijf.we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantasties

Boukje De groot
11-10-2018
  • Onderkomen8

Super mooi.Je moet goed ter been zijn.

Gereisd Met partner in juli 2018

Goed en niet duur!

joke groenbroek
1-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Leuk huisje, de C7, alles erop en er aan. Prachtig uitzicht. Mooi terras. Er liggen mappen met ideeën voor uitjes, handig! Er is een restaurant op het park, ook handig!

Supermarkt 2km verderop is open van 7-22 uur, ook handig. Al met al, een heerlijke week gehad. We komen echt nog een keer terug! nog lang niet alles gezien.

Gereisd Met partner in juli 2018

Rust en ruimte

Marion
31-7-2018
  • Activiteiten5

Huisje C6 was een prima huis om met zijn 3-en in te verblijven. Mooie douche, fijne bedden en een volledige inventaris. Ook mooi uitzicht en fijne ligging ten opzichte van parkeerplaats en restaurant. Natuurzwembad in Atteln was heerlijk met het warme weer. Voor uitstapjes naar steden, bezienswaardigheden en activiteiten moet je echter wel een eindje rijden (45-60 min). Wandelen kan direct vanuit het park. In het dorpje zelf is helemaal niets te vinden maar supermarkt zit op 2 km.

Als je van rust, stilte en natuur houdt zit je hier prima. Zoek je veel vermaak en 'reuring' dan kun je beter verder zoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018